9. rész

765 74 9
                                    

Lassan és szorosan egymás mellett sétáltunk haza. Próbáltunk valami vidám dologról beszélni de valahogy mindig kilyukadtunk a mai filmnél.Az út alatt sikeresen megijesztett minket egy fölöttünk elrepülő denevér.persze mind felsikítottunk és egymás nyakába borulva próbáltunk lenyugodni. Mikor haza értük szinte fénysebességgel futottunk át az udvaron, egyenesen a bejárati ajtóig. gyorsan kinyitottam az ajtót és egyből felkapcsoltuk a lámpákat. Ezután kulcsra zártam az ajtót ,hogy még véletlenül se jöjjön be egy gyilkoló bohóc se. bementünk a szobámba és megágyaztunk.Most mind az 5-en az ágyon helyezkedtünk ugyanis nem mertünk a földön aludni. Igazából elég kényelmesen elfértünk így nem is volt olyan rossz.Bekapcsoltam a TV-t a szobámba és elindítottam rajta valami mesét. Kb másfél óráig nézhettünk barbie-s meséket és egyéb ilyen műsorokat amikor kezdett késő lenni. Már nem félt annyira egyikünk sem. Ezért úgy döntöttünk elmegyünk letusolni. Mikor mindenki végzett a tusolással, befeküdtünk az ágyba é a gépemen néztünk még ruhákat.Olyan 11 óra lehetett amikor nekiállt jelezni a gépem, hogy Kirishima videochatelni akar.Egyikünk sem tudta hogy miért hív de hát felvettük mert miért ne. Tudtuk, hogy Eijiro nem olyan köcsög és nem fog megijeszteni minket, mert hát az ugye nem lenne férfias. 

-Szia Eijiro mizu-köszöntem neki

-hali-válaszolta kicsit remegős hanggal.Összenéztünk a lányokkal, hogy vajon mi baja lehet.

-Történt valami?-érdeklődött Momo

-Sziasztok-köszönt be Denki is -Bakugounál vagyunk és ez az idióta lekapcsolta a lámpákat és kihúzta a vezetékeket 

-És még a telefonjainkat is elvette-szólt köbe Izuku

-Huh az rossz lehet de hát úgy is alszotok akkor minek világítás?-kérdezte kendou

-Ohh nem nem mi így nem alszunk Bakugou elbújt a házba és állandóan fura hangokat ad ki és minket ijesztget -válaszolt neki Tetsutetsu. 

-Sero is veletek van?-érdeklődött Mina

-Aha elvileg itt van...Sero?-hívogatta a barátját Denki

-baszki hol van Sero? -kérdezte ijedten Kirishima

-Te jó ég Bakugou elrabolta!!!-Kiabálta Tetsutetsu

-Jézusom én sírni fogok-(Denki) / írói megj.Bocsi de most így ideírom zárójelben a mondatk után, hogy ki mondta mert így talán érthetőbb és nekem is egyszerűbb/  

- Hova mehetett Kacchan?-(Izku)

-Nem tudom de meg kell találnunk -(Kirishima)

-hülye vagy én ki nem megyek innen-(Tetsutetsu)

-Fiúk ti most kajak ennyire be vagytok szarva?-(Kendo)

-Hallod a képernyő másik oldaláról lehet nem olyan ijesztő de nem tudom ti mennyire örülnétek neki ha valaki megszüntetne minden fényforrást és titeket ijesztegetne.(Denki)

-Jogos ,akkor közösen induljatok el és keressétek meg Serot.(név)

-Hát lehet az lesz-(Izuku)

*elindulnak ki a szobából ,Denkinél van a telefon*

-Hé srácok hol vagytok? (Denki)

-hahoo?-(Denki) 

-Kirishima ez nem vicces hol az anyámban vagytok?(Denki)

-Denki én nem látok senkit körülötted már amennyire látni lehet(Mina)

-Na jó ez kurvára nem vicces!!(denki)

Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//Where stories live. Discover now