Güzellik görülen yüzde değil,
bakan gözlerdedir.
-Anonim🏀
Tam bir saattir karakolda bekliyoruz.Hastaneye geldiğimizde iki polis Kuzey abimi tutuklamış onu dışarı götürüyorlardı.
Ama Kuzey abim deli gibi gülümsüyordu.Validem ve Babam perişan bir haldeydiler.
Bir polis yanımıza gelince hepimiz ayağa kalktık
"Kuzey Büyükak'ın yakınları siz misiniz?"Babam başıyla onayladı "Ben Babasıyım buyrun?"Adam bir iç çekti "Savcı gelene kadar kendisi nezarethanede kalıcak yarın sabah savcıya ifade verdikten sonra Mahkemeye sevk edilecek."Güney abim ile birbirimize baktık.
Kuzey abim Dünya ablaya saldıran çoçuğu çok kötü dövmüştü ve çoçuk şu an yoğun bakımdaydı.
"Görebilir miyiz?"dedi Validem titreyen sesiyle "Evet ama çok uzun bir süre kalmamak şartıyla."
Adamı takip ettikten sonra parmakların arakasında oturan Kuzey abimi gördük.İçim bir garip olmuştu.Kuzey abim şimdiye kadar her zaman örnek alınacak bir insandı.Okulda dört dörtlüktü,hiç okulu ekmemişti.Her Veli toplantısında öğretmenlerin takdirini kazanıyordu.Her zaman saygılı hızlı çözüm üreten bir indandı.
Ama bu sefer öyle olmamıştı.Abim bizi görür görmez ayağa fırladı.Annem ellerini parmaklıklardan geçirerek abimin yüzünü avuçlarının arasına aldı "Oy birtanem."dedi dolu gözlerle Abim annemin avuçlarına birer öpücük bıraktı "Annem."dediğinde Validemin gözünden bir yaş aktı.
"Oğlum."Kuzey abim Validemin yaşlarını sildi Validem geri çekilince Güney abim durdu Kuzey abimin önünde.
Öylece yüzlerine baktılar ama sonra ikiside kahkaha attılar "İyi benzetmişsin çoçuğu."dedi Güney abim ve Kuzey abimle yumruklarını birbirine vurdular.
Babam çatık kaşlarla onlara bakıyordu "Güney ne yapıyorsun?Sanki yaptığı şey çok doğru da!"Kuzey abim mahçupça başını eğdi "Özür dilerim baba."
Babam sırıttı ve kolunu parmaklıkların arasından geçirip abimin omuzunu sıktı "Aferin Kerata biraz benden bir şeyler öğrenmişsin."Abimde gülümsedi.
Babam normalde böyle bir şeye kızardı ama Abimin dövdüğü çoçukta Dünyayı dövmüştü ve Babama kalsa bir kadını döven kişi gebertilebilirdi.
Kuzey abim bana baktı "Güzelim?"dedi başını yana doğru eğerek,Validemlere baktım "Beni abimle yalnız bırakın."Hepsi bana şok içinde baktı "Ay haspam!"dedi Validem ve çıktı Arakasından Babam ve Güney abim çıktı.
"Abi!"dedim ağlamaklı bir sesle "Ben sana sarılmak istiyorum."gülümsedi "Olmaz Güzelim az yaklaş."demirliklere yaklaştım Abim yüzümü avuçlarının arasına aldı.
Başımı kendine doğru çekip anlıma bir öpücük bıraktı "Dünya sana emanet Güney zaten seni korur."gülümsedim bu demek oluyordu ki Abimin en çok önemsediği iki kişi ben ve Dünya'yız.
Kıskandım mı?Evet!Sadece beni önemsese daha çok hoşuma gidebilirdi tabii ama neyse.
"Birtanem?Bak eğer o aşağılık herif ölür ve ben hapis yatarsam,sakın Dünyayı yanlız bırakmayın hep yanında olun.Ve beni unutmasını söyleyin."
Dolu gözler ve çatık kaşlarla başımı onaylamazca salladım "Allahın delisi?Seni nasıl unutsun?Sen bir Büyükaksın.Biz unutulmayız her zaman akıllarda kalırız."dedim gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketçi Kız ve Aşk
Ficção Adolescente"Bizim yine birlikte olmamız İmkansız"dedim düz tutmaya çalıştığım sesimle,bana doğru bir adım attı. "Sen demiyor muydun Belkide İmkansızın içindeki İmkanı bulmaktır Aşk diye?"gözlerimi kaçırdım,yine bana doğru bir adım attı ve ellerimi tuttu. "Yapm...