BÖLÜM 18|MELEĞİM

3.8K 229 99
                                    

Adının ne kadar güzel olduğunu,ancak sevdiğinin ağzından duyduğunda anlarsın.
Cemal Süreya

🏀

Sırıtarak tavanı izlemeye başladım.
Ben Çok Aşığım!

Kalbim bana sormadan hızla atıyor,aklım sırf onu düşünüyor.O eskiden gıcık olup sevmediğim hatta nefret ettiğim insan için şu an canımı verebilirim,o derece seviyorum onu.

Bir nefreti nasıl aşka dönüştürdü bilmiyorum ama çok mutluyum.

Karnıma giren sancıyla yüzümü buruşturdum.Her sene mutlaka bir kere böyle çok kötü hasta olurdum,her kış mevsimine geçerken olurdu bunlar.

Gözlerimi kapayıp uyumaya çalıştım ama başım o kadar ağrıyordu ki uyuyamıyordum.Kapımın açılma sesi gelince kısık gözlerle oraya baktım.

Yusufum hemen yanıma gelip baş ucumda diz çöktü ve anlıma bir öpücük bıraktı "Kıyamam sana ben Güzelim,çok ateşin var."dedi telaşla.

Elimi yanağına koyup baş parmağımla okşadım "Telaşlanma ilaç içince geçer."hemen ayağa kalktı "Nerde ilaçların?"diye sordu "Mutfakta tezgahın üstünde."

Daha fazla sorgulamadan odadan çıktı.Çıktığı gibide geri geldi.Elindede ilaç ve Su vardı "Yusufum koştun mu ne yaptın?"dedim kısık bir sesle.

Gülümsedi ve ilaçlarımı komodinimin üstüne bırakıp doğrulmama yardım etti "İlaçlarını içersen çabuk iyileşirsin Güzelim."dedi ve Ateş düşürücüyü bana uzattı.

Tüm ilaçları içtikten sonra guruldayan midemden acıktığımı anladım.Midem bir kez daha guruldayınca Gıcık güldü "Birileri acıkmış?"dediğinde gözlerimi devirdim.

Tam odadan çıkacaktı ki "Yusufum!"dedim,gülümseyerek bana döndü "Söyle Meleğim?"gülümsedim.

Meleğim demişti.Çok tatlı.Sana katılıyorum.

Aklımı başımdan alan sevgilime baktım."Bende aşağı inmek istiyorum."

Yanıma geldi "Kendini yormaman lazım birtanem."dudağımı büzdüm "Ama lütfen."dedim uzatarak,ofladı "Tamam sırtıma çık bakalım."şaşkınlıkla baktım önce ama sonra sırtına çıktım.

Kollarımı boynuna sardım ve başımı omuzuna yasladım.

Bana kısa bir bakış atıp aşağı indi Mutfağa geldiğimizde beni sırtından indirdi "Şimdi sana çorba yapalım."dedi ve sonra Mutfakta bakındı "Ama önce seni burdan kaldıralım."dedi ve beni kol altlarımdan tutarak kaldırıp,tezgaha oturtu.

Ona sinirle baktım "Eşya mıyım ben?Incı sını bırdın kırdılrılım."diye taklit ettim onu.Gülümsedi ve kollarını belime sarıp burnuma bir öpücük bıraktı "Güzelim."değip başını yana eğdi.

"Sen beni mi taklit ediyorsun?"dediğimde güldü "Evet hani sende hep-"dedi ve başını yana eğdi "Yusufum.Diyorsun ya böyle uzatarak."

"Gerçi sen çok tatlı oluyorsun o ayrı bir konuda,belki bana kızmazsın diye düşündüm."gülümsedim "İyi tamam hasta olduğum için trip atmıyorum."

Gülümsedi ve yanağıma bir öpücük bıraktı "Çok öpme sende hasta olursun."dediğimde eliyle 'boşver' hareketi yapıp raftan tarhana çıkardı.

Çorbayı yapmaya başladığında onu izledim.Benim çok güzel bir sevgilim var ya!

Çorbayı yapmayı bitirince yanıma geldi ve kollarını belime sardı.Tezgahta oturduğum için aynı boydaydık "Yusufum?"dedim kollarımı boynuna sararak.

Basketçi Kız ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin