4. rész

1K 75 10
                                    


Az első hét hamar eltelt a félévi szünetből,de a második hétnek is már a felénél jártunk. Szerda van és ismét kómás fejjel keltem ki az ágyból tegnap késő estig voltam Eijiroéknál és hulla fáradtan értem haza. De legalább többször nyertem a játékban mint a vörös hajú fiú.Leballagtam a lépcsőn és meglepetten láttam, hogy Hitoshi reggelit csinál.

-Te most komolyan reggelit csinálsz?

-Mi másnak tűnik?

-Nem azért csak még sose láttalak reggelit csinálni

-Akkor most jól nézd meg mert nem lesz sok ilyen.Most is megégettem az ujjam-mérgelődött.Majd a kész ételt elém tette és rakott még egy tányért anya elé és saját magának is.

Ahhoz képest, hogy Hitoshi csinálta nagyon finomra sikeredett a gofri.Jó ízűen megettem a nekem járó adagot majd jól lakottan indultam fel a fürdőbe. Ott gyors letusoltam, megmostam az arcom és felöltöztem.Ez kicsit felfrissített és máris jobban éreztem magam.Ma szerettem volna valami értelmeset is csinálni az itthon lebzselés helyett így támadt egy olyan ötletem, hogy elmegyek veszek magamnak pár ruhát.Írtam Ochakonak is, hogy esetleg nincs e kedve jönni de sajnos nem ért rá a mai nap mivel a szüleinek segített. Így kénytele voltam egyedül elmenni. Talán nem is baj annyira így legalább addig nézelődök és ott ahol akarok.Olyan dél körül lehetett mikor elindultam be a plázák és boltokhoz. Utam először egy ruhaboltba vezetett. Itt körbe néztem és szebbnél szebb party és fancy dress-eket találtam.Fel is próbáltam jó párat majd úgy döntöttem igaz, hogy nem járok bulikba de hátha ez majd változik úgyhogy veszek magamnak egy vagy két ilyesmi ruhát.Hosszas próbák és gondolkodás után végül vettem egy  egy fehér feszülős egybe ruhát aminek az egyik lábán egy kis részét a fehér anyag helyett egy hálós gyöngyös felület borította, és egy királykék bársony csillogós , vékony pántos mini egybe szoknyát .Nem igazán szerettem magamon az ilyesmi ruhákat de ez a kettő valami mesésen állt. Emellé vettem még egy ezüstös szürke cycle short -crop top szettet aminek az anyag erősen műszálas volt így amikor a nap rá világított egy bizonyos pontom egyfajta fényes hatást keltett.és persze még pár felsővel is bővült a ruhatáram.Elégé elment az idő ugyanis már kettő óra volt amikor kiértem a boltokból. Siettem haza mert tudtam, hogy anya már kész az ebéddel és nem nagyon örülne neki ha én külön ebédelnék. Mikor végre elértem a kapunkat sietősen berontottam a házba. 

-Bocsi anya egy kicsit elment az idő-kértem bocsánatot

-Semmi gond még pont időben vagy, Hitoshi se vonszolta még le a seggét

Megkönnyebbülve ültem le az asztalhoz és hamar Hitoshi is lejött hozzánk. Ebéd után gondoltam kimegyek az udvarra egy kicsit felfekszem a függőágyra úgy is nagyon szép napos idő van.Megfogtam a fülesem és a telómat a kezembe véve kisétáltam a kertbe egyenes a függőágyra.Ott elhelyezkedtem kényelmesen, bedugtam a fülem és zenét kapcsoltam. A szemem is lehunytam, hogy még jobban bele tudjak merülni a fülemben szóló zenébe ami meglehetősen ellazított.Ringatóztam egy kicsit majd hirtelen jelent meg a kerítés mellet Denki egy újabb szívrohamot okozva nekem.

-Hali-mosolygott felém.Én egyből kivettem a fülest a fülemből és felültem.

-Ismerős ez a halálra ijedek és meglátlak téged érzés-mondtam neki kissé elhülyéskedve a dolgot.

-Háát megint csak azt tudom mondani, hogy bocsi-válaszolt zavartan-Túl ijedős vagy.

-Igen ebbe van igazság de azért na. legközelebb valahogy próbálj meg nem a túlvilágra küldeni egy másodpercre.

-Rendben igyekezni fogok.

-Egyébként mit szerettél volna?

-Honnan veszed , hogy szeretnék valamit? 

Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//Where stories live. Discover now