Naoki:
Unsul jsem...ale po nějké chvíli jsem ucítil něco vlhkého na svých ústech. Věděl jsem co to je a nemohl jsem tomu uvěřit. Otevřel jsem oči, abych se přesvědčil, že se mi to jen nezdá. Je to skutečnost, Renova ústa se dotýkala těch mých. Lehce jsem vytřeštil oči a pak jsem se jen usmál. Bylo to příjemné a bylo to něco, co jsem chtěl delší dobu i když jsem si to nikdy nepřipouštěl. Ren... nikdy bych si nepomyslel, že Ren... co je tohle za období... Snažil se ode mě odtáhnout, ale já jsem ho nenechal. A vtisknul jsem mu svůj polibek. Nevěřícně na mě vytřeštil oči a začal něco koktat. To on byl teď ten kdo vypadal roztomile. Zaculil jsem a koukal na něj.
"A-ach N-naoki...Naoki!" začervenal se a převalil se nade mě. Začal jsem rychleji dýchat. Jeho ruka mi vjela pod trčiko a začal se mě dotýkat po celé mé hrudi. Začal jseým čím dál více rudnout a Ren byl úplně mimo, ale pořád na mě koukal. Začal mě zasypávat polibky na krku a já obmotal kolem jeho krku ruce a hlavu jsem přesunul lehce výš. Postupnými polibky se začal dostávat k mým rtům. A když už tam skoro byl, tak se lehce odtáhl. Zadíval se mi do očí a potom přejel jeho pohled na má ústa. Olízl si horní ret a dravě mě políbil. Zasténal jsem....chci víc...chci Rena. Zapojil jazyk a začal mě doslova hltat. Po chvíli se ode mě odtáhl nepřestával se na mě dívat a opatrně mi sundal tričko. Nechal sem ho dělat co on chce a jen jsem na něj se zarudlými tvářemi koukal. Z výšky si prohlédl celou mou horní část těla a začervenal se. Natáhl jsem k němu ruku díky níž jsem si ho přítahl k sobě. Začal mě líbat na klíční kosti a šel níže a níže... Zastavil se u mé bradavky, kterou obtočil jazykm a začal ji sát. Zasténal jsem více na hlas a pevně jsem svíral jeho ruku kterou měl obtočenou podemnou. Třásl jsem se vzrušením. Ren si toho všiml a šibalsky se usmál. Po chvíli pokračoval v polibcích níže a níže. Sundal mi šortky...měl jsem jen šortky. Zadíval se tam dolů a začínal opět červenat...Dost mě to začalo znervozňovat. Vzal jej jemně do ruky a přejel celou jeho délkou. Otevřel usta a oblízl špičku. Musel jsem si dát ruku k ústům. Začal jsem vzdychat a on jej začal sát a já vzdychal rychleji a rychleji. Svou druhou rukou jsem uchytul jeho vlasy. Blížil jsem se k vrcholu a Ren to poznal, ale nepřestával. Spíše naopak...zrychloval.
"R-rene...ach...Rene...j-já...mmm" udělal jsem se. Byl jsem strašně moc udýchaný a zahlédl jsem jak to Ren spolknul. Začervenal jsem se a přitiskl jsem si polštář na obličej. Červenal jsem se a po tváři mi začaly stékat pomalu slzy. Co to se mnou je...Ren mě chytil za ruku, kterou jsem si tiskl polštář na tvář. Snažil jsem se vzdorovat, ale už od začátku bylo jasné, že prohraji.
"Naoki co je...stalo se něco ?" Ren se začal strachovat, že něco pokazil, ale to není pravda. Zase brečím...ale štěstím. Strhnul polštář pryč a viděl mou uslzenou tvář. Vytřeštil na mě oči a držel mě za ruku...díval se mi do očí a já si druhou rukou začal stírat valící se slzy po mých tvářích... ujistil jsem ho, že je vše v pořádku, ale že jsem jen šťastný. Ren se usmál a setřel mi slzy a poté mě políbil na tváři. Vzal jsem jeho tvář do svých dlaní a políbil jsem ho. Ren mi zajel jazykem do úst a tentokrát jsem ho svalil já. Obrkočmo jsem se na něj posadil a díval se na něj. Začal jsem pokračovat v líbaní, ale Ren to moc dlouho nevydržela a posadil se i se mnou na sobě. Sundal jsem mu triko a obmotal jsme své ruce kolem jeho hrudníku. Ren se na mě v této poloze svalil. Vážněji se na mě podíval s pohledem zda-li to chci, netrvalo dlouho a tahle věta z něj vyšla. Dnešek byl sice tramatický, ale v tuhle chvíli jsme chtěl jediné. Rena. Vzhlédl jsem k němu a zakýval jsem hlavou se souhlasem. Jen se usmál a sundal si kalhoty. Obmotal jsem své ruce kolem jeho krku a Ren mě nepřestával líbat. Po chvíli jsem jednou svou rukou přejel k jeho chloubě. Uchytil jsem jej a přejel po celé jeho délce. Ren se zatřásl a zavřel oči. Zkousl jsem si ret a jezdil jsem rukou nahoru a dolů. Ren otevřel oči a zadíval se na můj zkouslý ret, který políbil. Zajel jsem mu jazykem do úst a dravě jsem ho líbal. Cítil jsem, že se blíží vyvrcholení, ale v tu chvíli jsem přestal. Uraženě se na mě podíval a přirazil si mě k sobě. Zaculil jsem se a on si oblízl prst, který mi strčil do análního otvoru. Trochu to bolelo, ale Ren mě začal líbat. Strčil tam i druhý prst a já začal vzdychat. Zavřel jsem oči a začal jsem tlumeně říkát jeho jméno. Ren mi zašeptal do ucha otázku zda-li to opravdu chci. Odpověděl jsem mu,že ano...
"Chci tebe Rene jenom tebe. Teď hned..." políbil mě.
ČTEŠ
(Ne)narozený
RomanceÚvod: Toto je má první „povídka" a doufám, že se Vám bude líbit ^^. Už dlouho předtím jsem měla hodně návrhů na různé povídky, ale nikdy jsem se do žádně nějak horlivě nevrhla... nevím...nebyl čas, mám zdravotní potíže, kvůli kterým mám bolesti hlav...