BÖLÜM 12|TÜM KALBİMLE

4K 237 119
                                    

Belkide o ela gözlere kanmak istediğin için kanıyorsundur,içindeki o aşkı inkar etmeyi bırak artık...

🏀

Hasteneden çıktığımda elime baktım.Hemen elimi Aras'ın elinden çektim.Aras bana baktı "Daha iyi misin?"diye sorduğunda başımı var ile yok arası salladım "Sanırım."

İyi değildim kalbim zaten kırılmıştı,ama şimdi paramparça idi.

Aklımdan çıkmıyordu o kızın sesi.

40 dakika önce;
(Güzelin anlatımıyla)

Gözlerimi kulağıma gelen melodiyle beraber araladım.Yusufu görmemle gülümsedim.

Ona ne kadar kızgın olsam da,onu çok seviyorum.Yanağına küçük bir öpücük bıraktım ve gelen sesin telefon olduğunu anladığımda onu uyandırmadan dikkatlice cebinden telefonu çıkardım.

Ekrandaki 'Canım' yazısı kaşlarımı çatmama sebep olsada çok umursamadan telefonu açtım.

Daha hiç bir şey demeden "Ya Yusuf,Aşkım,sen niye telefonunu açmıyorsun kaç gündür!Çok merak ettim seni ve çok özledim."duyduğum kız sesiyle birlikte şok oldum ve telefonu kapattım.

Şok içinde Yusufa baktım telefonu cebine koydum ve üstünü örtüp dolu gözlerle odadan çıktım.

Titrek titrek nefesler alarak Hastaneden çıktım ve bir Bank'a oturdum.Gözlerimden akmayı bekleyen yaşlar bir bir aktı.

Hıçkırarak ağlamaya başladım.Ben onu çok sevdim,her şeyden herkesten çok ama O'nun yaptığı.

Omuzumda bir el hissedince korkuyla sıçradım benim yaşlarımda bir çoçuk oturdu yanıma "İyi misin?"diye sorduğunda başımı olumsuz anlamda salladım.

"Adın ne?"diye sorduğunda "Güzel."diye mırıldandım,şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı önce,ama sonra gülümsedi "Bende Aras,çok memnun oldum."

Yarım yamalak gülümsedim.

Elini elimin üstüne koydu "Neden ağlıyorsun?Bana her şeyi anlatabilirsin."birine bir şeyleri anlatmam gerekiyordu.

Ona her şeyi en başından beri ağlayarak anlattım tam Aras konuşacakken ellerim onun ellerinden çekildi.

Önümde diz çökmüş bana bakan Yusufa baktım.Onu şu an öldürebilirdim.Sinirle bir tokat attım ona.

Beni aldatmıştı ve hala yanımda duruyordu "Ne oldu Güzelim?"diye sorduğunda şok içinde ona baktım.

Hala Güzelim diyebiliyordu hala elimi tutabiliyordu.

Aras beni kendine doğru çektiğinde düşüncelerim darma dağan oldu.O bana sımsıkı sarılırken göz yaşlarımı tutamadım ve bende onun belini sardım.

Göz yaşlarım onun göğsünü ıslatırken,o sadece sırtımı sıvazlıyordu.

Kendimi biraz geri çektim ve yeşil gözlerine baktım "Her şey geçicek."dedi yüzümü avuçlarının arasına alarak "İnan bana."dediğinde yine ona sarıldım ve bizi izleyen Yusufu gördüm.

Gözleri kızarmıştı öylece bize bakıyordu.Her ne kadar ona gidip sarılmak istesemde yada ne kadar bu her şeyin bir kabus olmasını istesemde,yapamazdım benimde bir Gururum var.

Bize doğru gelmeye başlayınca başımı Arasın göğsüne gömdüm.Kolumdan sertçe tutulunca şaşkınlıkla ona baktım.

"Bıraksana kızı!"dedi Aras beni belimden tutarak kendine çekerken.Yusuf sinirle kaşlarını çattı ve elimden tutarak beni kendine çekti
"Bırak!"diye bağırdım.

Basketçi Kız ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin