BÖLÜM 20|ONUN GÜLÜŞÜ

3.5K 216 123
                                    

Dünyaları verseler onun gülüşüne değişmem...

🏀

Dün Beyza evine gelir gelmez kızlarla beni arayıp o eskiden sevdiği çoçuğun Dolunay olduğunu söylemişti.

'Romeo'yu bana anlattmıştı,hatta onu unutamadığını anlamıştım ama ses etmemiştim.Ve şimdi yıllar sonra Romeosunu bulmuştu,zaten Dolunayın bakışlarından bir şey olduğunu anlamıştım.

Bügün Cumartesiydi ve ben can sıkıntısından ölücektim.Kuzey Abim Dünya Ablanın yanındaydı,Güney bey dün sanki baloya sevgilisiyle gitmemiş gibi bügünde Hava Ablayla buluşmuştu.

Güzel kim ki zaten?Emre desen zaten hastanede,onu aramıştım sabah yanına gideyim diye ama neymiş fizik tedavisi varmış hemde Aşkımda ona eşlik edicekmiş.

Dolunay ve Beyza buluşmuştu,Fatma ve Ozan,Dilara ve Efede öyle.Hatta Aşk ve İbrahim bile.

Ama benim Gıcığım,yani Yusuf Aşık akgün benimle buluşmuyor.Neden mi?Çünkü çoçukluk arkadaşı Marmaradan gelmiş ve onunla buluşacakmışlar.

Birde bu yetmemiş gibi şok geçirmiştim,Yusuf İstanbulda doğmuş ama aslen Marmaralıymış.

Telefonum çalınca açtım "Güzel?"Dilaranın sesini duyunca doğruldum, "Efendim?"

"Ya biliyorsun ben Efeyle buluştum ama Ablam takmış bana,ben illa Yusufa bakacakmışım diye söyleniyor biz Efeyle zaman geçirsek sende Yusufa baksan."

Gülümsedim "Olur Basket sahasına getirin Yusufumu."değip kapadım.

Üstüme beşiktaş formamı ve gri eşofmanımı geçirip evden çıktım.

Basket sahasına geldiğimde Dilara Kucağında Yusuf ile bekliyordu.Yusuf beni görünce gülümsedi.

Onu kucağıma aldım ve hemen öptüm o sırada Dilara bebekarabasını arabadan çıkardı."Güzel biz bir iki saate geliriz tamam?"başımla onayladım "Görüşürüz!"dedi Dilara Yusufa el sallayarak.

"Sende salla Ablacım."dedim Yusuf gülümsedi ve oda el salladı.

"Yusufum benim."değip öptüm "Şimdi seninle ne yapıcam ben?"gidip bir banka oturdum Yusufun uykusu vardı.

"Oy canım uykun mu geldi?"esneyen minik Yusufu havaya kaldırıp ona baktım sonra onu göğsüme yaslayıp sırtını sıvazlamaya başladım.

****

Yusufum hemen uyumuştu ve ben telefona bakıyor ama hala sıkılıyordum.Ve sanırım birazcık Gıcığımı özlemiştim.

Başımı minik Yusufun başına yasladım ve gözlerimi kapadım.Benimde sanırım uykum vardı.

Yusufun Ağzından;
Çıldırıcam ya çıldırıcam!Kaç kere aradım ama Güzel bir türlü açmıyor.Başına bir şey mi geldi yoksa?

Niye telefonun var ki senin zaten.Sinirle Basket sahasına yürürken bankta oturan Güzeli görünce oraya gittim.

Kucağında bir bebek vardı ve uyuyordu.Güzelde başını onun başına yaslamış uyuyordu.

Of Allahım!Nasıl kızıcam ben şimdi buna?

Öyle tatlıydılar ki şu an sanki hayallerim gerçekleşmiş gibiydi.Ona doğru eğilip başına bir öpücük bıraktım.

Basketçi Kız ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin