Chapter 28
זאין נכנס לביתו. סוגר אחריו את הדלת. הוא מניח את התיק השחור על הספה בסלון ועולה במדרגות. הוא נכנס לחדר האמבטיה וסוגר אחריו את הדלת. נייל מביט במתרחש מבחוץ.
נייל נכנס אחריו. מביט בחפצים מסביב. אסור לו להשמיע ולו קול אחד!
הוא שומע את זרם המים של זאין במקלחת ונושם לרווחה.הוא ניגש אל התיק השחור. פותח את הרוכסן מהר ובשקט ככל האפשר. מנסה לא להשמיע צליל.
הוא מביט בקלטת המיוחלת. לה חיכה כל כך הרבה זמן. הקלטת שמכילה בתוכה את התשובות הכי קשות. הקלטת שתגלה לו מי הרוצח.
הוא יוצא החוצה וסוגר אחריו את הדלת. הוא מתפלל שזאין לא יידע שהוא גנב את הקלטת. הוא טועה.
••
״אני לא יכול יותר!״
ליאם צורח ומפיל את המסמכים שעל שולחן העבודה שלו. הוא נושם חזק. בית החזה שלו עולה ויורד במהירות.
״נמאס לי מהבולשיט הזה כבר אוח!״
הוא צורח והולך סביב סביב במשרד שלו. הוא מעביר את ידו בשיערו ומכווץ את ידיו עליו. הוא נושך את שפתו.
הוא מבין שאין לו ברירה, הוא חייב לעשות משהו עם ההרגשה שהוא מרגיש בפנים. לנקום בשם דמה של ג׳מה.
••
״הארי!״
זאין מתיישב מולו בבית הקפה בו הם נמצאים. הארי מעביר את ידיו בתלתליו ומביט בזאין.
״רציתי לדבר איתך על הרוצח״
״כן, מה אתה רוצה לדעת?״
זאין מתנשם ומתנשף. הארי נושם עמוד ומפשק שפתיו כדי לדבר. זאין מרטיב שפתיו. הוא מנסה להיות מאופק, הוא יודע שסוף החקירה קרב והוא צריך להיות מאופק.
״אני יודע שאתה יודע מי הרוצח, ושנינו יודעים שתכף ייקחו אותך לחקירה ויבינו את זה נכון? אז למה?! למה אתה מסתיר אותו מכולם?״
״כי.. הרוצח הוא לא מישהו שרגיל לדברים האלה.. הוא מפחד מדי״
זאין מנסה להיות שקט, אבל קולו שמורם גורם לכמה אנשים מסביב להפנות את מבטם אליהם.
״זה אתה!״
״מה?!״
״זה אתה! אתה מפחד מזה שיגלו *אותך*! נכון? אתה אתה לא רוצה שהם יידעו שזה אתה כי אתה כבר ידוע ברצח.. איזה מפגר אני זה כל כך ברור!״
״הארי לא!״
הארי מטיח את ידו כנגד השולחן וזאין ומשפיל מבט. זאין נאנח בעצב ומשפשף את ידו הימני על מצחו בעצב. הוא מביט בהארי ואז משפיל מבט.
״אני לא אמרתי שזה אני! אוקיי? למה כולם חושבים שזה אני?!״
״כי זה נכון!״
״אני לא אשב פה ואסבול את הבולשיט הזה״
זאין מתרומם והולך משם. הוא משאיר את הארי מאחור, שחושב בינתיים על נקמה. גאולת דם.
••
נייל מביט בקלטת. מתיישב על הספה בביתו. הוא סורק אותה. תוהה לדעת מה היא מכילה.
הוא מתרומם מהספה. מכניס את הקלטת למכשיר ה-DVD שלו.
מקשיב לרעש הלבן שנשמע ברגעים אלה.ואז, נשמעת דפיקה בדלת.
היי!
מצטערת על הפרק ה..משעמם הזה
הפרק האחרון יהיה מושלם! יאוו חח
אממ רק משהו קטן-האפילוג לא יעלה ביום חמישי.. הוא יעלה בשבת.. כי אני מתה עליכם
מטרה: 18 הצבעות ו-7 תגובות :>
אוהבת ❤️
YOU ARE READING
Murder Land | One Direction
Fanfic❞אני מודה. רצחתי אותה. בדם קר❝ •• אזהרות ☟ -סקס -אלימות -שפה גסה לפעמים -אימה -רצח -אונס © כל הזכויות שמורות ©