Güzeldi.

93 19 48
                                    

⚠️ smut

Ertesi gün kalktığımda başımda iğrenç bir ağrı vardı. Üstümde danalar tepinmiş gibi hissediyordum. Dünü hatırladığımda yüzümü buruşturdum.

Kalkıp duşa girdim, turku mırıldanarak bitirdikten sonra üstümü başımı giyinip dışarı çıktım. Bizim mekana gidip durumları öğrendikten sonra selam verip çıktım.

"Gülüm neredesin ?" Mekandan çıkıp eve doğru yürürken aradım Zayn'i.

"Evde, niye ki ?"

"Sana geliyorum hem bazı konuları tamamen kapatmamız lazım." Dayıyla olan muhabbetimden sonra bu kararlar varmıştım, bir daha hiç kimsenin sevgimin önüne geçmesine izin vermeyecektim.

"Bekliyorum bebeğim. Aç misin sen ?" Endişeli çıkan sesine karşı gülümsedim.

"Bir çay demle yanına da bir Menemen iyi giderdi gülüm."

"Sem yeter ki işte aşkım ben her şeyi yaparım." Telefondan bile belli olan gülümsemesine sırıttım.

"Geliyorum ben."

"Gel, ben de yemekleri yapayım."

"Kapat." Telefonu kulağımdan çekip cebime koydum.

Konuştuğumuz süre zarfında yolu yarılamıştım, dikkatlı olmaya çalışarak eve gitmeye çalışıyordum ama tabi ki yine kazık yemeden olmuyordu.

"Hop abi me yapıyorsun bizim mahallede ?" Hayrının dediğine zorla gülerek cevap verdim.

"Zayn için geldim senin için değil."

"Zaten benim için geleceğini düşünmemiştim abi." Sırıtarak söylediği şeyle sinirim iyice tepeme çıkmıştı.

"Gideyim ben, Zayn bekliyor."

"Git abim." Arkamı dönüp yoluma devam ederek yürümeye başladım.

"Abi Lütfu nasıl ?" Duyduğum şeyle arkamı döndüm.

"Lütfü mü ? Ne alaka oğlum ?" Gözlerini kaçırıp başını yere eğdi.

"Kavga ettik de." Üzgünce çıkan sesine şaşırmadan edemedim.

"İyi gibi geldi gözüme ama bilemem git konuş istersen, mahalle orada."

"Haklısın abi." Kafasıyla baş selamı verip koşar adımlarla sokaktan çıktı.

Kapının açılmasıyla Zayn'in üstüme atlaması  bir oldu, dudaklarımı uzunca öpüp geri çekildi.

"İyi misin ?" Endişeli gözlerle beni süzdü

"Düne göre daha iyiyim bebeğim." Kucağımda olan Zayn'i indirmeden salona geçtim.

"Ne konuşmak istersin ?" Düşünür gibi yapıp cevap verdim.

"Konuşmasak da harekete geçsek." Sinsice sırıtım, koluma yediğim yumrukla hafifçe inledim.

"İnleme ama her şeyi daha zor hale getiriyorsun."

"Daha iyi işte."

"Yapmak istiyor musun gerçekten ?" Bakışlarımla ne kadar ciddi olduğum belli olmuyor muydu ya ?

⚠️

"Yapalım." Söz ağzımdan çıktığı anda Zayn Dudağıma yapıştı. Hızlı hızlı öpüp boynuma indi. Yerlerimizi değiştirip bu sefer de ben öpmeye başladım.

"Bu tür işlerle yormam ben seni, adam gibi kendim halledebilirim."

"Gideyim o zaman ben." Kalkıyor gibi yapınca göğsünden itim.

"Liam sert davransana bana bebeğim." Dudaklarına yapışıp alt dudağını dudaklarımın arasına alıp emeye başladım, çekiştirip kanayana kadar oynadım. Kanın o metallık tadını hissedince dudaklarını serbest bıraktım.

"Seni içimde istiyorum gülüm." Zayn'in inler gibi çıkan sesiyle daha çok tahrik oldum.

"Yalvarsana derdim ama abartmayalım." Aşkımı domaltıp arkasına geçtim. Parmaklarımı ağzına sokup yeterince ıslatmasını bekledim. Emin olunca parmaklarımı çekip bekletmeden iki tanesini deliğe gönderdim. Zayn'in derinden gelen inleme sesiyle üçüncüyü de soktum.

"Daha hızlı." Dediğini ikiletmeden hızlanmaya başladım. Tam gelmesine yakın parmaklarımı çıkartım. Aletimi deliğine hızaladım.

"Hazır misin ?"

"Girer misin artık." İçine yavaşta girmeye başladım.

"Hızlı ol yoksa ben sikerim." Madem hızlı istiyordu bende öyle yapacaktım. İçinden çıkıp daha sert girdim. Hiç durmadan gel git yapmaya başladım. Odanın içinde bizim inleme seslerimiz yankılanıyordu.

"Daha hızlı olur musun ?" Dediğiyle iyice hızlanıp zevk noktasına vurdum. Zayn derince inledi.

"Geliyorum." Aşkımın geliyorum demesiyle elimi onun aletine atıp çekmeye başladım. Aynı hızla hem zevk noktasına vuruyordum  hem de aletini çekiyordum.

İkimizin de gelmeye yakın olduğunu hissedince iyice hızlandım. Elime gelen sıcak sıvıyla bende kendimi Zayn'in içine bıraktım. İçinden çıkıp uzandım.

"Güzeldi."

"Güzeldi."

*
Güzeldi

Bu bölümden sonrasını biraz hızlı yazmaya çalışıcam çünkü elimde daha çok ship var.

Gülüm Ziam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin