Bakarken kıyamamak mı,
yoksa baktıkça doyamamak mıdır
Aşk?
-Özdemir Asaf
🏀Bügün Emre taburcu olacak.Artık yavaşda olsa yine kendi başına yürüyebiliyor.
Bence bunun en büyük etkisi Aşkım.Ama neyse...
Hastane odasının kapısını hızla çalıp içeri girdim.Emre üstünü giymiş yatakta oturuyordu.
Yanına gidip ona sımsıkı sarıldım "Canım."dedim,onu çok özlemiştim.Başımı kaldırıp yanağına bir öpücük bıraktım "Sen mi geldin beni almaya?"dedi şaşkınca.
"Evet,beğenemedin mi?"diye sordum gözlerimi kısarak "Yo beğendimde."Tabii Aşkımı bekliyordu,aşık olunca benim pabucum dama atıldı.
"Aşkımda dün akşam beni aradı."dediğimde gözleri pörtledi "Seni sordu falan."dedim.
"Ne sordu?"Kollarımı belinden çekip doğruldum "Hep beraber bowlinge gideceğiz."dediğimde gülümsedi "Sen ben Aşkım mı?"çıkladım "Ben,Yusufum,Dolunay,Beyza,Dilara,
Efe,Ozan,Fatma,Aşkım bide sen."Ofladı "Yusuf niye geliyor."kaşlarımı kaldırdım "Çünkü o benim sevgilim,hem Yusufsuz olmaz."
"İyi tamam da,ben Aşkıma bakınca bile öldürecekmiş gibi bakıyor."güldüm "Ona Abilik diyoruz biz Emrecim,çekiceksin."oflayıp ayağa kalktığında gözlerim parladı.
Yine Yürüyebiliyordu.Ellerinden tutup yardım ettim "Gerek yok ben kendim yürüyorum Güzelim."omuz silktim "Olsun küçük Emrem."
Yüzünü buruşturdu "Küçük Emre şeysini geçmedik mi ya?"gülerek çıkladım "Sen yaşlı bir dede bile olsan sana küçük Emre diyeceğim."
Beraber odadan çıktığımızda birden karşımızda Aşkımı görmeyi beklemiyorduk.Emrenin gözlerinin içi gülerken Aşkımda ona bakıyordu.
"Aşkım?Sen ne arıyorsun burda?"gülümsedi "Şey ben merak ettim Emreyi o yüzden."Emrede gülümsedi "Sağ ol."dediğinde Aşkım ona baktı.
Bakışmakarı niye bitmiyordu bunların?Öksürdüğümde ikiside bana baktı "Gitsek mi artık?"başlarıyla onayladıklarında Emre durdu ikimizde ona baktık "Güzel?Elimi tutar mısın?"tam elini tutacakken Aşkım tuttu "Ağrın mı var?"diye sorduğunda Emre "Biraz" değip ellerine baktı ve yürümeye başladılar.
Sinsi Emroşum benim sırf Aşkımın elini tutabilmek için Numara yapıyor!Senden öğrenmiştir.Hiçte bile ben sinsi değilim.Aynen canım Yusufa sarılan kızıda ben yoldum zaten.Hatırlatma şunu!
Beraber taksiye doğru yol alırken ben hayranlıkla Aşkım ve Emreye bakıyordum.Çok yakışıyordular.
"Lan!"duyduğum sesle gözlerim kocaman açılırken gördüğüm Gıcıkla beraber Emrenin önüne geçtim.
"Yusufum düşündüdüğün gibi değil."dediğimde Yusuf bana kısa bir bakış attıp Emreye baktı "Abi gerçekten düşündüğün gibi değil."
Yusuf Aşkıma baktı "Nasıl değil Lan?Elini tutmuşsun işte!"Yusufun konuşurken ikide bir havaya kaldırdığı ellerini ellerime alıp bana bakmasını sağladım.
"Gelir misin sen bi yanıma."deyip onu çekiştirmeye başladım Emreye de kaş göz hareketi yapaparak gitmesini anlattım.
Onlar Taksiye binerken Yusufla konuşmaya başladım "Bak Emreyi biliyorsun zor yürüyor o yüzden biraz ağrısı var ondan Aşkım onun elini tuttu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketçi Kız ve Aşk
Teen Fiction"Bizim yine birlikte olmamız İmkansız"dedim düz tutmaya çalıştığım sesimle,bana doğru bir adım attı. "Sen demiyor muydun Belkide İmkansızın içindeki İmkanı bulmaktır Aşk diye?"gözlerimi kaçırdım,yine bana doğru bir adım attı ve ellerimi tuttu. "Yapm...