Miután végig kérdeztünk mindenkit a táborban, meg lett a csapat akik jönnek velünk.
Mina, Ochako, Denki, Eijiro, Sero, Shoto, Katsuki, Momo, Kendo, Tetsutetsu,Izuku
3 óra van és mindenki itt gyülekezik a megbeszélt helyen. Mikor Midnight is megérkezett együtt elindultunk a strand felé.Tényleg közel volt és hamar odaértünk. A bejáratnál megvettük a jegyeket és bementünk az öltözőkbe átvenni a ruháinkat. Mikor ezzel megvoltunk lepakoltuk a törölközőinket és a táskáinkat egy árnyékos helyre és elindultunk a medencék felé. A fiúk még nem jöttek ki az öltözőből így én úgy döntöttem Kendo-val, hogy megvárjuk őket.Egy két percet kellett csak várakoznunk amikor megjelentek. Sose felejtem el azt ahogy a fiúk egymás mellett jöttek oda hozzánk mi pedig láthattuk az összesnek a kidolgozott felsőtestét. Kendo pele is pirult ahogy meglátta Tetsutetsu-t.Nagyon aranyos volt ahogy az arcát próbálta takargatni nehogy valaki észre vegye , hogy lassan egy paradicsomhoz hasonlít a feje. Mikor Denki odajött hozzám csillogó szemekkel nézett végig rajtam,majd odajött hozzám ,megölelt és a fülembe súgta:
-gyönyörű vagy hercegnőm-erre nyilván én is elpirultam és az arcomat a vállába temettem, hogy ezt eltakarjam.
-köszönöm- súgtam neki vissza
-Na akkor megyünk a medencékbe?-kérdezte Sero
-aha menjünk igen-válaszolt Kendo azzal elmentünk a medencék felé. Midnight közben találkozott az egyik ismerősével így neki is volt társasága.
Elindultunk a mélyebb medencék felé és egyre észrevehetőbb volt Eijiro arcán, hogy tényleg fél egy kicsit.Én persze nem akartam, hogy emiatt esetleg rosszul érezze magát így úgy döntöttem oda megyek hozzá és beszélek vele egy kicsit.
-Eijiro menjünk másik medencébe? -kérdeztem tőle miközben szorosan mellette mentem, hogy csak ő halllja a kérdésem
-T..Te honnan tudsz erről? -egyből le esett neki, hogy miért kérdezem ezt tőle
-Háát talán megkérdeztem Bakugout?-feleltem neki kínos hangnemben
-ohh értem hát amúgy nyugi semmi gáz csak kicsit szarul úszok de sokat szoktam gyakorolni így már egyre jobban megy-mosolygott rám
-na ennek örülök de amúgy ha bármi van akkor szólj nehogy gond legyen
-jó jó szólok és köszönöm
-bármikor Ei
-Ei? becenevem is van ?
-hát most már ja
-dejó nekem -mosolygott
-na de ha most megbocsátasz visszamegyek Denkihez
-persze menj csak
Azzal már indultam is Denki felé.Idő közben megérkeztünk a medencéhez ami mivel 2 méteres ezért nyilván hideg is. Drága Pikachum persze meg se várta, hogy megszokjam a vizet, egyből felkapott az ölébe és beledobott a medencébe.Ám nem úszta meg ő sem ugyan is egyből magammal rántottam a fiút így ő is követett engem. Mind a ketten reszketve és lilára színeződött ajkakkal szálltunk ki a medencéből.
-Denki te eszednél vagy? Megfagyok-szidtam le a fiút
-Bocs nyuszi de ezt muszáj volt.Gyere felmelegítelek -azzal odajött hozzám és szorosan magához ölelt.Igaz, hogy ő is vizes volt de a bőre még is forró volt és hamar felmelegített vele.
Ez után mivel mi megtapasztalhattuk mennyire is hideg ez a víz inkább választottunk melegebb vizű medencét. Találtunk is egyet nem messze ami kb mellkasig ért mindenkinek így nem volt gond az úszással sem és még a víz is kellemes volt.Úgy döntöttünk, hogy játszunk olyat, hogy egymás nyakába ülünk s le lökdössük a többieket.El is osztottuk a párokat. Kendo ült Tetsutetsu nyakába, Ochako Izukuéba, Momo Todorokiéba, Mina Seroéba, Én Denkiébe és ami számunkra a legviccesebb páros volt az a Bakugou- Eijiro páros. Mikor mindenki elhelyezkedett beálltunk egy körbe és elkezdtük egymást lökdösni. Szegény Ochakoék hamar kiestek.Őket követték Seroék majd Momoék is belelestek a vízbe. Már csak három csapat maradt. Mivel a három alul lévő fiú közül Denki volt a leggyengébb ezért azt hittem mi leszünk a kövi kiesők de egy hirtelen pillanatban Denki erősen megfogta a derekam, hogy ne essek le róla és kigáncsolta a víz alatt Tetsutetsu-t így ő elesett és vele együtt Kendo is a vízbe került.Már csak ketten maradtunk . Egymással szembe állt a két csapat és semmi megfontolatlan lépést vagy lökést nem akartunk tenni nehogy a vesztünket okozza. Az első lökést Eijiro indította felém ám ez engem még nem lökött le Denki nyakából.Erősen kapaszkodtam a fiúba és ő is erősen fogott engem, hogy le ne essek.A kövi lökést mi adtuk ám Bakugou gyorsan kitért a lökés elől ezért a nagy lendület miatt előre estem és Denkivel együtt hamar a vízben találtuk magunkat.Hát persze ez várható volt de azért örültünk a második helyek is. Még játszottunk pár kört de Bakugouékat nem lehetett leverni. Lassan kezdtünk éhesek lenni így kimásztunk a medencéből és kerestünk valami helyet ahol lehet enni. Szerencsére hamar találtunk és mivel nem volt nagy sor hamar tudtunk is rendelni.Miután ettünk nem volt nagyon kedvünk egyből a medencébe menni ezért kiterítettük a törölközőket és kifeküdtünk napozni. Denki persze szorosan mellettem feküdt a fejét felém fordítva. A kezemet is megfogta és úgy napoztunk.Nagyon édes volt ahogy kezdte lecsukogatni a szemét ugyanis látszott rajta, hogy álmos és legszívesebben aludna egyet. Nem akartam zavarni hiszen olyan aranyos volt így ahogy feküdt. Én egy fél óra után meguntam a fekvést és kerestem magamnak egy jakuzzi-s medencét.Amint találtam egyből belemásztam és csak áztattam magam.Nem sokkal később Bakugou-t pillantottam meg ahogy közeledik. Ő is csatlakozott hozzám és így ketten élveztük a bugyborékoló vizet.
YOU ARE READING
Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//
RomanceShinso (keresztnév) az anyjával(Toshiko) és a bátyjával Hitoshival él. Már régóta tervezik a költözést és mikor ez megtörténik egy meglepetésként éri őket az, hogy kik is az új szomszédok. Mivel Toshikonak régi ismerőse a szomszéd családban az anyuk...