Reggel olyan 10 körül ébredtem fel. Urarakával olyan egy órára beszéltük meg a talit és ,hogy elmegyünk közösen ebédelni,szóval még volt időm de én már is neki álltam lefürdeni, hajat mosni stb. Mikor kijöttem a fürdőből vizes hajjal járkáltam körbe a házat, a fülesem után kutatva. nem tudom hova tehettem majd miután háromszor bejártam a ház minden pontját eszembe jutott , hogy valószínű kint hagytam a függőágyon vagy valahol körülötte. Gyorsan kifutottam és sietős tempóban kezdtem hajat szárítani majd felöltözni. Ma egy smaragdzöld színű feszülős mini szoknyára és egy hozzá passzoló vékony pántos crop topra esett a választásom.Miután felöltöztem megfogtam egy fehér kis táskát és bele tettem a pénztárcám és a telefonom.Ezután lementem az emeletről és kiválasztottam egy fehér cipőt magamnak.
-Anya elmentem majd jövök!
-Rendben vigyázzatok magatokra és jó szórakozást!
-köszi meglesz
Lassan léptem ki az ajtón és elindultam a kapu fele. Mikor odaértem elő vettem a kulcsom és kinyitottam. Ám amikor kiléptem egy köszönés akadályozta azt, hogy tovább induljak.
Hali!-Denki volt az aki egy kisebb mosollyal az arcán köszönt nekem.
Visszaintettem neki majd elindultam a kerítés felé.
-Szia-köszöntem mikor oda értem.
-Mizu? Sikerült elaludnod miután bementél?-érdeklődött
-Aha minden okés volt. JA és még egyszer köszi a pulcsit, amint haza érek visszaadom neked csak most sietek szóval ha nem bánod...-mutogattam a kezemmel az utca felé , jelezve, hogy késésben vagyok és mennem kell. Egyből levágta mi a helyzet és már engedett is. Ő is visszament a házba én pedig szinte már futottam a megbeszélt helyre. Szerencsére időben sikerült oda érnem a kedvenc kis teraszos éttermünkhöz ahol mindig szoktunk találkozni.
-Sziaaa (Név)-futott felém Ochako majd szorosan magához ölelt. Én is ugyanezt tettem vele.
-Mehetünk? -kérdeztem tőle és az étterem bejáratára mutattam.
-Persze-válaszolt és már indultunk is befelé. Ott kerestünk egy nekünk tetszőleges helyet ami természetesen az egyik sarkos részben volt.Leültünk és pár percre rá már jött is a pincér aki felvette a rendelésünket. Amíg vártunk Ochako már egyből mesélni kezdett. Egész végig egy Midoriya Izuku nevű srácról beszélt akibe annyira bele van esve.Mutatott nekem egy csomó képet a fiúról és mire kihozták az ételeinket én már tudtam a srác élet történetét. Ochakon látszott, hogy nagyon beleesett ebbe a fiúba és ez egyfajta melegséggel árasztotta el az én lelkemet is ugyanis már rég láttam ennyire izgatottnak a barátnőmet. Örültem, hogy van valaki aki miatt most még jobban érzi magát még ha Izuku nem is tud Ochako érzéseiről de mivel jó barátok ezért közel állnak egymáshoz.Én szinte biztos voltam benne, hogy hamarosan együtt lesznek ugyanis az Ochako által meséltek alapján Izukuval nagyon is összeillenek. Az étteremben töltött idő alatt végig a barátnőm beszélt én pedig hallgattam amiket mond. Egyáltalán nem éreztem kellemetlennek, hogy csak Uraraka mesél mert nagyon boldognak tűnt és ha ő boldog akkor én is az vagyok.Mikor végeztünk és mindent kifizettünk még elmentünk egyet sétálni a városban majd olyan 4 óra fele Ochakot hívta az anyukája, hogy menjen haza.Így elváltak útjaink és mind a ketten haza indultunk. Én még nem akartam haza menni ezért úgy döntöttem felhívom Eijirot, hogy rá ér-e és nincs-e kedve sétálni velem egyet.
Szerencsére sikerült elérnem a fiút aki szinte azonnal igent mondott a felajánlásomra.
-Szia (név)! hogy vagy?-érdeklődött
YOU ARE READING
Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//
RomanceShinso (keresztnév) az anyjával(Toshiko) és a bátyjával Hitoshival él. Már régóta tervezik a költözést és mikor ez megtörténik egy meglepetésként éri őket az, hogy kik is az új szomszédok. Mivel Toshikonak régi ismerőse a szomszéd családban az anyuk...