Mahalleden içeri seri adımlarla giriş yaptım herkes göt korkusundan başını eğmiş geçmem için yer veriyordu sanki arkamdan nasıl konuştuklarını bilmiyordum amina koyduklarımın.
Tespihim elimde kahvehaneye sert duruşumla girdim. Mahallemin düşmanı olan mahalleye hesap sormaya gelmiştim.
"Selamın aleyküm abiler." Topluca herkes cevap verdi.
"Aleyküm selam." Dik duruşumdan odun vermeyip rast gele bir masaya oturdum.
"Sizin mahallenin abısı nerede ?" İbne gelmezse hesap soracak kimse yoktu.
"Hele biraz bekle oğlum gelir şimdi." Justin ağaya olan saygımdan biraz da bekleme kararı aldım.
"Cümleten selamın aleyküm." Benimle göz göze gelince yüzünü kocaman bir sırıtma kapladı piçin.
"Vay vay vay kimleri görüyorum." Sonunda masama teşrif edebildi amcık tipli.
"Aleyküm selam kardeşim." Karşıma oturup çaycı Shawn'e eliyle çay getir işareti yaptı.
"Niye geldin ?"
"İşler ciddiye bindi bir haftada üçten fazla şikayet aldım sizin mahalleden."
"Şikayetin nedir gülüm ?" Bana gülüm mü dedi bu pezevenk yoksa ben mi yanlış duydum ?
"Düzgün konuş lan almayım ayağımın altına." Sırıtmaya devam ederek tespihinin taşlarını çekmeye başladı.
"Gülüm kızma be."
"Tövbe estağfurullah."
"Amina koduğum madem iyi sözden anlamayı bilmiyorsun bende sert davranırım." Olduğu yerde dikleşti.
"Senin diyorum, şu çoçukları diyorum, ne yapalım diyorum ?"
"Ebeni yap Liam."
"Hop ebem falan ayıp oluyor."
"Vela havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim."
"Amina koyduğum sabit dileme." Şimdi dalacaktım orospu çoçuğuna.
Sakinleşmek için tespihimin taşlarıyla oynamaya başladım.
Karşımdaki mal sıkıntılı bir nefes alıp sordu "Kim bakmış ?"
"Sızın Hayrı bakmış."
"Hay bizim hayrının ben."
Bir saatten fazladır mahallenin düşmanıyla oturmuş konuşuyordum. Tiksintiyle yüzümü buruşturdum.
"Amcık kafalı Zayn bu sana ve mahallene yaptığım son uyarı ayağınızı denk alın."
"Amcık falan ayıp oluyor gülüm."
"Hay senin gülünün gelmişini geçmişini." Hızlı ama emin adımlarla dışarı çıktım.
Beni bekleyen Tayfun ve Ramazan'a baş işareti yapıp arabaya binmelerini söyledim. Sokaktan çıkmadan Zayn'in söylediğini işiti kulaklarım.
"Gülüm beni öpmeyi unuttun."
*
İlk bölüme hoş geldiniz hey mümin kardeşler
Bu saçma yolla girdiğiniz için size minnettarım.