Ez a hét viszonylag hamar eltelt.Észre se vettük és már is szombat volt.Hétfőn megyünk a kirándulásra. Szerencsére elértük a 15 főt ezért nem lesz tanítás a kövi hétre. Egész jó kis csapatot sikerült összehoznunk.A mi osztályunkból jött:
Mina, Tenya,Ochako,Denki, Eijiro, Sero,Shoto,Katsuki, Izuku, Momo és én
A B-sek közül pedig:
Awase,Kendo,Kodai,Ibara,Tetsutetsu és Monoma
Én a szombatom nagy részét Kendoval, Tetsutetsuval, Denkivel, Eijiroval és Bakugouval töltöttem. Közösen találkoztunk a környékünkön lévő parknál és ott is maradtunk. Egyszer mentünk be a városba kajálni de utána egyből jöttünk vissza. Nagyon jól éreztük magunkat és szinte egész végig a kirándulásról beszélgettünk.Ám egy valami nagyon is szemet szúrt nekem még pedig az, hogy Bakugou hatalmas gyűlölettel nézet Denkire. Ahányszor csak találkozott a tekintetük Katsuki ölni tudott volna a szemeivel.Tudom én, hogy ő nem az a szeretek mindenkit típusú ember de Denkivel eddig nem volt komolyabb baja.Nem mondom, hogy szerette ugyanis senkit nem szeret de úgy megtűrte maga mellett.Most viszont valami változott de nagyon.Olyan tüzet láttam vörös íriszeiben ami őszinte leszek egy kicsit megrémisztett. Ám mivel a tettei annyira nem mutatták , hogy nagyon nagy gondja lenne Denkivel ezért én se figyeltem rá annyira.A hétvége is hamar eltelt majd elérkezett a hétfő reggel. vasárnap szinte egész nap csak pakolásztam és vagy 8x átnéztem ,hogy minden megvan-e.
A buszon én természetesen imádott kis pikachum mellett ültem , mögöttünk ült Eijiro és Katsuki előttünk pedig Kendo mellette pedig Mina. A többiek is elhelyezkedtek és mindenki leült egy neki tetszőleges ülésre. Mivel nem mentünk olyan sokan ezért mindenki kényelmesen elfért és ha akart még egyedül is ülhetett. Aizawa még indulás előtt gyors körülnézett, hogy megvan-e mindenki majd mikor erről meggyőződött elindult a busz. Az út elején csak csendben ücsörögtünk Denki majdnem el is aludt az ölemben ugyan is nagyon álmos volt szegény.Amíg ő a combomon pihentette fejét én a haját és az arcát simogattam.Igazából ez mind a kettőnknek jó volt ugyan is én elszórakoztam a sárga tincseivel és a puha arca simogatásával ő pedig élvezte ahogy piszkálom.Az oda út 3 órás volt és még csak kb. 40 perc telhetett el. Denki felemelte fejét a lábaimról majd ülő pozícióba helyezte magát. Kezeit azonban visszavezette a combjaimra és simogatni kezdte.Én a fejemet a vállára döntöttem és most én voltam aki a pihenő szerepét töltötte be. A két ülés között volt egy kicsi hely így a mögöttünk lévők kicsit ránk láttak. Ahogy a barátom vállán pihentem mögöttem Eijiro a két ülés közé dugta a fejét majd hirtelen erősen előre fújt.Persze az összes levegő a fülemet érte és borzasztó érzés volt.
-Eijiro! Viselkedj már-rivalltam a vörösre.Ő erre csak hangosan kezdett nevetni mire Denki hátra nyúlt és egy kisebb sokkal jutalmazta Eijirot.
-Öcsi álj le -keménykedett Denki de persze csak viccből és ezt érezni is lehetett a hangnemén,ám Bakugounak ez megint csak nem tetszett és belerúgott egyet az előtte lévő ülésbe amin természetesen Denki ült. A fiú csak egy erős rázkódást érzett és majdnem megfejelte az előtte lévő ülést. Bakugou ezen jót mosolygott.Láthatóan élvezte a másik szőke cseszegetését ezért nem is igazán tervezte abbahagyni. Denki egyre idegesebb lett emiatt és persze rosszul érintette amikor egy két alkalommal ténylegesen lefejelte az előtte lévő ülést.
-Bakugou abba hagynád?-szólt rá idegesen a süni hajúra
-nem-Bakugou ezt elég egyszerűen lereagálta.Erre én felajánlottam Denkinek hogy akkor cseréljünk helyet és megtiltottam Eijironak, hogy ő is ezt tegye Katsukival. Így én kerültem az ablak mellé. Szerencsére ez megoldást jelentett ugyan is lenyugodtak a kedélyek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//
RomantizmShinso (keresztnév) az anyjával(Toshiko) és a bátyjával Hitoshival él. Már régóta tervezik a költözést és mikor ez megtörténik egy meglepetésként éri őket az, hogy kik is az új szomszédok. Mivel Toshikonak régi ismerőse a szomszéd családban az anyuk...