Bölüm 2:Eğlenceli Bir Gün

761 84 148
                                    

MEDYA ÇOK GÜZELMİŞ

ADRİEN

  Gözlerimi açtığımda karşımda annem duruyordu ,üzerinde çok güzel beyaz bir elbise ve dudaklarında o huzur verici gülümsemesi ile.Ona sarılmak için doğrulduğumda yavaşça benden uzaklaşmaya başladı.Sanki onu kaybedersem tekrar bulamazmışım gibi koşmaya başladım,ben koştukça o daha çok hızlanıyordu.Korkuyordum,çaresizdim ve onu tekrar kaybetmek istemiyordum.Sonra odamda olmadığımın farkına vardım,sahi ben nerdeydim?Annemi artık göremiyordum.Gözlerim yaşlarla dolmuştu ve yaşlar tıpkı annemi kaybettiğim günkü gibi süzülüyordu yanaklarımdan.Etrafıma baktığımda bembeyaz bir ışıkla örtülüydü her yer ve içimde hala bitmeyen umudumla belki annemi bulurum diye tekrar yürüdüm,yürüdüm ama yoktu.Aniden ayağım bir şeye takıldı ve ne olduğuna baktığımda üzerinde yeşil pati izi olan siyah bir yüzük gördüm.Yüzüğü parmağıma taktım ve etrafımdaki beyaz ışıklar göz kamaştırır bir hale geldi.

"Adrien,Adrien iyi misin oğlum?"

Babamın sesiyle gözlerimi açtım ve irkilerek doğruldum.Ona iyi olduğumu söyledim ve hazırlanmam için odamdan çıktı.Bense yatağımda bu rüyanın ne anlama geldiğini düşünüyordum.Belki de annemi çok özlediğim için bu rüyayı görmüştüm , peki o yüzük ne anlama geliyordu?Neydi ne değildi bilmiyordum ama şu an bununla uğraşmak istemiyordum.Eğer hemen bir duş alıp hazırlanmazsam geç kalırdım.Babama bu sene okula gitmeme izin versin diye kaç gün boyunca yalvardığımı hatırlamıyorum ama ikinci günden geç kalırsam belki de bütün o çabalarım boşa gidecekti.Hemen duşumu alıp rutin işlerimi hallettim.Üstüme siyah bir tişört altıma da gri kotumu giyip aşağıya indim.Yemek salonuna indiğimde orada Nathalie'den başka biri yoktu.Nathalie'den günlük programımı isteyip  direkt evden çıktım.Gorilla 'dan beni okuluma bırakmasını istedim.

  Şu an canım sıkkındı ama okula vardığımda mavi kafayla uğraşıp biraz eğlenmeyi düşünüyordum.Sahi ne güzel gözleri vardı onun ...Neyse ne sonuçta benim de gözlerim güzel.(niye bunu yazdıysam ,romantik bir şeye bağlayamadığımdan herhalde eheheh)

Okula vardığımda Chloe'nin sarılmalarına saht bir karşılık verip biraz Nino ile sohbet ettim.Nino ile dün tanışmış hemen de kaynaşmıştık.İçimden bugün çok eğleneceğimi düşündüm ve mavi kafayı beklemeye başladım.

MARİNETTE

  Sabah alarmımın sesiyle uyandım ve rutin işlerimi hallettim.

  Sabah alarmımın sesiyle uyandım ve rutin işlerimi hallettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ayakkabılar spor ayakkabı)

Üstüme bunları giyip güzelce kahvaltımı yaptıktan sonra aileme görüşürüz deyip okula doğru yol almaya başladım.Sınıfa girmemle bakışları beni bulan bir çift yeşil göz gördüm.Pis pis sırıtmaya başladı ve ben de gözlerimi devirdim.Dün aramızda pek bir şey olmamıştı ve çok da konuşmamıştık.Bakalım bu sarı belayla  bugünüm nasıl geçecekti?

  Alya'nın yanına geçip hoca gelene kadar sohbet etmeye başladık.Hoca gelince de hepimiz sıralarımıza geçtik,tabi ben de sarı belacıkımın yanına geçtim.

Ders bittikten sonra Alya'nın yanına gidecekken bileğimi tutmasıyla ona döndüm.

"Ne yapıyorsun?"

"Dün aslında bana okulu gezdirmen gerekiyordı ama konuşmadık bile.Belki bugün bana okulu gezdirebilirsin diye düşünmüştüm."

"Kendin gezemez misin,küçük çocuk değilsin ya?" 

"Evet ama ben senin gezdirmeni istiyorum.Kaybolmam hem."

"Ya senin amacın ne ya,beni sinir etmek mi?Gerçekten kaybolmamak için mi benden istiyorsun yoksa?

"Hayır sadece madem bana destek olman gerekiyor o zaman okulu gezmekla başlayabiliriz diye düşünmüştüm."

"Tamam başımın belası,hadi yürü ."

  Bir an fazla mı agresif davrandım diye düşündüm,kibarca istemişti sonuçta.Artık biraz daha kibar davranıcaktım.Ve düşüncelerimden kurtulup Adrien ile birlikte okul kütüphanesine doğru yürüdük.

"Burası okulun kütüphanesi,kitap falan okuyabilyorsun,araştırma yapabiliyorsun."

"Vay canına beni aydınlattın şu an, ben burada banyo yapılıyor sanmıştım."Ona yapmacık bir gülüş atıp kütüphaneyi de gezdikten sonra yeni istikametimiz sanat atölyesi olmuştu.

"Eğer  seçmeli ders olarak müzik,resim,tasarımcılık vb. sanat dersleri seçtiysen haftada ik saat buradasın demektir, sen seçtin mi?

"Evet ve burası çok güzelmiş."Ona baktığımda suratında çocuksu bir heyecan vardı.Sonra ardından spor salonu ,idare ,öğretmenler odası gibi yerleri de ona tantıp sınıfa geçmiştik.

Chloe Adrien'e bakıp bu kızla ne işin var bakışlarını attı.Adrien ise ona kızgın kızgın bakıp sırasına geçti ve ben de geçtim.

Dersler geçiyodu ve son teneffüse geldiğimizde Adrien 'ın yüzünde üzgün bir ifade vardı.Dirseği masanın üstünde çenesi de elinin üstünde dalgın ve üzgün bakışlarını etrafta gezdiriyordu.Bakışları beni bulduğunda ona"İyi misin?" diye sordum.Bana iyiyim dedi ama hiç öyle görünmüyordu .Sonra kalkıp sınıftan çıktı.Tuvalete gitti herhalde diye düşünüp pek üstelemedim.Sınıfa tekrar girdiğinde bu sefer enerjikti.Dikkatimi çeken şey kapalı olan eliydi.Yanıma oturdu ve yanağında bir şey var diyerek elini yanağıma sürdü.Ben mal mal ona bakarken o ise gülmeye hatta kahkaha atmaya başlamıştı.Ne olduğunu sorduğumda elini bana gösterdi.Üzerinde tebeşir izleri vardı.O an jeton düşmüştü ve hemen ıslak mendilimi aldığımda fotoğrafımı çektiğini gördüümde hemen telefonunu elinden almaya çalıştım.Elini yukarıya kaldırdı.Ben de almak için yukarıya zıpladığımda dengemi kaybedip düşüyordum ki belimden yakaladı beni.Şu an vücudum ona yapışmış,eli belimde ve gözlerimiz birbirine kenetlenmiş şekilde kalakalmıştık.Çok yakındık ama bir türlü geri çekilemiyor gözlerimi omunkilerinden alamıyordum.

 Alya'nın imalı imalı öksürmesinden sonra birbirimizden ayrılmıştık.Ne o bana ne ben ona bakıyordum.Islak mendille yanağımı temizledikten sonra çalan zil benim kurtarıcım olmuştu.Ve umarım şu beş dakika içinde sanki çıldırmış gibi olan kalp atışlarımı düzene sokabilirdim.

**********

"O zaman Noroo kara kanatlar çıksın."Mor kwami korkuyla mucizenin içine girmişti.Ve uzun zamandır bu günü bekleyen adamı HAWK MOTH yapmıştı.

EVET,YENİ BÖLÜMÜ ATTIM. NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?SİZCE İLERLEYEN BÖLÜMLERDE NE GİBİ ŞEYLER OLACAK,YORUMLARA YAZABİLİRSİNİZ.

EĞER BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN.KENDİNİZE DE DİKKAT EDİN.

HER ŞEY DAHİL:788 KELİME

ONA AŞIĞIM~Miraculous (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin