Ben sokturmam.

143 29 133
                                    

Bölüm komple smut istemeyen diğer bölüme geçsin.

Kapıyı açıp hızla ayakkabılarımı çıkardım. Salona girip benimkini bulamayınca mutfağa geçtim orada da bulamayınca son çare olarak yatak odasına çektim. Kapıyı açar açmaz dudaklarıma yapışan kişiye karşılık vermeye başladım.

Kontrolü elime alıp aşkımı kucağıma aldım. Yatağa yatırıp nefes almasına süre tanımadan öpmeye devam ettim. Dudağını sertçe ısırınca boğukça ağzımın içine inledi.

Daha fazla dayanamayarak boynuna sokuldum, izler bırakarak göğsüne kadar indim. Zayn durmadan inliyordu ve o inledikçe ben daha fazla kabarıyordum.

Beni durdurup üstte geçti.

"Gülüm ilk günden seni çok yormak istemiyorum."

"Ben sokturmam."

"Zaten sokturmayacaksın." Kemerimi çözüp baksirla kalmamı sağladı. Ellerini yavaşça kumaşın üstünde gezdirmeye başladı.

"Sakso diyorsun."

"Demiyorum çünkü yapıyorum." Aramızda kalan son kumaş parçasını da çıkarıp attı. Eliyle aletimi kavrayınca sesli bir inleme bıraktım odaya.

"Gülüm onu ağzına al." Biraz daha elleriyle oynayıp ucunu ağzına aldı.

"Hadi gülüm." Geri kalanını da ben altında kıvrandığım için aldı galiba.

Gel git yapmaya başladığında kafasından tutup daha çok bastırdım, öğürecek gibi oldu ama aynı hızla yaptığı şeye devam etti.

"Gülüm geliyorum ben galiba." Dediğimde Zayn aletimi kavrayan sıcaklığını çekti.

"İçimde gelmeni istiyorum gülüm." Seri bir hareketle Zayn'i altıma aldım. Parmaklarımı ağzına sokup, yalamasını izledim.

"Liam yap hadi." Parmaklarımı ağzından çıkartıp yatağın üstünde domaldı.

"Tamam." Bekletmeden ilk parmağımı gönderdim içine, yavaş yavaş içinde oynamaya başladım.

"İyi misin ?"

"Devam et." İsyankar sesine güvenerek hareketlerimi hızlandırdım. İkinci parmağı ve ardından üçüncüyü de soktum. Makas hareketleri yaparak deliğini genişletmeye çalıştım.

"Seni içimde istiyorum artık." Parmaklarımı çekip, aletimi deliğine konumlandırdım. Haber vermeden kendimi tek haraketle deliğine ittim. Zayn acıyla inleyince hemen durdum.

"Çıkayım mi ?"

"Çıkma niye çıkıyorsun mal."

"Küfür etme."

"Devam et." Dar deliğinden çıkıp az öncekinden daha hızlı şekilde girdim. Zayn durmadan inlerken benim de ondan aşağı kalır yanım yoktu.

Gelmeye yakın gülümün aletini tutup aynı hızla çekmeye başladım.

"Geliyorum." Dediği anda ikimizde saniyelik arayla boşalmıştık. İçinden çıkıp uzandım, onu da göğsüme yasladım.

"Güzeldi lan."

"Güzeldi gülüm, zaten seninle olan her şey güzel."

"Seni çok seviyorum Liam."

"Seni seviyorum gülüm."

"Böyle yatmam ben haberin olsun."

"Kalk duşa girelim, hem orada da bir tur atarız."

"Atalım gülüm." Bebeğimi kucağıma alıp banyoya girdim.

*
Bitti şükür bir daha benden böyle şeyler istemeyin

Utançtan değil de yazamadım işte aaa

Gülüm Ziam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin