Konečně je pátek ráno! Vstal jsem s obřím úsměvem z postele a šel jsem se upravit do koupelny. Vlasy se mi parádně povedly, ale už mi jdou dost vidět odrosty a odbarvené části. Achjo... Dneska na to nebude čas, tak to nechám na zítřek. Usmál jsem se a vyhrabal ze šatny roztrhaný černý džíny, volné tílko a látkovou mikinu nějaké z mých oblíbených kapel. Posbíral jsem si věci, spolkl prášky a seběhl jsem dolů za mamkou. Mamka mi potvrdila, že odjíždí s Tomoyou na chatu. Vypadala natěšeně a balila věci. Uvědomil jsem si, že mám dneska na devátou, tak jsem mamce pomohl. Tomoya byl už dávno v práci, tak jsem mu zabalil to nejdůležitější. Brácha si vstal v osm a došel do kuchyně když mamka odcházela do práce. Udělal jsem mu rychle kafe a podal jsem mu ho. Vypadá divně... Jako by ho něco trápilo, ale pořád mě ujišťoval, že se nic neděje a je v pohodě. Tak jsem to neřešil a jel v klidu do školy. Rena jsem potkal v autobuse, hned jak mě zahlédl, tak se mu rozzářil úsměv a mával na mě ať si k němu sednu. Měl jsem dost dobrou náladu a nevím... Ale políbil jsem ho. Ten byl chvilku zaskočený, ale potom mě chytil za ruku a usmál se na mě. Měl jsem hlavu v oblacích a on to moc dobře viděl. Furt se na mě culil a při tom jsme si povídali o normálních věcech, včetně dnešního nadcházejícího barvení Ryujiho. Nic proti tomu neměl, jen se divně tvářil, tak jsem o tom raději více nemluvil. Došli jsme do třídy a nachystal jsem si věci na první hodinu, Ren už to měl a houkl na mě, že jde někam s klukama. Jen jsem kývnul a hledal sešit. Ten jsem našel a vítězně se na něj podíval. Jedná ustrašená spolužačka se na mě roztřeseně koukala. Usmál jsem se na ni a vyšel ze třídy-směr Yuki! Docela mě zajímá co ona a ten kluk na facebooku. Je chytrá, ale dost naivní tak mám o ni starost. Po cestě jsem zahlédl Ryujiho, ale to jsem zrovna moc neřešil. Došel jsem k Yuki do třídy a měla proužkované šaty s nadkolenky. A vlasy smotané do drdolu. Vypadala jako vždy dost roztomile. Pevně jsem ji objal a poslouchal vše o tom jejím "princovi" hlavní věc je to, že na internetu se můžeme chovat jak chceme... I si hrát na někoho kým nejsme... Z nenadání začala hrát nová písnička, kterou sice znám, ale na název si fakt nevzpomenu a tím nám oznámila, že začíná hodina. Objal jsem Yuki a pádil jsem do třídy, snažil jsem se jít co nejrychleji to šlo a zakopl jsem na schodech. Rychle jsem se sesbíral a když jsem pohlédl vzhůru, tak se přede mnou objevila něčí ruka. Pevně jsem ji uchytil a pomohla mi vstát. Byla to Renova pevná ruka, která mě vždy podrží. Usmál jsem se a pádili jsme do třídy. Začala nám matika, na tu jsem se vážně těšil, protože je mou vášní. Ren... Ren se celou hodinu zase jen nudil, protože v tomhle je taky bezproblémový. Dost mě tím začíná štvát! Ach... celou dobu jsem ho moc nevnímal, plně jsem se oddal učení, výkladům a zápiskům.
Ren:
Naoki je zase dost mimo, je zase v tý svý bublině... snad je to jen kvůli učení...vlastně se nám blíží srovnávačky. Snad bude chtít doučovat! Ach...to by bylo super. Zase chvíli spolu... Zavrtěl jsem hlavou, abych se vrátil zpět do reality.
"Půjdeš si se mnou sníst oběd miláčku?" už je půlhodinovka na oběd, tak jsem se prostě přímo Naokiho zeptal. Vypadá to, že ho má otázka probrala, protože po celém dni odvrátil pohled od materiálů do školy. Vzhlédl ke mě a já se upřímně usmál a čekal na odpověď.
Naoki: " Jo jasně!" vychrlil na mě a hned si přehodil tašku přes rameno. Já si vzal batoh a chytil jsem ho za ruku. Díky mým známostem ve čtvrťáku se znám s milým homosexuálním studentem, který dost pomáhá vyučujícím. Tak mi půjčuje klíče na střechu školu. Střecha je ohraničená lehkým plotem, takže se nám nic stát nemůže a díkysatanovi nikoho nenapadá chodit na střechu. Klíče jsem měl připravené a potají táhl Naokiho ke dveřím do malé místnosti. Kde je menší žebřík na střechu. Vylezli jsme a posadili se tam. Vytáhl jsem si sendvič a ledový čaj. Naoki měl nějakou zeleninu a vodu. Skoro vůbec nejí a pak se diví, že je jako anorektik. Oddychnul jsem si a on se na mě zadíval těma svýma nevinnýma očima. Usmál jsem se a pohladil ho na tváři. Sendvič do mě hned zajel, jo měl jsme hlad... Kdežto Naoki snědl tři sousta a hned to schoval a místo toho vytáhl krabičku cigaret a jednu si zapálil. Při tom se dost uvolnil...vypadal tak, ale v očích se ztrácel. Začal se třást jako vždy zimou, tak jsem ho k sobě přitáhl a on si položil hlavu na mé rameno. Jsem jako ve snu a nedovolím, aby se mu něco stalo. Zase jsem začínal být zasněný, ale Naoki se na mě začal divně koukat, tak jsem toho raději nechal.
Ren:"Naoki?" musím se ho zeptat teď nebo už nikdy! Zrychlil se mi dech a tlukot srdce, cítil jsem jak mi rudnou tváře a vlasy padají do očí. On se jen na mě podíval a pokynul hlavou. Ztěžka jsem polkl a otevřel ústa... Podíval se na stranu, pevně jsem zavřel oči a najednou jsem je otevřel a podíval se na něj. A vychrlil ze sebe...
Ren:" Naoki budeš se mnou chodit?" hned po té jsem zavřel oči a vypadalo to, že mi za chvíli vyskočí srdce z hrudi. Bývám klidný a vyrovnaný nebo zábavný, ale teď jsme se zachoval jako Naoki. Vyděšené kuře.... Naoki pokynul hlavou na jednu stranu a uchychtl se a začal se jemně smát. Při tom mu asi stékla ze smíchu slza. Zarazil jsem se, zpříma se narovnal a připadal si jako černá šmouha.
Naoki:"Ani nevíš jak to vypadalo! To je poprvé, co tě takhle vidím Rene!" a doslova se smál a chytal se za břicho a já si připadal uraženě, tak jsem se odkoulil pryč, když to zpozoroval, tak vyběhl jako kuře po červovi a skočil na mě při tom mě převalil na záda.
Naoki"Kam si myslíš, že jdeš? Co třeba odpověď" při tom co to dořekl jsem zpozoroval. Měl povýšený výraz a úsměv, jak si myslí, že má vše pod svou kontrolou slepičák jeden. Napohodu bych ho převalil já, ale chci si vyslechnout, co mi chce říct. Zadíval jsme se mu do očí a čekal na odpověď. Kdežto pootevřel ústa a políbil mě. Vytřeštil jsme oči a připadal si jako grep.
Naoki:"Ano." Ano...Ano...Ano...Ano... he? On řekl ANO?! vytřeštil jsem oči ještě víc a převalil jsem ho.
Ren:"T-to myslíš vážně Nao?!" naléhal jsme a nemohl pořád uvěřit, že řekl ano.
Naoki:"Ano myslím to smrtelně vážně ty šmudlo" uchechtl se a pohladil mě po tváři a já byl v tu chvíli, tak nemožně šťastný.
Ren:"Ale víš co to znamená....všechno, co do páru patří..." začal jsem se lehce červenat... a dívat se jinam.
Naoki:" Stejně už máme půlku zasebou" zdůraznil Naoki. To je trubka. Políbil jsem ho. Na rovinu bych ho tady nejradši hned teď ojel, ale musíme na poslední hodinu. Odfrknul jsem se a zvedl jsem si ho. Vzali jsme si věci a vydali se jako pár do třídy. Já měl kolem sebe jen kytičky a duhu. Je to jako sen. Ach jak já ho miluji... ale na ty slova je ještě čas.
Naoki:
Tak a dali jsme se dohromady. Myslím si, že ho miluji... a ano jsem šťastný. Sice je to vysírka, ale byl tu vždy pro mě. Nejbližší osoba... Ren je totálně mimo a to mi příjde dost vtipný. Naštěstí chodíme na školu, kde se homosexualita, pansexualita, transsexualita, bisexualita atd respektuje. Tady se máme skorem všichni rádi. Půlka naších "kámošů" jsou homosexuálové, takže mě Ren políbil a šel jim to říct. Já to nijak neřešil a jen jsem poslal smsku Yuki. A hned mi přišla odpověď
"Aaaaa láseno já věděla, že budete spolu! :33 Moc vám to přeju a hlavně klídek!" nojo celá Yuki. Ale pak mi ještě došla jedna smska:
"Nezapomeňte na kondom :*" Já tu blbku asi zabiju! Yukinátor jeden. Prohrábl jsem si vlasy a došel můj nejoblíbenější učitel. Jo učitel fyziky. Ach... a soustředil jsem se na výklad i když vedle mě seděl můj šťastný nadržený přítel... No to ještě bude. Hodina byla nakonec super a dobře jsem si pokecal s profesorem.
ČTEŠ
(Ne)narozený
RomanceÚvod: Toto je má první „povídka" a doufám, že se Vám bude líbit ^^. Už dlouho předtím jsem měla hodně návrhů na různé povídky, ale nikdy jsem se do žádně nějak horlivě nevrhla... nevím...nebyl čas, mám zdravotní potíže, kvůli kterým mám bolesti hlav...