Miután leültem apa egyből belekezdett a mondandójába.
-Nézd(név) Hitoshival már beszéltünk nagyjából és szeretném ha most te is meghallgatnál.
-Rendben
-Szóval amíg te kiránduláson voltál engem azon a héten felhívott Hajime, hogy szeretne velem találkozni és őszintén bocsánatot szeretne kérni. -kezdte anya a mesélést -Én persze haragudtam rá de mint azt tudjátok és láttátok rajtam nem annyira, hogy ne adjak esélyt neki bocsánatot kérni és helyre hozni a hibáit. Így hát belementem a találkozóba és hétvégén ezért voltam távol.Apátok mindenért bocsánatot kért és elmondta, hogy már másnap megbánta a történteket és szeretné jóvá tenni a dolgokat. Tudom, hogy nektek is borzasztó fájdalmat okozott akár csak nekem de még is érzem, hogy én képes vagyok megbocsátani neki mivel még is csak a férjem volt és borzasztóan szerettem. Ezért szeretnék neki adni egy hónapot amíg nálunk lakik és bebizonyítja nekünk, hogy képes megváltozni és elnyerni a bizalmunkat és a szeretetünket. Szeretném ha ti is támogatnátok ebben a döntésben és pozitívan állnátok hozzá a dolgokhoz. Én már nagyon régóta várok arra, hogy minden a régi legyen és elfelejthessük a múltat és most, hogy itt a lehetőség szeretném megragadni és élni vele. Remélem megértitek.
-Én pedig tőled is szeretnék őszintén bocsánatot kérni mindenért (név). Nem akartam, hogy így végződjön minden. Hibáztam és ezt belátom nem lett volna szabad eldobnom egy ilyen csodás feleséget és családod. Nem akartunk rátok ijeszteni a veszekedéssel de sajnos még is megtettük és ezért borzasztóan szégyenlem magam. Hiszen nagyon szeretlek titeket.Tudom, hogy most azzal, hogy ezeket a szavakat ki mondtam nem jelent nektek sokat hiszen nem bíztok bennem de pont ezért szeretném tettekkel is jóvá tenni a hibáimat, hogy 100%-ig meggyőzzelek titeket arról, hogy valóban sajnálom. Szeretném ha megint egy család lehetnénk és minden a régi lenne. Persze azzal tisztában vagyok, hogy amit tettem nem lehet elfelejteni de nagyon igyekezni fogok, hogy újra szeressetek és normális apaként tekintsetek rám.-kért bocsánatot apa miközben érezni lehetett a fájdalmat és a bűnbánatot a hangjában.Néhány sós könnycsepp is lefolyt az arcán ami még jobban alátámasztotta, hogy nem hazudik.
-A..Apa én szeretném ha újra egy család lennénk-mondtam halkan de úgy, hogy azért mindenki hallja-és szeretnék újra közös programokat veled ebben az egy hónapban. Szeretném újra büszkén mondani , hogy te vagy az apukám és, hogy mindent megteszel a családodért. Én nagyon szeretlek és borzasztóan hiányoztál.-Kezdtek el egyre sűrűbben folyni a könnyeim.-Én megbocsájtok neked apu és támogatom, hogy itt legyél egy hónapig amíg bebizonyítod, hogy nem hagysz el minket újra és nem okozol fájdalmat.
-Köszönöm kicsim és én is nagyon szeretlek-jött oda hozzám és szoros ölelésbe vont majd egy puszit adott a homlokomra.-Hitoshi mit mondasz képes vagy esélyt adni nekem?
-Hát..először nézzük meg mi lesz ebben az egy hónapban. Őszinte leszek nem értem miért telt évekbe mire felhívtad anyát, hogy bocsásson meg. Szeretném azt inni, hogy minden a régi lesz és megváltoztál de ha már egyszer megtetted , nagyobb az esély arra, hogy máskor is megteszed.
-Ezért szeretnék bizonyítani fiam, hogy megváltoztam és soha nem teszem ezt a családommal.
-Rendben meglátjuk
Este még beszélgettünk egy kicsit más témákról is és anya meg én nagyon örültünk annak, hogy apa itt van és szeretné helyre hozni a hibáit, még ha Hitoshi nem is hisz benne annyira. Tudtam, hogy nekem és anyának mindenképp bíznunk kell benne hiszen csak így sikerülhet.Szeretném ha úja egy család lennénk, ha apa jobban megismerné Denkit és a barátaimat is. Ha megint sokat lehetnék vele, hallgathatnám az idióta kitalált meséit és minden nap megölelhetném. Olyan 10 óra körül már kezdtünk eléggé elfáradni így elmentünk letusolni majd aludni. Apa még nem aludt anya mellet ezért az anya szobája mellett lévő hálóban pakolta le a cuccait és töltötte az éjszakát.
Másnap reggel mennyei illatokra ébredtem. Kinyitottam álmos szemeimet és apa mosolygó tekintetével találtam szembe magam. Kezében egy tálca volt amin egy pohár tea és rántotta.
-Jó reggelt (név)-köszöntött
-Jó reggelt apa
-Ide teszem a reggelidet edd csak meg remélem finom lett. Én pedig át megyek a bátyádhoz felkeltem őt is.-adott egy puszit a homlokomra majd kiment a szobámból.
Meglepett, hogy ő keltett fel és nem kellett az ébresztőm fülsüketítő hangjára ébrednem. Persze nagyon örültem neki akár csak a rántottának ami borzasztóan finom volt. Miután megreggeliztem, bementem a fürdőbe megmostam az arcomat majd felöltöztem és mentem is a kapu elé, hogy Denkivel együtt mehessek suliba. Még korán volt így most én vártam meg a barátomat.
-Jó reggelt (név)-köszöntött boldogan-na mi volt tegnap?
-Képzeld apa tegnap bocsánatot kért mindenért és itt lesz nálunk egy hónapig, hogy bebizonyítsa nekünk mennyire sajnálja aztán utána ha sikerült akkor marad velünk.-meséltem én is boldogan-ja és képzeld ma ő keltett fel és hozott nekem reggelit a szobámba.
-Na látod mondtam én, hogy nem rossz szándékkal jött-jelentette ki majd egy ölelést követően összekulcsolta ujjainkat és elindultunk a suliba. Út közben össze futottunk Kirishimaval így végül hárman léptünk be az osztályterembe. Bakugou még ma sem jött suliba ami kicsit meglepett. Talán beteg lett vagy mi történt? Az első óránk egy a B-sekkel összevont gyakorlati óra volt, amit All Might tartott, Aizawa és Vlad King sensei társaságában. Természetesen egyből letámadtam Kendot amint megláttam, hogy itt van.
-Kendo hol voltál tegnap? hívtalak egy csomószor
-Igen tudom és bocsánat, Csak képzeld Bakugouval találkoztam és elbeszélgettem vele egy kicsit.
-Hűha mióta vagy te jóba vele?
-Hát őszintén nem tudom de tegnap egész jól sikerült vele beszélgetnem.
-na annak örülök.
-Igazából én is-mosolygott
Az órán csapatokban harcoltunk egymás ellen. Én nagyon élveztem az egész órát mivel mindig is szerettem a gyakorlatokat és, hogy a B osztállyal összevontak minket így még jobb az egész.
A nap többi része unalmasan telt. Denkivel és Kirivel sétáltam haza végül a kapunk előtt búcsúztam el mindkettőjüktől mivel ma megbeszélték, hogy együtt játszanak Denkiéknél.
Mikor beléptem a bejárati ajtón apát pillantottam meg ahogy kiöltözve egy csokor virágot szorongat a kezében.
-Szia apa hát te?
-Ohh szia kicsim, arra gondoltam, hogy elhívnám Toshikot egy randira. Mit szólsz?
-szerintem nagyon jó ötlet. De miét most vagy kiöltözve. Anya sokáig dolgozik
-Ma nem még reggel mondta, hogy ma nagyjából akkor végez amikor ti.
-ÓÓ értem hát akkor sok sikert
-kösz drágám
-Hitoshi már itthon van?
-Igen nem rég jött ő is
-És ő mit szólt az ötletedhez?
-azt mondta neki mindegy
-Nehéz eset mostanában
-Nem baj elérem, hogy újra bízzon bennem
-Beszélek vele én is
-köszönöm
-szivi na most megyek fel
-rendben
Ahogy apa mondta pár percre rá anya is hazaért és nagy meglepetésként érte ahogy apa ott várta őt az ajtóban egy csokor rózsával a kezében.Anya nem akarta mutatni de én láttam, hogy bekönnyezett.Betette a rózsacsokrot egy vázába , átöltözött és el is mentek otthonról.
أنت تقرأ
Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//
عاطفيةShinso (keresztnév) az anyjával(Toshiko) és a bátyjával Hitoshival él. Már régóta tervezik a költözést és mikor ez megtörténik egy meglepetésként éri őket az, hogy kik is az új szomszédok. Mivel Toshikonak régi ismerőse a szomszéd családban az anyuk...