Chapter 9
״נייל רציתי לדעת מה קרה לך באותו הלילה״
ליאם שואל ומחטט בעוד כמה מסמכים. הוא מניח אותם בצד ומפנה את מבטו לנייל. שמביט לצדדים לשנייה. מנסה לסדר את הדברים בראשו.
❞הוא מסתכל על הכביש. מנסה להתרכז. להתעלם מהצחוק של ג׳מה ושל לואי. הוא חונה את הרכב. הם יוצאים ממנו. לואי מניח את ידו על כתפה של ג׳מה. ונייל מכווץ את ידו על ישבנה מאחור, כך שלואי לא רואה. הוא מתקדם לפניהם.
המועדון הומה אנשים. ריח האלכוהול משכר אותם. השלושה הולכים להזמין להם משקה. שותים אותו ביחד. תחושת הצריבה בגרון עדיין מורגשת. לואי וג׳מה הולכים לרקוד. נייל ממשיך להשתכר. לא מבין מה הוא עושה. הוא מביט בבחורה שמתקדמת לעברו, אבל הוא רוצה את ג׳מה. הוא אובססיבי לגבי הגוף שלה. מכור. הוא נושך שפתיו ונושם עמוק. מנסה לרסן את עצמו.
השעות עוברות. כבר חצות. לואי וג׳מה עדיין רוקדים. שיכורים כל כך. נייל כבר לא יכול לרסן את עצמו. קשה לו מדי. הוא מעיף את לואי ממנה. נותן לו אגרופים ומושך אותה אליו. הוא יוצא איתה מהמועדון. אוחז בידה בחוזקה. לואי מגיע לשם. מעיף את נייל ממנה. בחור בעל שיער חום מגיע. נייל כבר ברח. הוא לא יודע מה קרה משם. זה הזיכרון האחרון שלו מג׳מה❝נייל משפיל מבטו ומטלטל ראשו. הוא לא מוכן עדיין לדבר. הוא מחליט לשחק עם ליאם. מחייך לעברו חיוך ערמומי ומשלב ידיו. משחק את המשחק.
״נייל תענה לי!״
ליאם מתחיל להתעצבן אחרי דקות מספר. דפיקה נשמעת. ואלן נכנסת. עצבנית. היא לוחשת משהו באוזן של ליאם וזה נבהל. מתרומם מיד ועוזב את החדר. מותיר את נייל בשני העוזרים שלו.
••
״מה נראה לך שאתה מפקיר את הארולד להסתובב עם זאין מאליק?!״
היא שואלת ומנופפת בידיה לפני שהיא נותנת להם לצנוח לצידי גופה. ליאם מביט בה במבט מוזר. מנסה להגיד שהוא לא נתן לו. שהארי ברח.
״מה עובר עלייך אלן?! אני בחיים לא הייתי עושה דבר כזה!״
״אה כן? איך זה שראיתי אותם סוגרים עסקאות?!״
״איתו?! זה השטן! אני חייב לדבר איתו..״
ליאם אומר ונוגע בכתפה של אלן לפני שהוא הולך משם. אלן נשארת מאחור. אוחזת כבערך חמישה תיקים מלאים מסמכים. היא צופה בו הולך.
••
״אז.. אתה מוכן הארי?״
זאין שואל ונושף את עשן הסיגריה שבידו. הארי מהנהן בחיוך. התלתלים שלו קופצים מעלה ומטה כשהוא עושה את זה. זאין מהנהן הנהון אחד ומחייך.
״אתה מתחיל, ככה הבטחת!״
״ואם הבטחתי, אני גם אקיים״
זאין מזדקף ומביט בעינייו של הארי בחיוך ערמומי. הארי להוט לדעת. הוא פוער את פיו קצת. רק קצת. ומתקרב אל זאין. מנסה לשמוע את מילותיו שעתידות להיות חלשות.
״מה נראה לך הארי?!״
ליאם פורץ פנימה. הוא חוטף את הסיגריה של זאין מידו ומחדיר אותה אל אחד החורים במאפרה. הוא אוחז בידו של הארי בחוזקה וגורר אותו משם.
״אנחנו עוד נדבר״
זאין אומר, בלי קול, רק הארי שומע. הארי מהנהן לחיוב. עדיין מחייך. ליאם מוציא אותו בסערה לחדר שקט יותר וטורק את הדלת.
״מה אתה עושה?!״
״אני רוצה לדעת את האמת! ואני אגלה אותה ׳ליאם פיין׳״
---------------------
זה לא מעניין נכון?
אפילו לא מותח
חשבתי שזה יהיה סיפור מגניב ויפה!
אבל אני חושבת שהוא כישלון..
אוהבת ❤️
YOU ARE READING
Murder Land | One Direction
Fanfiction❞אני מודה. רצחתי אותה. בדם קר❝ •• אזהרות ☟ -סקס -אלימות -שפה גסה לפעמים -אימה -רצח -אונס © כל הזכויות שמורות ©