Sedmá

531 35 20
                                    

Kvůli nervozitě jsem se nedokázala soustředit na zkoumání, takže jsem si četla Shuriiny složky a poznámky (divím se, že mi je nějak nezablokovali). Je mnohem chytřejší než já, dalo by se říct, že je nejchytřejší člověk na planetě. Tahle holka udělá ve světě díru skrz na skrz. A už dlouho kope jámu. 

Každopádně jsem si celkem fascinovaně procházela její dokumenty o zbraních na hrozně moderní destičce (nedalo se tomu říkat tablet, to bych té věci křivdila) a poté jsem dostala pár nápadů na vlastní zbraně. Namalovala jsem si je a popsala digitálně do destičky (Budeme tomu říkat destička.) a uložila dokumenty do její databáze. 

Právě jsem stvořila plány na atomovku z vibránia, která by dokázala smazat z povrchu minimálně celý Amsterdam, ale člověk, který by ji aktivoval, by to přežil a zbraň z čehokoli, která by dokázala vstřebat jakoukoliv výbuch tak, aby se nikomu nic nestalo a potom ho využít.

A lidi si o mě myslí, že jsem divná nebo zlá. Pfff.

Ze svého růžovoučkého světa plného technologie mě probralo tiché otevírání výtahu a hlasité kroky několika lidí. Prudce jsem odložila destičku a cítila jsem, že se mi zrychlil nepříjemně tep.
Odkdy jsem ohledně něčeho takového nervózní? Kdybych musela, tak bych dokázala se někde schovat tak, aby mě nikdo nenašel.

Hlasy se přibližovaly a já v ruce svírala digitální pero. Začala jsem rozpoznávat slova a lidi, kteří je říkali. Slyšela jsem Steva s Shuri, ale šel s nimi i někdo jiný. Podle kroků jsem poznala Buckyho (divím jsem se, že nemají s sebou T'Challu).

Všichni čtyři vešli do laboratoře a já konečně pořádně slyšela, co říkají. 

,,To jí nemůžeš udělat." obořila se na Steva Shuri a mračila se. Bucky měl naštvaný výraz a Steve se znepokojeně mračil. 

,,Obávám se, že tohle rozhodnutí není na tobě." řekl klidným a rozhodnutým hlasem. V jeho obličeji se vytvářel mix znepokojení a pevného rozhodnutí. O čem mluví?

,,Ani na T'Challovi, měla by se rozhodnout sama, jako se mohl rozhodnout Bucky!" okřikla ho a stoupla si před Steva.

,,Jemu jsi dal šanci a jí ne?" stáli ke mě bokem a v jejím pohledu a postoji měla odhodlanost. S tou jen tak nic nepohne.

,,S Buckym to je jiné." oznámil jí klidně a v očích se mu zaleskl hněv.

,,Jak jiné? Tím, že jeho ovládali a ji ne? Já s ní byla jenom několik hodin a má to vepsané v očích! Oni ji mučili! A ne normálně!" teď už na něj křičela (musíme uznat, že ta holčina má fakt koule). Znepokojeně mi došlo o kom mluví.

Stevův pohled změkl. Jeho výraz se změnil na jenom znepokojený. Jak to vlastně Shuri ví...?

,,O čem to mluvíš?" zašeptal, ale já mu perfektně rozuměla. Dívala se mu zpříma do očí a propalovala ho pohledem.

,,Dostala jsem se do několika Hydry. Byly na hodně schované a zveřejněné pravděpodobně omylem, ale byly tam." v očích jsem jí zahlédla slzy. Natasha říkala, že v roce 2014 vypustila na internet všechny data Hydry i SHIELDU...

,,Zaměřila jsem se na hledání jí." zhluboka se nadechla a prudce zamrkala, aby její slzy zmizely. Nedokázala jsem říct, jestli to hrála, aby udělala větší emociální dojem nebo ji to opravdu vzalo.

,,Našla jsem skoro všechno. Většina byla šifrovaná, ale to, co nebylo není nic hezkého." vysvětlovala dál. 

,,Oni do ní dávali drogy, různé extrakty ze zvířat, kamenů, hornin a kovů. Řezali ji, bičovali, polévali ji kyselinami, dávali ji do sauny na hodiny jenom aby ji potom mohli vyhodit ven do sněhu a -30°." zasekla se na chvíli. Otřela si slzy a dále mluvila na šokovaného Steva.

Záhadná I. (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat