A hétvége megint csak nagyon hamar el telt. Észre se vettem és megint hétfő lett. Kezdődhettek előröl az unalmas iskolai órák és nehéz dolgozatok.És mivel hamarosan itt volt az év vége ezért megkezdődtek a vizsgák is. Reggel korábban indultam a suliba mivel elfelejtettem házikat csinálni és nem akartam se egyest kapni se felelni se semmi, így ma külön érkeztünk az iskolába Denkivel. Szerencsére hamar sikerült megcsinálnom a háziaimat ezért mire a szőke beért a suliba már szabad voltam és tudtunk beszélgetni.Elmeséltem neki a tegnapi napomat majd ő is beszámolt a hétvégén történtekről.Elmondta , hogy Bakugou tényleg elment hozzá is elnézést kérni . Igaz, hogy nem a legkedvesebb módon de tudtuk, hogy a vörös szeműnek nem erőssége a bocsánatkérés. Miután ezt átbeszéltük én még óra előtt be akartam menni a B osztályba ugyan is már elég régóta nem beszéltem Kendoval ami kicsit hiányzott. Amint elértem a B osztály ajtaját habozás nélkül nyitottam be és a szememmel egyből Kendo-t kerestem. Hamar meg is lett ugyan is a vöröses haja elég feltűnő volt.
-Szia Kendo
-Ohh szia (név)
-mesélj valamit mi újság már olyan régen nem beszéltünk-kérdeztem tőle miközben kicsit csalódott arcot vágtam
-Háát igen sajnálom kicsit elfoglalt voltam az utóbbi napokban, de semmi különös nem történt nagyon-magyarázkodott-De mesélj te Bakugou bocsánatot kért?
Először kicsit értetlenül néztem rá mivel neki nem meséltem még el és a B sek közül senkinek sem ezért nem tudtam honnan tudja.
-Igen bocsánatot kért tőlem is és Denkitől is úgyhogy most már rendben van minden. De te honnan tudsz erről?
-Ohm háát talán beszéltem Bakugouval, hogy kérjen bocsánatot?-húzta oldalra a száját miközben bevallotta, hogy ő volt a titkos kis segítő ez ügyben.
-Kendou...-először megdöbbentett, hogy ő beszélt a fiúval mivel úgy tudtam nem igazán bírják egymás és Bakugou sose hallgatna egy B-s re, de mérhetetlenül hálás voltam Kendounak amiért ilyet tett.-Köszönöm szépen-ugrottam a nyakába és szorosan megölelgettem
-Ohh semmiség. Mindenkinek jobb ha béke van-mosolyodott el.
-Délután gyere el velem a városba meg akarom hálálni mindenképp
-ÁÁ nem szükséges de azért köszönöm-mosolygott
-Kendo ez nem kérés volt el jössz és kész
A napom többi része unalmasan telt az órákon nem igazán történt semmi izgalmas.Kivéve az utolsó óránkat ami tesi volt, mivel drága Denkinek muszáj volt kipróbálnia, hogy milyen az ha meggyújtják a dezodort és nyilván nem sikerült jól ezért meggyulladtak a szekrények. Szerencsére Shotonak sikerült eloltani a tüzet de néhány szekrénynek leesett az ajtaja a jég miatt. Természetesen amint ezt Aizawa megtudta egyből büntetést adott nekik ami pedig az volt, hogy maradtak a suliban 4-ig takarítani és persze majd új szekrényajtókat kell venniük.Mi Kendoval nagyon jól elszórakoztunk délután. Elmentünk moziba, kajálni és vásárolgattunk is .Természetesen a mozit és az ebédet én fizettem hálám jeléül.Este 7 körül értem csak haza de szerencsére anyáék nem bánták.
Time skip
Azóta eltelt 3 hét. Hamarosan vége van az évnek ezért mindenki ezerrel készül az évzáróra ami egy nagyon fontos esemény a U.A.ben ugyan is ezen a napon rendeznek egy év végi iskolai bált ami minden évben hatalmas buli. Idén a mi osztályunk szervezi meg mivel miénk lett a legjobb tanulmányi átlag. Már csak 2 hét van hátra a suliból és vége az évnek.Ezért nem maradt túl sok időnk kitalálni milyen témájúra szeretnénk a bálunkat csinálni. A mai napon szinte végig erről beszélgettünk de végül nem jutottunk semmire. Momo azt javasolta, hogy mindenki gondolkodjon otthon és holnapra mutassa be az ötletét aztán megszavazzuk. Végül is ez az egyetlen megoldás, így mindenki belement.Suli után Denkivel mentem haza mivel mára lett megbeszélve, hogy átjön hozzánk ebédre és mivel Nao már valószínű nálunk van ezért már csak mi hiányzunk.
ESTÁS LEYENDO
Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//
RomanceShinso (keresztnév) az anyjával(Toshiko) és a bátyjával Hitoshival él. Már régóta tervezik a költözést és mikor ez megtörténik egy meglepetésként éri őket az, hogy kik is az új szomszédok. Mivel Toshikonak régi ismerőse a szomszéd családban az anyuk...