BÖLÜM 41|MUTLULUĞUM

3K 190 114
                                    

"Mutluluğumun kaynağı sensin."

"Sen mutluluğumun kaynağı değil Mutluluğumsun."

🏀

Eve geldiğimizde Yusufum her şeye çok dikkat ediyordu. "Aç mısın?" diye sorduğunda başımla onayladım.

Hemen yanımdan kalktı "Ne istersin aşerdiyin bir şey var mı?"Aslında var..Ama Yusufum sağlıksız şeyleri yememe izin vermiyor.

"Pizza." diye mırıldandığımda gülüp yanağıma bir öpücük bıraktı "Tamam bugünlük olur ama yarın sağlıklı besleniceğiz." gülümseyerek başımla onayladım.

"Nasıl istersin Birtanem?" diyerek telefonunu çıkarıp yanıma oturdu ve kolunu omuzuma attı "Sosisli." dediğimde hem kendine hemde bana bir tane sipariş edip yanağıma bir öpücük bıraktı.

Gülümseyip başımı göğsüne yasladım "Ağrın var mı." Elimi karnıma koydum "Azcık çok değil." o da elini karınma koyup okşamaya başladı.

Başını karnıma yaslayıp uzandı "Babacım?Hemen büyüsende seni sevebilsek." gülümsedim ve karnımın üstünde olan başını okşamaya başladım.

"Sen dünyanın en iyi Babası olucaksın." karnımı okşamaya başladı "Sende dünyanın en iyi Annesi."

Kapı çalınca başını kaldırıp ayaklandı ve kapıya ilerledi bende ona baktım.Siparişleri alıp yanıma geldi ve masaya koydu.

Yemek yedikten sonra şimdide başımı Yusufumun dizlerine koyup Film izliyordum o da benim saçımı okşuyordu.

İyice uykum geldiğinde Yusufuma baktım o da bana bakıp gülümsedi "Uykum geldi." dediğimde yüzümdeki saçları çekti ve beni kucağına aldı.

"Uyutalım o zaman Annemizi ve bebeğimizi." gülüp başımı boynuna gömdüm.

Beni yatağa yatırdı ve üstümü örttü.Kendiside üstünü değiştirip yanıma uzandı ve beni göğsüne doğru çekti.

Karnım baya büyük olduğundan böyle rahat edemiyordum "Yusufum." Yusuf biraz geri çekilip bana baktı "Söyle Kurban olduğum."

"Karnım büyük diye böyle rahat edemiyorum sanki bir çoçuk değilde iki çoçuk var karnımda dört aylıkken böyle büyük olması normal mı acaba?" gülümsedi "Yarın kontrol var zaten sorarız doktora.Sen nasıl rahat ediyorsan öyle yat." gülümseyip başımı anlına yasladım ve gözlerimi kapadım.

****

Son kez kurduğum kahvaltıya göz gezdirip Yusufumun yanına çıktım ve yatağın kenarına oturdum.

Bana çok iyi bakıyordu ama onun yüzündende çok yoruluyordu.

Karnım çok büyümüştü ve bebeğimiz artık altı aylıktı bügünde cinsiyetini öğrenmek için kontrolümüz vardı.

Güney abim Erkek Kuzey abim kız diyordu ve iddiaya girmiştiler.

Yusufumun yanağını okşamaya başladım ve öptüm "Yusufum.." Yusufum gülümseyip Elimi eline aldı.

Yanağına bir öpücük daha bırakıp "Hadi kalk." gözlerini yavaşça aralayıp bana baktı ve gülümsedi.Gülümsemesi içimi ısıtırken bir kez daha şükür ettim,iyi ki hayatıma girmişti..

Doğrulup yanağıma bir öpücük bıraktı ve beni kendine doğru çekti.Ona karşı koyamayıp sırtımı göğsüne yasladım.

Kollarını omuzlarıma sarıp koklaya koklaya yanağımı öptü.

Basketçi Kız ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin