18. rész

527 36 5
                                    

*1. csapat: Uraraka szemszöge*

Midnight bevezetett minket a terembe ami igaz nem volt a legnagyobb de szerencsére kényelmesen el fért mindenki mivel nem voltak sokan rajtunk kívül.Nem kellett sokat várni a vetítésig éppen, hogy el tudtunk helyezkedni és már ment is a film. Jobb oldalamon természetesen Izuku ült, a balon pedig Mina. Izuku mellett ült még Awase és mellette Momo. Mina mellett pedig Shiozaki és a sor végén Midnight.

Egy romantikus filmet kezdtek el vetíteni és nem mást mint a Titanicot.A lányok természetesen örültek ennek, míg láttam Izukun, hogy nem igazán fogja élvezni.Szegény olyan ártatlan fejet vágott amikor megtudta mit fogunk nézni.

Már el telt másfél óra kb a film felénél járunk. Én persze kikerekedett szemekkel néztem a filmet és le se tudtam venni tekintetemet a vetítővászonról. egy kis idő múlva még is csak jobbra néztem a mellettem lévő fiúra, hogy nagyon szenved-e, ám amikor rá pillantottam Izuku ott szuszogott mellettem.Elaludt. Milyen kis édes ahogy a fejét a támlának döntve szundikál.Én az ujjaimat egyből a hajába vezettem és elkezdtem gyengéden masszírozni a fejét. Tudtam, hogy ezt szereti és ettől mindig álmos lesz. Plusz én is nagyon élvezem a puha tincseivel való játékot. Kb.10 perc után abba hagytam a simogatását és elvettem a kezemet a hajától, ám mielőtt még le raktam volt magam mellé, Izuku megragadta a csuklómat és visszatette a kezem a fejére,majd halkan odasúgta: 

-Csináld még légyszi olyan jó...-erre elmosolyodtam, közelebb hajoltam a fiú arcához és adtam pár puszit a halántékára.Ez után folytattam a haja simogatását mire ő becsukta a szemét és elmosolyodott.Annyira édes amikor csukott szemmel mosolyog. 

A film közben párszor el nézegettem a többiekre vajon mit csinálnak. Mellettem Mina csillogó szemekkel nézte a filmet akár csak Shiozaki és Midnight is. Ám amint Momoék felé néztem kicsit megakadt a szemem rajtuk ugyan is Momo Awase vállának dőlve nézte a filmet, míg a fiú az alkarját simogatta. Hűha azt hittem Todoroki tetszik neki.-gondolkodtam magamban. De végül is talán Awase-vel jobban összeillenek meg hát ez amúgy se az én dolgom. Egy kicsit még néztem őket majd Mina karját megütögettem egy picit, hogy megmutassam neki milyen kis édes a fekete hajú barátnőnk Awase-val.

-Mina..Mina-bökdöstem a kajrát

-Igen?

-nézd!-mutattam Momoékra

-Miiiiiiezzzz Momoooo de édesek -nyávogott halkan a rózsaszín barátnőm

-Ugye milyen cukik

-Még szép, hogy azok. És esküszöm Momo-t jobban el tudnám képzelni Awase-val mint Todorokival. Ettől függetlenül muszáj lesz kifaggatnom a lányt-dörzsölte össze két tenyerét készülve, hogy most aztán leleplezi Momo kis titkát.

Lassan a film vége felé kezdtünk érni. Izuku is felébredt és még mindig álmos fejjel de a filmet nézte.  Látszott rajta, hogy nagyon fáradt de mondta , hogy nem tud visszaaludni.

Az utolsó 10 percnél vagyunk a lányoknak persze nekem is már folytak a könnyeink. Oldalra pillantottam, hogy meg nézzem ki mennyire hatódott meg. A győztes nyilván Mina volt ugyan is már majdnem hangosan sírt mintha valami fontosat vesztett volna el. Ám meglepetésemre Izuku arcán is megpillantottam egy kósza könnycseppet ahogy végig folyik az arcán majd az ölébe csöppen.Erre muszáj volt valamit lépnek és egyből simogatni kezdem  a barátom kézfejét mire ő össze kulcsolta kezeinket.

Vége lett a filmnek mindenki  zsepikkel törölgette a szemeit. Felkapcsolódtak a lámpák mi pedig feltápászkodtunk a székeinkből. Szegény Izukunak még mindig nagyon álmos feje volt. Látszott rajta, hogy mingyárt leragadnak a szemei. Elindultunk ki a mozi teremből. Kint nem láttunk senkit, ugyan is gondoltuk, hogy mi néztük a leghosszabb filmet ezért a többiek már biztos elindultak.Mi is így tettünk és elkezdtünk vissza sétálni. Midnight vezetésével indultunk meg a tábor felé. Már kezdett sötétedni, a naplemente gyönyörű volt. Ragyogó szemekkel figyeltük ahogy a lenyugvó nap narancssárga, rózsaszín és citromsárga színei táncot járnak az égen ezzel egy kellemes meleg hangulatot és fényt adva a környezetünknek. Én Izuku kezét fogva sétálgattam ,előttem Shiozaki és Mina beszélgetett, leghátul meg a kis turbékoló gerlepár Momo és Awase. Ahogy gyalogoltunk éreztem ahogy a mellettem lévő fiú egyre lassabban és nehezebben lépked.

-Izuku minden oké?-érdeklődtem

-p..persze.-szinte már suttogta.

Láttam rajta, hogy borzasztóan fáradt csak azt nem tudom mi fárasztotta le ennyire.Megfogtam a kaját és át tettem a vállamon, hogy kapaszkodjon belém, úgy talán kicsit könnyebb lesz a séta. Izuku rám támaszkodott majd folytattuk a gyaloglást. Így egy kicsit könnyebb volt neki is de sajnos ez nem tartott sokáig. Ugyan is hirtelen éreztem, hogy a fiút elhagyja az ereje és nem mozdul. Awase ezt látva gyorsan idesietett és megfogta Izuku másik karját amit a saját vállára helyezett csak úgy mint én. Szóltunk Midnight-nak is, hogy várjon egy kicsit amíg össze szedjük Izukut. Awase-nek támadt egy olyan ötlete, hogy felveszi a kis brokkolit a hátára és úgy viszi be a táborba ami igazából a legjobb megoldásnak tűnt. Ám mivel még is csak az én barátomról van szó ezért mindenképp segíteni akartam valahogy,Ezért aktiváltam a képességem és, hogy ne legyek rosszul csak nagyon gyengén használtam. Hozzá érintettem a kezem Izukuhoz ezért ő egy kicsit megemelkedett de épp csak annyira, hogy ne legyen súlya és Awase-nak ne legyen nehéz.Meg köszöntem a fekete hajú fiúnak a segítséget majd hátra sétáltam Momoékhoz ugyan is addigra Mina és Shiozaki is mellé kerültek. 

-Szoooval Momo..-kezdett mondandójába Mina-Hogy is van ez az Asawe és te?-nézett rá a jól megszokott perverz Mina tekintetével.

-Ohm hát ...a film közben ..amikor az a rész volt ahol a hajó orron Jack , Rose mögött áll és nézik a naplementét ... oda súgta nekem, hogy ő ezt szívesen megcsinálná velem... és hát muszáj volt elpirulnom, amit persze ő is észre vett és rám mosolygott amivel teljesen megbabonázott...-a lány hangjából és tekintetéből is nyilvánvalóvá vált,hogy Momo szerelmes- Aztán gyengéden simogatni kezdte az alkaromat és pedig a vállára hajtottam a fejem és nem hiszitek el annyira kellemes volt.

-És akkor most együtt vagytok?-érdeklődött Shiozaki

-Hát még nem.. de gondolom majd hamarosan...legalább is remélem-pirult el megint a lány. 

-jajj biztos összejöttök annyira összeilletek - biztattam, mire ő rám mosolygott és láttam rajta, hogy kicsivel magabiztosabb lett.

-Tényleg és akkor mi lesz Todoroki-kunnal? -drámázott Mina de természetesen hallani lehetett a hangján, hogy nem úgy kérdezi mint akit tényleg nagyon megviselne, hogy Momo jobban odavan a fekete hajúért.

-Tudod én még mindig nagyon tisztelem Todorokit de eddig alig beszéltem vele és kezdem azt érezni, hogy inkább csak a kinézete tetszik ami meg elég kevés. És ahogy Awase közeledett felém egyből sikerült magába bolondítania.

-Ohh ez olyan aranyos - Olvadozott Shiozaki 

Mire ezt mind megbeszéltük megérkeztünk a táborba. be léptünk a kapun és Awase letette Izukut az egyik kint lévő függőágyra én pedig megköszöntem a segítségét. Egy kicsit beszélgettem Mina-val és Shiozaki-val Momo pedig Awase társaságát élvezte. Kb. 10 perc múlva megérkeztek a 3. csapat tagjai is. Már sötét volt de Aizawa csapatában lévő fiúk arcán lehetett látni, hogy komoly bünti vár egyesekre. Ez be is igazolódott ugyan is amint beértek a kapun három fiú egy neki szimpatikus faházhoz állt. befelé fordultak és nem szólhattak egymáshoz 40 percen keresztül. Akik megúszták a sarokba állás ezen formáját az Ida volt és Sero. Tőlük tudtuk meg a büntetés lényegét.és , hogy miért is kellett ott ácsorognia Bakugounak, Tetsutetsunak és Monomanak. 


Hali bocsi, hogy tegnap nem volt rész csak kicsit fáradt voltam de ma már itt van és hát úgy tűik az 1. csapat története meghaladta az 1000 szót így egy teljes részt elfoglalva. Köszi, hogy elolvastad és remélem tetszett. 

puszi a kövi részig.




     

Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora