Chapters 29+30 (The Last Ones)

628 48 98
                                    

Chapters 29+30

״פאק״

הוא מביט בקלטת. בוהה במסך בתדהמה. המראות אותם הוא רואה מפחידים אותו. וגורמים לו להיזכר באותו לילה מפחיד.

״נייל?! אתה פה?״

הוא שומע את קולו של זאין, אבל בוחר להתעלם. עינייו התכולות מתכהות מפחד. הוא צופה באונס שלה.

הוא צופה ביחס המזלזל של האנס כלפיה. בדרך בה הוא שובר את המראה לאלפי רסיסים, וחותך את גרונה.

הוא בולע את הרוק ודמעות זולגות מעייניו. הן מתכהות ומתכווצות בכעס ברגע שהוא רואה מי הרוצח. הוא נושם עמוק.

״נייל?! אתה ראית את הקלטת?! פאק!״

״כן! למה לא סיפרת לי?!״

זאין מפשק שפתיו. הוא רוצה לדבר. אבל המילים לא יוצאות מפיו. הוא לא יודע מה להגיד. איך להשיב על שאלתו של נייל.

״אין לך תשובה. ידעתי! אני הולך לספר לשאר״

״לא! אתה לא יכול!״

״מה?! למה?״

״כי זה ירסק אותם!״

זאין מנופף בידו לעבר נייל. נייל בולע את הרוק ומהנהן. זאין נושם בהקלה. יודע שאם נייל לא יספר-זה יהיה רק שניהם. והם יצליחו לשמור על זה ביחד. בסוד.

״אני מבין. כי זה ריסק גם אותי. אבל מגיע להם לדעת מי זה. בדיוק כמו שלשנינו הגיע!״

״נייל אל תתן לי להשתמש באמצעים שאני לא רוצה להשתמש בהם!״

זאין מוציא מהכיס אקדח ומכוון אותו לנייל. עינייו של נייל מתכהות מפחד. הוא בולע את הרוק ומביט בעינייו של זאין. מתחנן לרחמים.

״זאין! הכל בסדר! בוא נירגע! אוקיי?! אני רק מספר להם! לא עשיתי שום דבר רע!״

״אתה לא יודע כלום! *אף אחד!* לא יודע כלום! לא אתה ולא הארי ולא אף אחד! סתם חבורה של פישרים! אתם לא יודעים מזה לסחוב את זה! לדעת שיכולת לעצור את זה אבל היית פחדן מכדי לנסות! נכון?!״

הדמעות נגרות בעינייו של זאין, והוא לא מצליח להחזיק את זה. דמעה נופלת מעינו השמאלית. והוא לא ממהר למחות אותה.

״זאין אני מבין שאתה פגוע וכועס, אבל אל תוציא את זה עליי!״

זאין לא מקשיב. נייל מנופף בידיו. מנסה לעצור את זה. הוא יודע שבדברים שהוא רוצה לעשות אין כל רע, והוא לא אמור לשלם בחייו בגלל זה.

״בבקשה! אל תעשה את זה!״

נייל מתחנן. הוא מרטיב שפתיו ומשפיל מבט. זאין מהדק שפתיו. עוד דמעה זולגת. נייל מנסה לשכנע את זאין לא לעשות את זה, אבל זה מאוחר מדי.

זאין יורה בנייל. וזה צונח על הרצפה. מדמם. הכדור שפוגע ישר בבית החזה שלו לא מותיר לו ברירות. נייל מוחה דמעה אחרונה. מניח את ידו לצידו, ועוצם את עינייו. לנצח.

Murder Land | One DirectionWhere stories live. Discover now