"Haruko co tady děláš?!" za mnou stál Haruka a okamžitě jsem na něj vykřikl. Rozhodl jsem se, že tam nebudu jen tak stát a klepat se. Bylo už na čase něco alespoň říct. On na mě pohlédl mrtvolným výrazem a natáhl ke mě ruku. Okamžitě jsem ucukl a nadále čekal na odpověď, které se mi ještě nedostalo. Byl jsem tak naštvaný, nejradši bych mu utrhl hlavu a nacpal mu ji do zadku. Celou dobu jsem na něj koukal upřímným pohledem, ale on sklopil hlavu a koukal do země.
"Chtěl jsem se ti jen omluvit za to co se stalo...." nakonec mi něco řekl.... a to mě dost vytočilo. Jak si to sakra představuje?! přijde a chce se mi omluvit za to že mě málem znásilnil?! Odhrnul jsme si vlasy z obličeje, vytřeštil jsem na něj oči a nadechl se na to, že něco řeknu. A tak se taky stalo.
"Chceš se mi omluvit?! jak si to sakra představuješ?! po tom všem co jsem ti řekl.... po tom všem jsi mě chtěl znásilnit! Ty ubožáku! kliď se mi z očí!" Nemůžu uvěřit, kde se to ve mě tak najednou vzalo. V takových situacích už bývám totiž klidný jako poník. Ale tohle prostě muselo ven a musel jsme mu to vmést přímo do obličeje. Zhluboka jsem dýchal a Haruka na mě jen vytřeštil oči. Zpříma se postavil, složil si ruce a divně se usmál. To nevěstilo nic dobrého.
"Aha říká známá kurvička?" uchechtl se a díval se na mě ze shora a já se v tu chvíli začal cítit tak malý a osamělý...co mám dělat....jako bych nemohl utéct. Nechápal jsem co to vypustil z úst ....jaká zas kurvička.... Zvedl jsme hlavu, ale přede mnou se objevila známá mužská silueta.
"Rene" radostně jsme na něj promluvil. Ale Ren vypadal dost naštvaně. Koukal na Haruku a zabíjel ho pohledem. Haruka se jen na něj podíval a zřejmě se vyděsil. Ani se mu nedivím. Obličej mu totiž ještě plně nezplasknul. Haruka okamžitě odvrátil pohled a už mířil pryč. Ale ještě než odešel zvolal, že to byla jen sázka. Sázka...ohledně mého znásilnění? nebo že mě dostane do postele? s kým se mohl vsadit? Mozek se mi začal plnit tolika otázkami a já se opět začal ztrácet. Ale Ren obmotal jednu ruku kolem mého pasu a druhou mi zaryl zezadu do vlasů a přitiskl mě k sobě. Jako bych byl opět při vědomí. Jen díky němu. Opět mě zachránil. Připadám si tak uboze.... Co to se mnou je? Pořádně jsme ho objal a uklidnil jsme se. Ren se jen usmál a políbil mě. Cítil jsem se lépe. Chňapl jsem ho za ruku a šli jsme pryč. Už jsem byl docela dost unavený a tak jsme se rozhodli jet domů. Tentokrát autobusem. Cesta byla docela krátká. Nevím ten dnešek mě dost vyčerpal. Hned co Ren odemknul, tak jsem doslova přepadl do bytu. Svalil jsem se tam na zem a začal se smát jako pošuk. Ren se nejdřív vyděsil, ale pak se začal taky smát a pomohl mi opět na nohy. Plácl jsem něco v tom smyslu, že půjdu do jeho pokoje. On mi to jen odkýval a já už se ploužil známou chodbičkou, která vedla do toho nejpříjemnějšího místa. Hned, co jsem zahlédl postel, jsme se rozzářil a rozvalil jsme se na ni. Ale to oblečení bylo v tuhle chvíli nepříjemné, tak jsem ze sebe polovinu shodil. Tím myslím mikinu a kalhoty a celý jsem se rozvalil na posteli. Hlavu jsem zabořil do Renova polštáře a nasával jeho vůni. Začal jsem postupně zavírat oči, protože Ren pořád nešel a nakonec jsme se ztratil v myšlenkách a už jsme nic nevnímal. Po nějaké chvilce jsme opět otevřel oči. Byl jsme tak jen pět minutek a když jsem oči plně otevřel, tak jsem zahlédl sedícího Rena v křesle, co má v pokoji jak na mě kouká. Usmál jsem se na něj a on okamžitě vystřelil z křesla směrem ke mě. A povalil se na mě. Uchytil mě ruce a políbil mě. Potom pootevřel ústa a já ucítil kousek jeho jazyka v mých ústech. Nevím co mě to popadlo, ale chtěl jsem to. Chtěl jsem Rena. Polibky jsem mu opětoval a on si toho okamžitě všiml. Zavřel jsem oči a zabořil jsem své ruce do jeho vlasů. Na sobě měl jen to tílko a domácí šortky. Rukou mi začal přejíždět po hrudi A začal mě líbat na krku, je to tak příjemné. Ústy šel níže a níže, dostal se k mé bradavce, kterou oblízl a potom ji jemně nasál do úst, celý jsme se zachvěl a začal jsme zhluboka a rychleji dýchat. Stačilo jen aby se mě dotkl a mě už srdce tlouklo jako o život. Svými prsty propletl ty mé a začal mě opět zasypávat polibky po celé mé vyzáblé hrudi, dostal se na břicho, kde to dost lechtalo, ale on šel níž a níž a já si musel přiložit svou volnou ruku k ústům, dost jsem vzdychal, Ren se jen usmál a pokračoval. Sundal mi trenýrky a začal mě pomalu uspokojovat. Dost rychle jsme vzdychal. Bylo to tak divně příjemné, Ren ho celého nasál, ale vše dělal schválně pomalu. Pf ach on a to jeho ego. Ale postupně začal přidávat a já pevně svíral jeho ruku a koktal jeho jméno. Cítil jsme, že už budu a začal jsem se červenat ještě víc.
"R-rene...já...ach....u-už....už budu...." ale Ren pokračoval, přesně jsem věděl co má v plánu. A já to udělal....udělal jsem se mu do úst a lehce jsem při tom vykřikl. V tu chvíli jsem mu přidrtil ruku, ale jemu to bylo naprosto jedno a celé to spolkl. Ustaraně jsem se na něj podíval a on se jen usmál a olízl si rty. Potom mě políbil a já ho obejmul. Jsem tak rád, za to že ho mám. Ale chtěl jsem víc. Jo chci jeho. Začal jsem ho opět líbat a Ren poznal o co mi jde. Ale dost ustaraně se na mě podíval. Já se jen usmál a kývnul jsem na něj.
"Fakt to chceš?" překvapeně ze sebe dostal Ren. Kývl jsem, ale upozornil jsme ho na to ať je opatrný. Ren se usmál a začal mě zasypávat polibky, otočil mě a opatrně se do mě dostal, ze začátku to trochu bolelo, ale bolest začala ustávat, každým jeho dotykem na mém těle. Objal mě zezadu a políbil mě na hlavě. Začal se pohybovat a já zavzdychal a on taky. Začal se dost červenat a vzdychat. Přidával na rychlosti. A mě se to dost líbilo.Netrvalo dlouho a Ren se do mě udělal. Začal se červenat a lehce zmatkařit. A já ho jen uklidňoval. Objal jsme ho a povalil ho vedle mě na postel. Zamrkal jsem na něj a přitulil se k němu. Měl radost a já taky. Zavřel jsem oči....
"Naoki, miluji tě" c-co to řekl?
Ach .__." Tak jsem to tentokrát rozepsala, snad vás to tak neodradí :D Tento týden ještě dál psát budu^^ Ten čas si nacházím, tak mám radost^^ Snad se Vám to líbí :) Uvidíme jak se to dál vyvine. A pravděpodobně, tam budu dávat více situací ve stejných chvílích, protože nemíním zapomenout na Yuki >< :D ^^
-Naki ^^
ČTEŠ
(Ne)narozený
RomanceÚvod: Toto je má první „povídka" a doufám, že se Vám bude líbit ^^. Už dlouho předtím jsem měla hodně návrhů na různé povídky, ale nikdy jsem se do žádně nějak horlivě nevrhla... nevím...nebyl čas, mám zdravotní potíže, kvůli kterým mám bolesti hlav...