״הארולד אני צריכה אותך רגע!״
ג׳מה צועקת לעברו בחיוך. הוא מסתובב לעברה ומחייך באובדן חושים. היא מגלגלת עיניים. הוא מתקרב אליה ומחזיק בפחית הבירה שבידו חזק.
״אם זה לא קשור בלשתות אל תדברי איתי״
הוא מגחך והיא צוחקת לראיית תנועותיו. היא מתקרבת אליו ולוקחת מידו את פחית הבירה. הוא שם על עצמו מבט עצוב ־ומזויף- ומשפשף את עיניו.
״מה יותר יפה? זה או זה?״
ג׳מה מרימה שתי שמלות. האחת בצבע שחור, צמודה עם קפלים קטנים. היא קצרה מאוד. השנייה, בצבע לבן עם פרחים סגולים בחלקו התחתון. זו שמלה פחות צמודה ויותר משוחררת.
״את רוצה להיראות כמו זונה? הראשונה! או כמו דתייה? ואז השנייה!״
הארי מחייך ברצון והיא מגלגלת עיניים ומגחכת. היא בוחרת לבסוף בשמלה השחורה וממהרת להוציא את הארי מחדרה כדי להתלבש.
••
״לא! לא! זה קצר מדי!״
הארי מוחה בכעס. השמלה השחורה כבר לא כזאת יפה בעינייו. ג׳מה מתעלמת מדבריו וממשיכה לכיוון המטבח, לוגמת כוס מים והולכת לכיוון פינת האוכל, שם נמצאים מפתחות הרכב שלה.
״אני לא מקשיבה הארי ׳אני רוצה להיראות כמו זונה׳״
היא מחקה אותו בחיוך והוא לוגם מפחית בירה חדשה שפתח. הוא מסתובב לכיוון המדרגות, ועולה לחדרו. שניהם יודעים שלא באמת אכפת לו מאורך השמלה.
••
הדלת נטרקת. ככל הנראה מישהו נכנס. אמצע הלילה. הארי מתעורר לשמע הטריקה החזקה. צעדים של נעלי עקב ונעלי ספורט נשמעים. החיכוך עם הרצפה הלבנה גורם לרעשים מצמררים.
״די״ ״עזוב אותי״ ״אני לא-״
הוא שומע את ג׳מה במעומעם. מנסה להבין מה היא עושה. הוא מתיישב על המיטה ולוגם מפחית בירה שהייתה ליד מיטתו. הוא עדיין לא פיקח, והוא לא מתכוון להיות.
הוא יוצא מהחדר. בשקט. הולך על קצות האצבעות. הוא מביט לצדדים. מנסה לראות מה קורה. הוא מביט על שיער חום שמושך את ג׳מה לאחד החדרים. וממהר להגיע אחריהם.••
השמלה שלה שרועה על הרצפה. מכוסה בכתמים. כתמים אדומים. כבר בוקר עכשיו. הארי מתעורר. לבוש בתחתוני בוקסר בלבד. הארי מתרומם מהרצפה הקרה. נרדם במסדרון כשידו אוחזת בשמלה בחוזקה. כאילו שאם יעזוב יקרה דבר נורא.
הפיקחות חוזרת אליו. והוא זוכר דברים מעומעמים מליל אמש. הוא שומע את אותם צעדים של נעלי הספורט. הוא מסיט את מבטו ומתחבא בצד. כל שהוא יכול לראות הם זוג נעלי ׳נייק׳ שחורות. זוג כזה הוא לא ראה מעולם.הארי מתקדם לחדרה של ג׳מה. החדר הפוך כולו. כדים שבורים, תמונות מנופצות, המיטה מלוכלכת. המחשב על הרצפה, כתמי דם שרועים כמעט בכל מקום. במרכז החדר הוא רואה אותה. שרועה עירומה כביום היוולדה על הרצפה. שיערה מפוזר ומסורבל בעצמו. מכסה את פניה, שמכוסות בדם.
״היא מתה״
----------------
היי!
אז כן יש לי עוד פאנפיק!
אני מכונת פאנפיקים משומנת (😂)
את הפאנפיק הזה רציתי להעלות מזמן. ממש מזמן!
אני יודעת הפרולוג לא ממש ברור, אבל תבינו הכל בקרוב.
אני רק מזכירה-הסיפור הזה הוא לא סיפור אהבה בין שני אנשים, ואין פה אהבה. יש פה רצח. רצח ואונס. ורוצח שמסתובב בחוץ, מחפש עוד אחת להרוג.
אני. ❤️
YOU ARE READING
Murder Land | One Direction
Fanfiction❞אני מודה. רצחתי אותה. בדם קר❝ •• אזהרות ☟ -סקס -אלימות -שפה גסה לפעמים -אימה -רצח -אונס © כל הזכויות שמורות ©