6.Rész

1K 73 34
                                    


Denki bulija eléggé kimerített,Így délbe keltem fel.Még tudtam volna aludni csak hát Hitoshinak muszáj volt berontania a szobámba és felkeltenie.Kómás fejjel indultam meg a fürdőszoba felé, hogy letusoljak.Miután megvoltam az ébredés utáni teendőimmel, lementem a konyhába ahol anyát pillantottam meg ahogy ebédet főz.

-Jó reggelt hétalvó-köszöntött-milyen volt a buli tegnap? 

-Szia, jó volt nagyon.

-Mi jót csináltatok?

-Hát először felelsz vagy merszeztünk aztán beszélgettünk és táncoltunk is -meséltem a programokat.persze azt nem mondtam el, hogy csókolóztam valakivel.

-Örülök, hogy jól érezted magad,egyébként kész az ebéd, csüccs le az asztalhoz-utasított

Én leültem,megvártam Hitoshit is és nekiálltunk ebédelni. Mikor befejeztük az evést felmentem a szobámba és ledőltem az ágyra.Csak feküdtem és néztem a plafont.Gondolkodtam a tegnapi dolgokon.Újra átgondoltam és felidéztem a csókot Bakugouval és a táncot Denkivel. Az elmélkedésemet a telefonom csörgése zavarta meg. Rá néztem a kijelzőre és Uraraka neve jelent meg rajta, azonnal fel is vettem.

-Szia-köszöntem 

-TE TÉNYLEG TALÁLKOZTÁL IZUKUVAL TEGNAP????-szinte már sikított a lány.

-Öhm ahha-mondtam kissé félve a lány válaszától

-ÉS UGYE, HOGY MILYEN KIS CUKI!!-huh azt hittem mérges lesz rám.

-Hát tényleg jó fej volt-helyeseltem 

Még egy kicsit beszélgettünk Izukuról és pár lányos dologról is. Kb egy óra múlva hagytuk abba a társalgást és le tettük a telefont.Ám mielőtt az ágyra is leraktam volna a készüléket, az zúgott egyet: "új üzenet érkezett tőle: Bakugou Katsuki"

Bakugou Katsuki: Szia

Bakugou Katsuki: gyere a parkba ahol múltkor voltál 10 perced van

Shinso (név): öhm mi? 

Bakugou Katsuki: nem tudsz olvasni?

Shinso (név): de csak miért kell oda mennem és honnan tudod, hogy ott voltam multkor?

Bakugou Katsuki: A furahajú mondta és beszélnünk kell

Shinso (név): hát jó megyek

Gyorsan felkaptam magamra valami utcai ruhát és indultam sietősen a parkba. Bakugou már ott várt rám a hintában fekve.Odasiettem hozzá mire ő megpaskolta a mellette lévő helyet ezzel jelezve, hogy üljek le. Úgy is tettem.

-miről szeretnél beszélni? -kérdeztem érdeklődve.Tényleg érdekel vajon miért akart velem találkozni vagy mit szeretne mondani.Ehhez hasonló kérdések ezrei keringtek bennem.

Ő meg se szólalt csak felemelte az állam és a fejem maga felé fordította, majd ajkaimra tapasztotta az övéit.Én teljesen leblokkoltam nem tudtam mit csináljak így pár másodpercig nem is csináltam semmit.Hamar erőt vettem magamon és el löktem a fiút magamtól.Ő csak egy morgással jelezte nem tetszését.

-Még is mi az ördögöt csinálsz- rivalltam rá 

-Amikor tegnap megcsókoltalak éreztem valamit és tudom, hogy te is érezted

-Az pár pillanat volt és nem jelenti azt hogy most is csókolózni akarok veled.

-Dehogynem akarsz.Tudom én azt. 

-Komolyan ezért hívtál ide? Hogy megcsókolj? 

-Nem bírom nélküled...

Borzasztóan éreztem magam. Nem akartam Bakugouval semmilyen szoros kapcsolatot. Pláne nem szerelmet, nekem nem jönne be az, hogy állandóan ordítoznak velem.Nem ilyen kapcsolatra vágyok de tudom, hogy ezzel a fiúval nem lenne máshogy.Kiszálltam a hintából és egyből haza akartam menni ám a szőke megragadta a kezem. Erősen szorított , mondván, hogy nem mehetek el. Sokáig próbálkoztam kijutni a szorításából mire egy hirtelen mozdulattal rántottam egyet a kezemen és kiszabadultam.Futni kezdtem miközben a mögöttem ülő Bakugout néztem. Ő nem mozdult a hintából így nem láttam értelmét a futás folytatásának. Gyors tempóban sétáltam haza és hamar haza is értem. Felsiettem a szobámba és bezártam az ajtót. Egy kicsit egyedül kellett lennem a gondolataimmal. Nem értette miért csinálta ezt a szőke.Nem akartam, tőle semmit és a csóknál sem mutattam semmi érzelmet.Egyfajta félelem járta át a testem. Kicsit tartottam a sráctól mert erős volt ,erős képességgel.A mai napon nem igazán szóltam senkihez csak a gondolataimban próbáltam magyarázatot találni arra, hogy Bakugou miért viselkedett így.Mikor beesteledett gyors letusoltam és már mentem is aludni. Nálam az alvás sokat szokott segíteni az ilyen érthetetlen érzések kezelésében.

Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//Where stories live. Discover now