BÖLÜM 13|KALBİ DİNLEMEK

4.4K 245 145
                                    

Beni seviyordu,
sadece tüm kalbiyle değil.
Hem kalbiyle
hemde tüm aklıyla.

🏀

Derin bir iç çektim ve gözlerine baktım.Ellerimi ellerine aldı "Ben Basketçi kız ve Gıcığın hikayesinin devam etmesini istiyorum,yine beraber olalım.Sen Yusufun Güzeli ol bense Güzelin Yusuf'u olmaz mı?"Ellerimi elerinden çektim ve iki adım geriledim.

"Bizim yine birlikte olmamız İmkansız."dedim düz tutmaya çalıştığım sesimle,bana doğru bir adım attı.

"Sen demiyor muydun Belkide İmkansızın içindeki İmkanı bulmaktır Aşk diye?"gözlerimi kaçırdım,yine bana doğru bir adım attı ve ellerimi tuttu.

"Yapma böyle,gel İmkansızın içindeki imkanı bulalım."gözlerine baktım.Bende istiyordum ama korkuyordum beni kendine doğru çekti ve sarıldı.

Dayanamadım ve bende ona sarıldım.O an anladım benim İmkansızımda İmkanımda O diye.

Aklım yine üzülmekten korkarken kalbim,çok mutluydu.

Tüm düşüncelerimi kenara bırakıp kokusunu iyice içime çektim.Sanki ondan ayrı kaldığım tüm zamanlarda aldığım nefesler nefes değilmişte,onun kokusunu aldığım nefes gerçekten nefes alıyormuş gibi hissettiriyordu.

Aklım hala beni aldattı mı,yoksa aldatmadı mı diye sorarken daha fazla ona sarılamazdım.Kendimi yavaşça geri çektim.

Bana şaşkın ama mutlu gözlerle bakıyordu "O-o kız kim?"dedim titreyen sesim ve dolan gözlerimle.Yusuf kaşlarını çattı ve yüzümü avuçlarının arasına aldı.

"Hangi kız?"gözlerimi kaçırdığım an gözümden bir damla yaş aktı "Biz Hastanedeyken seni aradı ben açtım sen uyanma diye,sonra ben bir şey demeden Aşkım falan dedi."Yusuf kaşlarını daha çok çattı.

Sinirle ellerini yüzümden çektim "B-bu sabahta senin gamzelerini özlediğini dedi ve parmağını gamzene batırdı."istemsizce gözümden bir kaç damla yaş aktı.

Yusuf kaşlarını kaldırdı ve bir kaç saniye sonra kahkaha attı.Ben ona şaşkın gözlerle bakarken o beni belimden tutarak kendine çekti ve başını omuzuma gömüp gülmeye devam etti,ben şaşkınca bakarken başını kaldırdı ve sırıtarak yüzüme baktı.

Yüzümü avuçlarının arasına alıp yaşlarımı sildi "Güzelim."deyip yine gülmeye başladı.Sonra biraz eğilip iki yanağımıda öptü "O kız İdil,İdil Aşkım'in arkadaşı ve Aşkımı sinir etmek için bana Aşkım Aşkım'a da Aşık diyor.Bu sabahda moralim bozuktu diye beni güldürmeye çalışıyordu."

Anlamış bir şekilde kaşlarımı kaldırdım "Ya sen cidden seni aldattığımı falan mı sandın?"dediğinde gözlerimle yüzünü taradım.

Hiç bir şey demeden ayak uçlarıma çıkıp kollarımı boynuna sardım "Lütfen..Kızma bana ben yanlış anladım,yine ayrılmayalım."

Kollarıyla belimi sardı "Beni öldürsen bile bir daha senden ayrılmam."gülümsedim ve başımı omuzuna yasladım.

"Bir dahakine önce bana sor tamam mı?"dediğinde kendimi biraz geri çekip başımla onayladım.Kollarım hala boynuna dolanmış bir şekildeydi ve bu günün rüya olmaması için dua etmeye başlamıştım.

Burnuma bir öpücük kondurdu ve gülümsedi sonra bende gülümsedim.Elimi eline aldı ve çıkışa doğru yürümeye başladı "Nereye?"diye sorduğumda gülümsedi "Seninle hasret giderebileceğim bir yere."

Basketçi Kız ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin