Ez a néhány nap az év végi bálig a lehető leghamarabb telt el.Szinte észre se vettük és már is itt volt a Vasárnap. Idő közben Hitoshi is elment a barátaival már régebb óta megtervezett kirándulására amit én egy kicsit sajnáltam ugyanis egy teljes hétig távol lesz.
Vasárnap délelőtt bementünk a suliba az osztállyal és még néhányan a B-sek közül is és nekiálltunk feldíszíteni a báltermet. Természetesen Aizawa és All Might is velünk volt, hogy segítsenek és felügyeljék a dolgokat.
A terem egyik végében volt egy kisebb színpad ami mögött a falon volt az a tábla amire az általunk készített képességeinket jelképező díszeket raktuk fel. Meg kell hagyni mindenki kitett magáért még Bakugou is egy borzasztóan látványos díszt készített. A plafonra több színes reflektort is felraktunk és középen még egy diszkógömb is kapott helyet. A színes szalagok sem maradhattak el amik az egész iskola területét díszítették. A szalagok felrakását az iskola területén Iidára bíztuk a gyorsasága és Shojira a több végtagja miatt. Míg ők körbejárták a sulit mi a termet díszítettük szalagokkal. Itt Sero volt hatalmas segítség és mind azok akik a képességükből adódóan fel tudtak emelkedni. A mi osztályunk volt a ruhatár míg a B-sek osztályát átalakítottuk büfévé. Ami abból állt, hogy az asztalokat úgy tologattuk, hogy legyek középen hely és a majdnem falhoz tolt asztalokra pedig felpakoltuk az üdítőket és a nasikat.
A tanárok is beosztották egymás között a feladatokat. Aizawa mivel nem igazán bírná a hangzavart ezért ő fogja ellenőrizni a bejáratnál, hogy csak az iskola diákjai és tanárai lépjenek be. Present Mic fog a DJ pultnál állni de mi reménykedünk abban, hogy Jiro besegít majd neki. All Might és Midnight lesz majd a büfébe de óránként cserélni fognak Vlad-dal és Nezu igazgatóval.
Nagyjából reggel 9 re mentünk be és olyan fél egy fele végeztünk a díszítéssel. A bál majd csak este 6 kor fog kezdődni szóval addig volt bőven időnk elkészülődni. Mikor kiléptünk a suli kapuján kisebb csoportokban más más irányba indultunk el haza. Én Denkivel még be akartam menni ruhát venni mivel mint kiderült nincsenek nagyon hasonló cuccaink.
Meg is érkeztünk egy olyan bolthoz ahol kifejezetten bálokra és egyéb ilyen alkalmakra árultak ruhákat.
-Na van valami ötleted a színnel kapcsolatban?-kérdezett engem
-mit szólnál a sárgához?
-benne vagyok az biztos jó fog állni mindkettőknek, és a többiek meg csak irigykedhetnek, hogy mi milyen jól nézünk ki.
-jól van jól van de nem ezért öltözünk össze szóval ne csinálj belőle versenyt meg hasonlót.
-rendben. Oh (név) nézd-futott oda egy citromsárga inghez-Ez hogy állna nekem?
-hmm szerintem remekül-mosolyogtam rá
-és a nadrág színe milyen legyen?
-egyértelműen fekete
-okés na most keressünk neked valami szoknyát-jött izgalomban miután rápillantott a boltban lévő szebbnél szebb ruhákra.
-menjünk-lelkesedtem én is
Olyan 10 percnyi nézegetés után végre nekem is találtunk egy szintén sárga combközépig érő egybe szoknyát.Közösen bementünk egy próbafülkébe felvenni a kiválasztott ruhadarabokat és meg is lepődött mind a kettőnk mennyire jól is nézünk ki összeöltözve. Ez után kifizettük a ruhákat majd mivel megbeszéltük a kis csapatunkkal, hogy elmegyünk együtt kajálni még a bál előtt , már nem mentünk haza hanem a kedvenc kis teraszos éttermünk felé vettük az irányt ahova a találkozót beszéltük. Nem sokkal később a többiek is megjelentek azaz Uraraka, Midorya, Bakugou, Kirishima, Mina és Kendo. Bent választottunk magunknak egy többszemélyes asztalt ahol kényelmesen elfértünk és a pincér már jött is felvenni a rendeléseket.
YOU ARE READING
Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//
RomanceShinso (keresztnév) az anyjával(Toshiko) és a bátyjával Hitoshival él. Már régóta tervezik a költözést és mikor ez megtörténik egy meglepetésként éri őket az, hogy kik is az új szomszédok. Mivel Toshikonak régi ismerőse a szomszéd családban az anyuk...