1. rész -beköltözés-

1.8K 84 21
                                    

-(Név) bepakoltál mindent kicsim? -kérdezte anya .Látszott rajta, hogy már elég fáradt és csak oda akar érni az új házhoz ,hogy kipakolhasson.

-Igen megvagyok!-szóltam neki majd indultam az utolsó dobozzal is a kocsihoz, hogy be tudjuk pakolni.

A házat bútorostul vettük és a miénket is bútorokkal együtt adtuk el ezért csak a saját kis személyes holmijainkat és ruháinkat kellett bepakolni.Mikor megvoltunk a pakolással beültünk a kocsiba és meg sem álltunk az új házunkig. Mikor megérkeztünk őszintén egy gyönyörű látvány fogadott. Először nem akartam elköltözni mert szerettem a régi házunkat de ez százszor szebb így már is jobban tetszik. Behajtottunk a kapun, kiszálltunk a kocsiból és elkezdtünk bepakolászni.Amint beléptem a bejárati ajtón szinte tátva maradt a szám. Egyből a nappali volt az ajtó után, pár méterre az ajtótól két fehér kanapé volt megtalálható amiknek a helyzete egy derékszöget zárt be . A kanapékkal szemben volt egy szép üvegasztal mögötte pedig a Tv. ha ezen túl mentünk az étkezőt pillanthattuk meg ami egy gyönyörű fehér asztalból és hozzá passzoló székekből állt. Mögötte volt a konyha ami már egy kis fallal volt elkerítve de a konyhapultra még így is rá lehetett látni az ajtóból ugyanis a fal nem kerítette el teljesen. Az ajtóból nézve a ház jobb oldali fala üveges volt és volt egy elhúzható ajtó is ami egyből az udvarra vezetett. A bal oldali részen volt egy szépen kivilágított lépcső ami az emeltre vezetett. Mielőtt még felértél volna az emeletre volt egy lépcsőforduló is ami elég nagy volt ahhoz, hogy egy fenti nappalinak hívjuk.ott is volt pár fotel. Ha tovább mentünk a lépcsőm akkor az már csak az emeletre vezetett.A lépcsőnek egyébként üveg korlátja volt ami gyönyörűen hatott. Amint felértem a lépcsőn jobbra  egy újabb nappali rész fogadott hol szintén egy fehér kanapé volt és egy fehér asztal. Vele szemben pedig a TV. A ház üveges fala itt most a kanapé mögött volt de még így is gyönyörűen hatott. Ahogy mentem egyenesen észre vettem a szobákat 3 szoba volt fent+ 2 fürdő. Lent nem volt szoba ám a lépcsőfordulós részben volt kettő egy fürdővel. Ez volt anya "része". Ott az egyik szoba fehér alapszínben pompázott míg a másik kicsit sötétebb és mélyebb hangulatú volt. (Írói megj.: csatolok képeket az egyes részekről, hogy jobban el lehessen képzelni) A fönti szobák közül is volt egy világos ,egy sötétebb és egy olyan közép sötétségű szoba. Hitoshi persze egyből lestoppolta a legsötétebb szobát ami igazából engem nem nagyon érdekelt mert illett a személyiségéhez  és én amúgy is jobban szerettem a világosabb helységeket. A dobozokat behordtuk a szobáinkba és hamar sikerült kipakolni. Én mikor végeztem a kipakolással egyből ledőltem az ágyamra és a telómon nézegettem az üzeneteimet.Elmeséltem Urarakának a  barátnőmnek, hogy milyen szép is a ház és még képeket is csináltam neki. Uraraka a U.A.-be jár, én azonban nem mivel a város másik felén laktam de most hogy beköltöztünk én is követni fogom a barátnőmet. Sokat beszélgettem vele a suli váltásról és mindig nagyon izgatott volt amikor arról beszéltünk, hogy osztálytársak leszünk. Olyan félév körül vagyunk tehát még nem ismerik olyan rég óta egymást a hősképzősök ám én még is tartok egy kicsit a beilleszkedéstől. Ezt a gondolat menetemet Hitoshi zavarta meg azzal, hogy bejött a szobámba és közömbös hangnemben mondta ,hogy menjek enni mert anya csinált vacsit.Én felpattantam az ágyról és a tesómat követve indultam le  a lépcsőn.

-Gyertek gyerekek csináltam vacsit -szólt még egyszer anya mosolygós hangnemben.Nagyon vidámnak tűnt ami az én hangulatomat is még jobbá tette.Amikor anya boldog akkor valahogy én sem tudok szomorú lenni. nagyon jó kapcsolatom van vele és ha valami bántja az engem is rosszul érint. 

Leültünk az asztalhoz és anya már is beszélni kezdett. 

-Nos srácok, hogy tetszik az új házunk? 

-Őszintén én imádom-mondtam 100%-os pozitivitással.

-Tényleg nagyon jó-folytatta Hitoshi.

Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//Where stories live. Discover now