2. rész

1.1K 86 9
                                    

Másnap reggel az ébresztőm hangjára keltem fel.8 óra volt és még mindenki aludt,Így halkan mentem le reggelit csinálni magamnak ám nem sokáig voltam egyedül ugyanis Hitoshi-t láttam ahogy a lépcsőn ballag le kómás fejjel.

-Jó reggelt -köszöntöttem Mire ő a kialvatlan tekintetével válaszolt.

-Neked is

-Csináltam reggelit meg kávét is gyere egyél.-hívtam magamhoz. Mikor leért a konyhába közelebb jött hozzám majd megölelt és a homlokomra adott egy puszit.

-Kösz hugi

Majd leült az asztalhoz én pedig elé raktam a reggelit és egy bögre kávét.

-Hallod amúgy megúsztam a mai vendégséget-mondta egy féloldalas mosollyal az arcán

-Hogyan?-néztem rá értetlenkedve

-Mára beszéltük meg a találkozót a srácokkal úgyhogy nem tudok veletek menni.

-És szerinted anya elenged? 

-Muszáj lesz neki mert azt mondta a nyaralásunk pontos részleteit tudni akarja és mivel ma beszéljük meg őket ezért ott kel lennem.

-Ahhj dögölj meg mázlista-mondtam durcásan

-nyugi csak nem lesz olyan rossz,amúgy is veled egy idős a srác én nem tudnék mit csinálni csak útba lennék.

-Na most sokkal jobb

-Jó reggelt gyerekek-vágott közbe anya 

-Jó reggelt-köszöntünk neki szinkronban

-Anya csináltam kávét ha kérsz-ajánlottam neki mosolyogva

-Oh persze ,hogy kérek.Köszönöm

Anya is leült hozzánk és együtt meg reggeliztünk. Hitoshi persze közölte vele is ,hogy ma találkozik a barátaival és megbeszélik a közös nyaralásuk részleteit.

-Egyébként mikor megyünk? -érdeklődtem

-Hát ebédre vagyunk meghívva szóval olyan fél egy-egyre megyünk át.Addigra bemegyek a városba és hozok sütit, hogy azért mi is vigyünk valamit.

-Jól van.

Mikor ezt is megbeszéltük mindenki felment a szobájába ám én hamar visszajöttem mert még délelőtt el akartam menni egyet sétálni és körülnézni az új környéken.Mikor olyan fél órája sétálgattam egy kis parkos részhez értem.Nem volt ott sok minden csak egy két pad pár asztal és egy olyan többszemélyes belefekvős hinta. Én egyből a hintához siettem és bele is huppantam.A füles a fülemben volt és zenét hallgattam ezzel teljesen kizárva a külvilágot.Csak fölfele bámultam a felhős eget ami egy nagyon élénk mégis nyugtató világos kék színben pompázott. Csodás idő volt kint és én minden percet ki akartam használni és az eget csodálni. Ám erre nem sokáig volt lehetőségem ugyanis egyszer csak egy vörös felzselézett hajkorona "zavarta"meg a kilátást.Gyorsan kikaptam a fülemből a fülest és felültem a hintába.Őszintén szólva eléggé megijesztett. Nem volt ott senki és csak úgy hirtelen a semmiből jelent meg fölém hajolva.

-Bocsi megzavartam valamit?.kérdezte és mosolyra húzta a száját. Egyből megpillantottam a cápa fogait ami esküszöm nagyon cukin álltak neki.

-Ohh nem nem zavartál meg semmit-válaszoltam neki kissé kellemetlenül érezve magam. 

-Leülhetek ?-na igen erre a kérdésére kicsit megszeppent arccal bólogattam.

Beült mellém és egyből hátra dőlt a hintába.

Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//Where stories live. Discover now