Z mého prohloubeného snění mě vyrušila písnička od nějaké metalové skupiny, která vyzváněla z Renova mobilu. Probudil jsem se v Renově náručí, vypadal tak mile, když spal. Ten randál z jeho mobilu ho, ale nedokázal probudit. Aspoň že tak....musel jsem se nad tím usmát a jen jsem na něj dál koukal. Ranní světlo pronikalo skrz žaluzie a dopadalo na Renovu tvář. Mohl bych na něj koukat hodiny, ale Ren začal otevírat oči. Pomalu jako rozespalé kotě....hned co je plně otevřel se na mě usmál a políbil mě.
"Dobré ráno Nao" tuhle větu mi řekl po téhle noci... jsme nejlepší kamarádi a vyspali jsme se spolu...a vyspali jsme se spolu po tom co se včera stalo s Harukou. Já se asi zblázním, ale jsem s Renem šťastný, je to strašně divný pocit.... Taky jsme mu popřál dobré ráno a dal jsem mu pusu na tvář. Potřeboval jsem nutně do vany, protože mě strašně moc bolelo celý tělo. Ren to na mě viděl a tak navrhl jestli se nepůjdeme vykoupat. Docela mě to překvapilo, ale samozřejmě jsem souhlasil. A dokonce se aj těšil. Ren vyskočil z postele a šel napustit vanu a já ze sebe mezitím dostal jen tričko, nic jiného mi nezbylo. Ren na mě houkl, že už je to připravené. Ren už seděl ve vaně a pomohl mi do ní. Ach to nadhérné horko, které zaplavilo celé mě tělo, bylo tak uklidňující. To jsem potřeboval. Ren si mě k sobě přitáhl a obmotal kolem mě ruce. Byl to tak příjemný a uklidňující pocit. Zavřel jsem očit a Ren mě začal umývat houbou na rukách a na hrudníku. Bylo to příjemné. Celá noc....celý Ren... je úžasný a jsem neskutečně moc rád, že ho mám. Je to nejbližší osoba co mám. Po chvilce jsem otevřel oči a můj pohled směřoval na sloupavající se lah na mých nehtech. Ach musím to nutně přelakovat! což mi připomíná, že mám lak v tašce....hihi....aspoň jsem našel práci pro Rena. Bude mít radost, protože mu to jde a baví ho to. Najednou jsem ucítil jak Ren stoupá nahoru a tak jsem se na něj otočil a podíval se na něj vážným pohledem s tím kam si myslí že jde. A ten se jen usmál a okamžitě zaplul zpět na své místo a přitiskl se ke mě.
"Naoki?" otočil jsem se na něj a on mě chytil za bradu a políbil mě. Usmál jsem se a skočil jsem na něj tak, že skoro všechna voda skončila na podlaze, ale to mi bylo naprosto jedno. Měl jsem ho teď a tady. Pevně jsem ho objal. Ren nejdřív vykulil oči, ale potom kolem mě obmotal ruce a přitiskl si mě k sobě. Přitom jsem si všiml, že nasává mou vůní. Já jsem zabořil nos do jeho vlasů. Když on tak nádherně voní. Nechtěl jsem ho pustit, ale Ren prohodil, že bychom už mohli vylézt. Tak mi narychlo umyl vlasy. Vylezl jako první a obmotal si ručník kolem pasu. Potom si vzal do rukou větší ručník a dal mi pokyn ať se postavím. Tak jsem udělal a on mě zabalil do toho většího ručníku a celého mě vytáhl ven. Ještě mi hodil měnší ručník na hlavu a začal mi sušit vlasy. A já si mezitím sušil tělo. Celou dobu jsem u toho měl sklopenou hlavu, když v jednu chvíli přestal a tak jsem lehce nadzvedl hlavu a jedním okem na něj koukal. Měl opět takový mrtvolný lítostivý pohled, který směřoval na mou největší jizvu, která není následkem sebepoškozování. Je na mém pravém boku...a mám ji od nože. Udělal mi to otec, když jsem byl mladší. Ten večer byl opět dost opilý a dost se s mamkou hádal. Ten nůž vzal na ni...no a já prostě mezi ně skočil a dost jsem to schytal já. Skončil jsem na docela dlouhou dobu ve špitále a tam jsme to uhráli na nehodu. Byla to docela dost hluboká rána, proto mi zůstala, tak velká nepřehlédnutelná jizva. Když si Ren všiml, že na něj koukám, tak se jen rychle usmál a začal mi něco patlat do vlasů. V tomhle je obdobný magor jako já. Ale přiznejme si to narovinu. Nikdy na tom nebude, tak špatně jako já. Potom mi skočil pro tašku s oblečením a šel se sám taky obléct. Vyhrabal jsem čisté oblečení a skončil jsem v černých dlouhých teplácích a dlouhé šedo-černé mikině s kapucí. Mezitím došel už převlečený Ren. Na sobě měl bílé šortky a čené volné tílko. Vypadal dost roztomile a já se začal červenat....ne teď ne... Ren se jen usmál a v rukou držel hřeben a fén. Vysušil mi tak vlasy a dokonce mi je i vyžehlil. Ach, chtěl bych Rena domů, po ránu bych neměl žádnou práci. Ale tupírování zbylo na mě. Po chvilce jsem byl se svým dílem spokojený, tak jsem se vydal počkat na Rena do jeho pokoje. Povalil jsem se na jeho postel a přivoněl si k jeho polštáři. Ach lak! natáhl jsme se pro lak a prášky do tašky. Vyndal jsem jednu pilulku a tu jsem rychle spolknul. Mezitím došel Ren a v mé ruce zahlédl lahvičku s černým lakem pro kterou se ihned natáhl. Sednul si naproti mě a přitáhl si k sobě mou pravou ruku. Ren je v tomhle rychlý a pečivlý. Netrvalo dlouho a už jsem měl nalakovanou i druhou ruku. Měl jsem obrovskou radost, políbil jsem se ho a poděkoval jsem mu. Ren šel do kuchyně a já schoval lak. Protáhl jsem se jako stará kočka po probuzená a doplazil jsme se ke stolu v kuchyni. Posadil jsem se na židli a Ren mi podával pruhovaný hrnek s kávou a misku s medovými kroužky a mlékem. Ano dnes jsem měl dokonce i hlad. A tak jsem se s plně s chutí pustil do svých kroužků. Ren měl jen kafe a tak seděl a celou dobu mě pozoroval jak se láduju snídaní. Mezitím jsem upíjel z hrnku s kávou. Po tom so jsme dopili a já dojedl, mě Ren políbil do vlasů a špinavé nádobí dal do dřezu.
"Naoki, nechtěl by jsi tady přespat i dneska?" z čista jasna se mě Ren zeptal na tuto otázku. Dost mě to překvapilo. Ale proč ne ? Chci s ním být, můžu tady být, domů nemusím a sem nikdo jiný nepříjde. Okamžitě jsem mu na to kývnul. A Ren se usmál tím nejúpřímnějším úsměvem co má. Ale co budeme dělat? tato otázka mě napadla jako první.
Omlouvám se, že píšu až teď >< strašně moc jsem toho chtěla napsat o jarních prázdninách, které jsem měla minulý týden :O ale v to pondělí mě chytly vysoké horečky a skončila jsem s antibiotikama, tak jsem na to fakt neměla náladu >< Ňom >< doufám že se Vám tato část líbila *-* A jak jste si pravdepodobně všimli, tak jsem na začátku střihla celkové pokrčaování noci >////< aby to nebylo tak detailně úchylné....já bych to klidně ráda napsala, ale nevím zda-li by Vás to spíše neodradila.... (tak budu moc ráda, kdyby jste toto okomentovali....jestli to tam mám příště rozepsat ^^) Děkuji za to, že to čtete ^^ <3
-Naki <3 :3
ČTEŠ
(Ne)narozený
RomanceÚvod: Toto je má první „povídka" a doufám, že se Vám bude líbit ^^. Už dlouho předtím jsem měla hodně návrhů na různé povídky, ale nikdy jsem se do žádně nějak horlivě nevrhla... nevím...nebyl čas, mám zdravotní potíže, kvůli kterým mám bolesti hlav...