14.BÖLÜM

461 27 96
                                    

Bölüm şarkısı🤎mendilleri hazırlayın çok ağlayacağız 🤧

...

~Ben onu yana yana sevdim
Ağlamasına kıyamazdım
Kalbimi sökeyim de vereyim isterdim ama, istediği benim kalbim değildi
Çok sevdim zanneder insan, yanlış sever lakin
Kimi seni yaratandan daha çok sevebilirsin ki?
Kimi o kadar seviyorsan, bil ki uçurumun odur
Nasıl seviyorsan, nihayeti o kadar derin ve karanlık olur~

...

Eve geldiğimde çok yorulduğumu hissetim hemen duş alıp yatmak istemiştim ama bir taraftan da Fatoş'u düşünmeden edemiyordum gidip bakmak istesem tepkisinden korkuyordum zaten şimdi beni görünce iyice delirirdi! En iyisi onu biraz rahat bırakmaktı evde çalışan hizmetçilerden birini çağırıp Fatoş'u sormuştum dediklerine göre uyanınca bağırıp çağırmış odada ne varsa kırıp dökmüştü tam Fatoş' dan beklediğim hareketlerdi ama sonrası da beni şaşırtmaya başlamıştı çünkü bunları yaptıktan sonra yatağa uzanmış ve şimdiye kadar hiç tepki vermeden öylece duvarı seyretmeye başlamıştı belki de yaşadığı şokun etkisiyle böyle davranıyordu ama yine de bu sakinlik hiç Fatoş'a göre değildi içimde engel olamadığım bir korku, endişe baş göstermişti içimden doğruyu söylemek onu daha fazla üzmemek gelse de yapamıyordum eğer şimdi ona abisinin yaşadığını söylersem hemen Ramo' ya ve diğerlerine söylemenin bir yolunu bulurdu ve bu da planlarımı mahvederdi bu riski göze alamazdım.

En azından şimdilik sonra içimden olanları düşünmüştüm Hasan abiyi vurduğum görüntü gelmişti aklıma o kadar korkmuştum ki kaçmak istemiştim ölüp ölmediğini kontrol ettiğimde ise o heyecanla anlamamıştım ta ki Fatoş bayıldıktan sonra Hasan abinin elini görene kadar eli ile Fatoş'un elini tutmaya çalışıyordu ama Fatoş bunu göremeden bayılmıştı o bayıldıktan sonra yukarıya adamlarım gelmişti ben de Hasan abiyi kurtarmak için onu oradan götürmüştüm ama Fatoş'u eve götürürken Hasan abinin benim işime yarayacağını fark etmiş ve onu şehir dışına çıkarmalarını istemiştim böylece Ramo'lar onu hemen bulamazlardı onlar bulana kadar da ben de istediğim bilgileri elde etmiş olurdum tabii hesaba katmadığım olay Fatoş'un üzülmesiydi onu böyle görmeye katlanamıyordum ama elimden de başka türlüsü gelmiyordu kendime lanetler savurarak yukarı çıktım çıkarken de eğer olurda bir gün Fatoş beni affederse ve beni çocuğuna baba olarak görürse onunla bu yerlerden kaçıp küçük bir yere taşınıp sakin ama huzurlu yaşayacağımız yeri hayal ettim.

Odama çıktığımda duş aldıktan sonra kendime engel olamayıp Fatoş'un odasına gittim kapıyı yavaşça açtım çünkü beni görüp sinirlenmesini istemiyordum

 şükür ki uyuyordu eğer uyumasaydı ne olacağını tahmin etmek bile istemiyordum! Kapıyı kapatıp çıkacakken üstünün açık olduğunu gördüm ses çıkarmamaya özen göstererek üstünü örttüm arkamı dönüp çıkacakken Fatoş'un sayıkladığını duydum biraz yaklaş...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

şükür ki uyuyordu eğer uyumasaydı ne olacağını tahmin etmek bile istemiyordum! Kapıyı kapatıp çıkacakken üstünün açık olduğunu gördüm ses çıkarmamaya özen göstererek üstünü örttüm arkamı dönüp çıkacakken Fatoş'un sayıkladığını duydum biraz yaklaşınca Fatoş;

ANKA'NIN DOĞUŞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin