XV. Je to jen kamarád

84 4 0
                                    

Tak a mám konec dnešní školy a začíná mi víkend plný učení, spánku, jídla a anime. Zase jsem se zasnil a do toho mě začal Ren píchat prstem do ramene, otočil jsem se na něj a seřval ho svým naštvaným hlasem. No ale on se začal smát, tak jsem si pobral věci šel jsem jako předposlední z třídy ven. Už jsem se natahoval pro kliku, ale Ren mě stihl zezadu objat. Pako jedno...

Ren: "No tak se na mě nezlob lásko" po tom, co mi řekl jsem se začal červenat... ale fakt dost. Všiml jsme si, že když mě objímá, tak nasává vůni mých vlasů... vlastně bych dělal totéž, kdybych byl vyšší já...pfff... připadám si trochu jako holka...grrr...Políbil mě na tvář a šli jsme ruku v ruce ke skříňkám. Přitom nás dole přepadla Yuki s foťákem a kříkem: "Yaoi! Yaoi! No taaak kluci ukažte mi láááskuu" A přitom se culila jako malý idiot, tak dostal Ren další ze svých záchvatů smíchu. A já si začal připadat jako třetí kolo u kola. Haha...moc vtipný, vytrhl jsem svou ruku z jeho sevření a šel se přezout a vzít si věci. A ti dva si furt povídaly... pf... Pííííp Pííííp! Mobil? Zpráva, zbystřily mi oči. Otevřel jsem messenger a... A? Ryuji: "V kolik a kde ? :*" Chvíli jsem přemýšlel....he...AJO! to barvení, jsem baka...ňom. Rychle jsem odepsal, že kolem šesté na té a té ulici a zase se rychle začal věnovat těm dvěma idiotům. Yuki už zase mluvila o tom svém vysněném princi a Ren ji fakt plně vnímal. Díky mě jsme nakonec z tý školy vylezli. Joo Nao jsi nejlepší...I know dear, I know.... Jo rád se sebou mluvím a to ještě Anglicky a Japonsky! Jsem naprosto "normální" kluk dnešní doby... Ne nejsem... Prohrábl jsem si vlasy a chytil Rena za ruku...tak a je mi lépe. Nakonec se od nás Yuki odpojila a já ji pevně objal. Dala mi pusu na tvář a pádila pryč. Ren se divně podíval a vypadal jako dost stará nasraná číča, tak jsem se začal smát a přišel jeho bublinový face, který ode mě kopíruje... pffff....

Já: "Nehraj si na mě" fakt to nemám rád, on se jen usmál a pohladil mě. Pevně jsem mu stiskl ruku, protože jsme se blížili k mojí zastávce a fakt se mi nechtělo ho pouštět... Možná se uvidíme přes víkend, ale i tak...dneska bych s ním byl velice rád, ale musím barvit...i když na to se taky dost těším... Je to těžký! Ren se smutně zadíval a prohlásil, že už je to tady. Kývnul jsem a vyprskl na něj svůj smutný výraz. A ten idiot mi připleskl jeho ruku na můj dokonalý obličej... I'm not NARCIS... Po chvilce ji sundal a já se koukal... no jak to jen říct... nijak. Natáhl ke mě ruku, která minula můj obličej a přitiskla se k mému temeni a připlácl mi tak obličej na jeho hruď. A já se do ni samovolně zabořil a ruce jsme mu obmotal kolem pasu. Přitlačil si mě k sobě, co nejvíc to jen šlo. Šalina se už blížila a tak se jeho rty blížily k těm mým...Nakonec mě políbil a ještě mi vtiskl pusu do vlasů. Ještě jsem na něj houkl, že mu večer napíšu, tak kývnul a zaculil se jako malé natěšené dítě. Díkysatanovi nejelo moc lidí, tak jsem si sedl k oknu a pustil si hodinový nightcore...joo chce to po dlouhé době změnu. Dojel jsem domů a naštěstí už tam nikdo nebyl. Jen mi mamka nechala vzkaz, že mám jídlo v lednici, tak ať si ho ohřeju a trochu uklidím. Hned jsem odplazil do svýho pokoje za prckem. Musím mu dát papů, pití a lásku. A začnu... tou láskou! Zaculil jsem se a padl jsem na postel, Natsu se hned objevil nad mojí hlavou a začal mi po ní skákat, tak jsme si ho k sobě schoulil a pomazlil se s ním. Po deseti minutách jsme celý rozcuchaný vstal zatřásl sebou a vzal ho do kuchyně a tam jsem ho nakrmil. Jo pod slovem nakrmit myslím to, že jsem mu hodil konzervu a vodu. Tak mám dvě hodiny čas... je na čase rychlo úklid mýho pokoje. Poházený oblečení jsem nacpal do skříně a odpadky jsem vyhodil ven. Ještě jsem vytáhl barvy a odbarvovač. Tak a teď já, vytáhl jsem si riflový černý šortky a volný domácí tílko. Vlasy jsem si přelakoval a v tu chvíli mi začal vyzvánět mobil.... to znamená jediné. Mám dostatečné zpoždění na to, abych vyrazil. Vzal jsem si tašku, mobil, klíče a cíga. Po cestě na zastávku jsem si jednu zapálil. Ještě tady není? Protočil jsem oči a sedl si na lavičku. Projela jedna šalina...nic... druhá...nic. Zapálil jsem si druhou cigaretu a pustil si od BVB New Year's day. Aaa šalina! Zbystřil jsme zrak a najednou se tam mihlo něco černýho. Jo to bude on. Hned co mě zahlédl se celý rozzářil a já mu to opětoval úsměvem. 

(Ne)narozenýKde žijí příběhy. Začni objevovat