Elékezett a kirándulásunk második napja. a tanárok mára tervezték a mozizást és mi már alig vártuk, hogy menjünk. Őszintén senki nem tudta milyen filmre fogunk beülni és csak reménykedtünk, hogy nem egy dokumentum film lesz a madarakról vagy hasonló. A vetítést délutánra szervezték így délelőtt nem igazán történt semmi. Mindenki szinte 11-ig aludt. Ám hamar eljött a délután és nekiálltunk készülődni.Amíg öltözködtünk a lányokkal végig zenét hallgattunk és nyilván énekeltünk is hozzá. Így még bulibb volt a készülődés.Olyan fél óra alatt meg is voltunk mindennel. Mindenki vitt magával egy kis táskát amiben a telefonja lesz és a pénze.Megint csak a tábor közepén lévő tűzrakó helynél volt a találkozónk. Olyan 5 óra körül lehet és már a csapat nagy része a megbeszélt helyen várakozott. De hamar megérkeztek a többiek is.
-Sziasztok-köszöntött minket Aizawa.
-Mivel mind a hárman más filmet akartunk veletek nézni ezért három csoportra lesztek osztva és úgy fogjátok a filmeket nézni.-mondta unott hanggal
Én leszek az 1. csoport, Presenc Mic a 2. és Aizawa a 3.-magyarázta nekünk Midnight.
-Tanárnő!-jelentkezett Eijiro
-Igen?
-A csoportokat mi választjuk? -érdeklődött
-nem azt mi már eldöntöttük- válaszolt Aizawa-Továbbá azt is, hogy melyik csoport melyik tanárhoz megy.
-remélem egy csoportba leszünk-lépett oda mellén Denki és a fülembe súgta
-igen én is -válaszoltam
-Akkor mondom is a csapatokat-kezdett mondandójába Present Mic -1. csapat : Uraraka, Mydoria, Yaoyorozu ,Mina,Awase, és Shiozaki
A 2. csapat: Kendo, Todoroki, Shinso, Kodai,Kaminari és Kirishima
A 3. csapat pedig: Ida, Bakugou, Sero, Tetsutetsu, és Monoma
-Amint odaérünk a csapatok külön mennek a tanárokkal addig viszont együtt megyünk és ne maradjon le senki.-tette hozzá Aizawa
Azzal el is indultunk a mozi felé. Én természetesen Denkivel kézen fogva mentem és örültem neki, hogy egy csoportba raktak minket. Ráadásul Present Mic jó fej tanár és biztos valami fiatalos filmet választott.Ráadásul szerintem alapból a mi csapatunk a legjobb mivel itt nincsenek se ellentétek se Ida aki mindig le csesz mindenkit. Persze bírom Ida-t de azért jobb ha nem cseszeget minket amikor szórakozunk.Egyébként én még nem is beszéltem soha Kodai-val ezért azt is eldöntöttem,hogy ma mindenképp sor kerítek erre is ha már a mi csapatunkban van.
Mikor megérkeztünk a moziba a három csapat külön vált.
( írói megj.: most mind a három csapattal történő dolgokat le fogom írni egyesével. A mozitól egészen vissza a táborba érkezésig történő események lesznek ezek.)
2. csapat : Reader szemszöge
megvettük a popcornokat én Denkivel vettem közösen és nagyon cuki volt ugyan is ő fizetett és nem hagyta, hogy bármire is én költsek.Majd bementünk a termekbe. Le is ültünk egyből a legjobb helyekre mivel még csak kevesen voltunk. Én Denki és Shoto között ültem előttem Pedig Eijiro ült Kendo és Kodai között. Present Mic pedig mögöttem ült. Mikor lekapcsolódtak a lámpák mindenki elhalkult és elindult a vetítés. Hamar fel is ismertük a filmzenéből, hogy drága angol tanárunk a The Avengers címü filmet választotta nekünk.Mi természetesen örültünk ugyan is nagy jól választott Present Mic. A film közben végig Denki kezét fogtam.Nem mintha féltem volna inkább csak szerettem ha fogja a kezem. Olyan puha a bőre mindig és olyan jó érzés amikor hozzád ér. Mivel ez egy elég hosszú film ezért a végére már Denki feje a ölemben volt és nem is nézte a nagy vásznat a terem végében, csak feküdt ameddig én a tincseivel játszottam.Igen ez az egyik kedvenc elfoglaltságom amióta összejöttem a fiúval.Mikor véget ért a vetítés és felkapcsolódtak a lámpák mindenki nyújtózva állt fel a székéből majd a terem kijárata felé vettük az irányt. Mikor kiértünk nem láttuk egyik csoportot se ezért Present Mic úgy döntött, hogy akkor vissza megyünk így és a táborban találkozunk majd a többiekkel.El is indultunk. Már sötét volt és nem igazán láttunk semmit ezért tudtuk, hogy kicsit hosszabb ideig fog tartani mire visszaérünk.A tanár úr ment elől mi pedig követtük őt bízva abban, hogy tudja merre megy.
-Gyerünk gyerekek erre-szólt nekünk
Már kb fél órája sétálgattunk egyre furább és furább utcákon.Már mindenki kezdett kételkedni abban, hogy Present Mic tényleg tudja-e merre kell menni.És ennek hamarosan hangot is adtunk.
-Tanár úr biztos ez a jó irány? -kérdezősködött Shoto
-Igen erre kell menni-felelte magabiztosan
-De már harmadjára megyünk el emellett a szobor mellett-jelentette ki Kodai-És már kezdek eléggé fázni.-vacogott szegény lány.
Már bőven sötét volt és nagyon hideg. Nálam szerencsére volt egy kardigán amit fel tudtam venni ha hűvös lenne de szegény Kodai pólóban volt. Még sétálgattunk és láttam a lányon, hogy már rendesen remeg a hideg miatt. Nagyon megsajnáltam és nem akartam, hogy megfázzon ezért levettem magamról a kardigánt, Kodai mögé léptem és óvatosan a lány vállára terítettem remélve, hogy így egy kicsit jobb lesz neki. Ere ő felém fordult és egy hálás tekintettel belebújt a kardigánba.
-köszönöm szépen-mosolygott rám
-szívesen nem akarom, hogy megfagyj- erre ő szorosan megölelt ami kicsit meglepett mivel ez volt az első alkalom, hogy beszélünk de egyből tudtam, hogy arany szíve van ennek a lánynak. Visszaöleltem őt majd Denkihez sétáltam aki épp a pulcsiját kapta le magáról.
-hé te meg mit csinálsz?- léptem oda hozzá értetlenül
-Hát te sem fagyhatsz meg szóval te meg akkor megkapod az én pulcsimat. -Adott puszit az orromra majd a kezembe nyomta a felsőjét. Én egyből bele is bújtam ugyan is tényleg hideg volt meg hát Denki pulcsijainak sose lehet ellen állni. Az a finom vanília és kókusz illat... elájulok.
-Jó de akkor veled mi lesz-kérdeztem tőle
-hmm... legyen az, hogy feljössz a hátamra és úgy melegítesz jó?-ajánlotta
-rendben-azzal már fel is ugrottam a fiú hátára és jó erősen hozzá bújtam és próbáltam melegíteni őt. Kendo többször is hátra nézett ránt és többször is eltátogta nekünk, hogy mennyire cukik vagyunk.
-Majd te is ilyen leszel Tetsutetsuval-súgtam oda neki mire igaz, hogy nem sokat láttam de tudtam, hogy elpirult.
Már fél 9 van és mi még mindig itt kóválygunk.Ezt megunva Shoto úgy döntött át veszi az irányítást. Aktiválta a tűz képességét ezzel világítva nekünk és előre lépett, hogy mutassa az utat, ugyan is ő nagyjából ,megjegyezte. Egy fél óra séta múlva végre megpillanthattuk a táborhelyet és a többieket . Aizawa a kapuban állt mérges tekintettel várva , hogy beérjünk.
-Még is mi tartott eddig?- förmedt ránk mire mi mindannyian Present Mic felé néztünk. Aizawa levágta a helyzetet és beengedett minket anélkül, hogy kaptunk volna bármilyen lecseszést is. Ám drága angol tanárunk nem úszta meg ugyan is Aizawa tarkón vágta amint be lépett a kapun. nem ütött erőset de Preent Mic biztos megérezte. Ezt látva minket egyből elkapott a röhögőgörcs majd a többiek felé indultunk akik a tábortűz körül beszélgettek vagy éppenséggel mást csináltak. Az a lényeg, hogy mindenki kint volt az udvaron.
Meghoztam a mai részt is. Holnap írom, hogy mit történt a másik két csapattal. Szerintem ők beleférnek egy részbe de majd még meglátom, hogy mennyire részletezem a dolgokat.
Szeretném megköszönni az 516 read-et és a 86 vote-ot. Nagyon boldoggá tesztek vele.Remélem tetszett ez a rész és ha van vélemény akkor nyugodtan írd le.
puszi a kövi részig
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//
RomantizmShinso (keresztnév) az anyjával(Toshiko) és a bátyjával Hitoshival él. Már régóta tervezik a költözést és mikor ez megtörténik egy meglepetésként éri őket az, hogy kik is az új szomszédok. Mivel Toshikonak régi ismerőse a szomszéd családban az anyuk...