"Siz dünyanın en güzel Ailesisiniz."
🏀
Önce Mucizeyi sonra Mutluluğu sonrada ikizleri öptüm "Darlatmayın sakın Dedeniz ve Anaannenizi tamam mı?" hepsi başlarıyla onaylayıp benimde yanaklarıma öpücükler bıraktı "Hadi görüşürüz?" diğerek el salladım ve arabama bindim.
Çoçuklar bu hafta sonu için Anannelerinde kalmaya yalvarınca kıyamamıştım ve izin vermiştim.
Mucize dokuz,Mutluluk yedi,Yağmur ve Bulut'da üç yaşına girmişti.
Eve gelince temizlik yapmaya koyuldum.Hazır çoçuklar yokken yapmak en iyisiydi.Bugün Cuma olduğu için erken bırakmıştım işi.İşteyken Yapmur ve Bulut Kreşe,Mucize ve Mutluluk da okula gidiyordu.
Yusuf da her gün eve geç geldiği için çoğu zaman çoçukları ben alıyordum.
****
Kapı çalınca oturduğum yerden kalkıp kapıyı açtım ve Yusufuma sarılıp yanağına öpücükler bıraktım.
Gülümsedi ve anlımdan öptü "Eee?Benim 'Baba,baba!' diye karşılanmam gerekiyordu?" güldüm "Çok yalvardılar Annemde kalmak için,annemde olur deyince kıyamadım." dudağını büzdü "Ama ben özledim onları."
Kaşlarımı kaldırdım "Beni?" gülümsedi "Seni her an özlüyorum." kollarımı boynuna doladım "Hımm,öyle mi?" burnunu bırnuma sürttü "Öyle."
Kollarını belime sardı ve içeri girdik "Niye bu kadar süslendin,özel günde değil?" sakallarını okşamaya başladım "Sana yemek yapmadım,ee bügünde baş başa dışarda yemek yeriz diye düşündüm." gülümsedi ve yanağıma bir öpücük bıraktı.
"Olur,üstümü değiştireyim o zaman." gülümsedim "Bende Makyajımı yapayım."
Siyah dizimin altında biten sade uzun kollu bir elbise giymiştim ve saçlarımı tepeden toplayıp önden bir kaç tutam bıraktım.
Siyah bir göz makyajı yaptıktan sonra kırmızı bir ruj sürdüm ve aymada kendime bakıp öpücük attım.
Banyodan çıktığımda Yusufta aşağı iniyordu o da siyah gömlek ve siyah takım elbise giymişti.
Yanıma gelip kollarını belime sarıp başını arkaya attı "Of bir insan nasıl bu kadar güzel olur ya?Gözlerim kamaştı."
Güldüğümde gülüşümü izledi.Yanaklarına ard arda öpücüklerimi bırakıp geri çekilip güldüm "Her yerin ruj oldu." o da güldü "Sen böyle öpüceksen yüzümün ruj olmasına razıyım Basketçi kız."
Gülümsedim ve bir memdil yardımıyla Yusufun yüzündeki ruju sildim ve kendi rujumu tazeledim.
****
Restorandan çıkınca Arabaya bindik birden aklıma gelen şey ile Yusufa döndüm "Biz Sevgiliyken bizim için yaptırdığın Kulübeyi hatırlıyor musun?" başıyla onaylayınca gülümsedim "Oraya gidelim mi?Gitmeyeli kaç sene oldu."
"Olur."
****
Ormana geldiğimizde Yusufun elini tuttum ve beraber ilerledik.Kulübenin yanına gelince Yusuf bir düğmeye bastı ve bütün Led ışıklar açıldı "Işıklar hala çalışıyor." dedi Gülümseyerek.
Kulübeye girip baktık biraz kirliydi ama yoksa hala çok güzeldi.Minderlerin üstünde Battaneye sarılmış bir Bebek görünce şaşkınca oraya gittim.
Bana yemyeşil gözlerle bakan bir iki günlük bebeği kucağıma alıp Yusufa döndüm "Bak biri buraya bırakmış."
Yusuf şaşkınca bakıp yanıma geldi ve Bebeğe baktı "Çok tatlı."
"Ne yapıcağız bunu?" Yusufa yalvaran gözlerle baktım "Eve götürelim." burukça gülümsedi "İyi tamam gelin."
Kulübeden çıktık ve Arbaya bindik.
****
Eve gelmeden dükkandan aldığımız yeni kiyafetleri Bebeğe giydirdim.Erkekti ama kız kadar da güzeldi.
"Yusufum sen tut ben Mama yapayım." Yusuf başıyla onaylayınca Mutfağa girip süt kaynattım ve biberona koyup soğuk suda beklettim.
İşim bitince biberonu alıp salona gittim ve bebeği kucağıma alıp Biberonu ağzına verdim.Hızla içmeye başlayınca dudağımı büzdüm "Kıyamam ben sana nasıl da açıkmış." Yusufa baktım "İsim koyalım mı ona?" Yusuf gülümseyip başıyla onaylayınca düşündüm.
"Cesur olsun,onca şeye rağmen korkmadan orda yanlız bir şekilde cesurca durduğu için." Yusuf gülümsedi "Cesur çok yakıştı ona."
Cesura bakıp gülümsedim "Ama ne yapıcağız?Yetimhaneye mi vericeğiz?"
Yusuf düşünmeye başladı "Ne olur vermeyelim ben ona bakarım Yusuf,hem bizim Kulübemize bıraktılar demekki bu bir işaret bize nasipmiş."
Yusuf düşündü "Eğer bu kadar istiyorsan,olur."
****
Emreyi çağırmıştık,o polis olduğu için ona danışmıştık.
Cesur koltukta uyuyordu "Eminsiniz yani evlatlık edinmek istediğinize?" Yusuf başıyla onayladı "O zaman ben evrakları hazırlar yarın size getiririm.Çoçuk kurumlarından bir kaç kişi gelir buraya denetlemek için ama dert etmeyin sorun çıkmaz."
1 sene sonra;
Bügün Cesurun doğum günüydü aslında onun doğum gününü bilmiyoruz ama onu bulduğumuz günün üstünden bir sene geçtiği için onu bulduğumuz günü Doğum günü ilan etmiştik.
Çoçuklarada her şeyi anlatmıştık.Cesur on sekiz yaşına gelince ona her şeyi anlatıcaktık çünkü piskolojisini çoçuk yaşta olumsuz etkilemek istemiyorduk.
Cesurun Odasına girince gördüğüm manazarayla gülümsedim "Benim Oğlum uyanmış mı?" diyen Yusufun yanına gittim ve kucağındaki Cesuru öptüm.
"Annem bugün doğum günün!" Cesur kıkırdayınca elini elime aldım.
"Annem!" dediğimde tekrar kıkırdadı "An-ne!" dediği şey ile gözlerim doldu "Yusuf?Duydun mu?Bana Anne dedi!" Yusuf gülümseyip başıyla onaylayınca Cesuru yatağına bıraktı ve bana sarıldı.
Mutluluktan hüngür hüngür ağlıyordum.Her Cesura baktığımda içimde bir korku vardı.Ya gerçek Annesi gelirde benim oğlumu alırsa o zaman ne olucak?Diye korkuyordum.
Ve şimdi o bana Anne demişti.
"Tamam Birtanem sakin ol!" dedi Yusuf kıkırdayarak ve yaşlarımı sildi "Sen onun Annesisin bak,o da seni öyle görüyor.Doğurmakla Anne olunmuyor büyütüp emek verince Anne olunuyor."
Yaşlarımı silip Cesuru kucağıma aldım "Hadi Oğlum gel bakalım seni giyindirelim."
Cesuru giyindirip Aşağı indim "Annecim bak sana kahvaltı hazırladık Bulut ve Ablamlarla." dedi Yağmur yanıma gelip.
Eğildim ve saçlarına bir öpücük bıraktım "Çok Teşekkür ederim Prensim,çok güzel olmuş."
Diğer Çoçuklarıda tek tek öpüp masaya oturacaktım ki Yusuf yanıma gelip "Bana sabah şekeri yok mu?" deyince kıkırdayarak onun da yanağına bir öpücük bıraktım.
Cesuru mama sandalyesine bırakıp yerime oturdum.
Gülümseyerek hepsine baktım "Siz dünyanın en güzel Ailesisiniz."
_____________________________
Canlarımmm♥️Size küçük bir süpriz yapmak istedim💓
Ailemiz baya büyüdüüü!
Ne yapıyorsunuz,nasılsınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketçi Kız ve Aşk
Teen Fiction"Bizim yine birlikte olmamız İmkansız"dedim düz tutmaya çalıştığım sesimle,bana doğru bir adım attı. "Sen demiyor muydun Belkide İmkansızın içindeki İmkanı bulmaktır Aşk diye?"gözlerimi kaçırdım,yine bana doğru bir adım attı ve ellerimi tuttu. "Yapm...