Medyaya koyduğum şarkıyı çok seviyorum, onunla okursanız sevinirim
*
Flash Back
İçeriden gelen bağırma sesleriyle hızla anahtarı deliye sokup kapıyı açtım. Kardeşimin ağlama sesleriyle babamın tehditleri karışmış kulağıma geliyordu.
Hızla salona ilerledim, babam yine kardeşimi dövüyordu. Babamı durdurmaya çalışan anneme baktım, gözleri dolmuştu.
"Ağam dur ağam, ölecek çoçuk." Kardeşim kollarını kafasına siper etmiş korunmaya çalışıyordu.
"Baba dur." Benim sesimle kendine gelip vurmayı bıraktı.
"Liam, kaçışı yok gitmesi lazım."
"Baba yapma." Kardeşimin ağlamaklı sesiyle söylediğine gözlerimi büyütüp gözlerinin içine bakıp susturmaya çalıştım.
"Gitmiyor hiç bir yere." Babam git gide daha çok sinirlenmeye başlıyordu, hissediyordum.
Kardeşim halen yalvarmaya devam ediyordu, yüzü hep kan olmuştu garibimin.
"Baba sonra konuşalım, lütfen." Babam kardeşimin yakasını bırakıp, annemin elini üstünden çekip attı.
Annem sarsılıp yere düştü, onu kaldırıp koltuğa yatırdım. Kardeşimin yanına oturup, önüne gelen saçları elimle geriye yatırdım.
"Mehmet oğlum iyi misin ?"
"Abı ben yoruldum." Kardeşim bana sarılıp ağlamaya başladı.
"Ağlama oğlum, lütfen."
"Acıyor be abı."
"Nasıl buldu."
Zilin çalmasıyla annem kalkıp kapıyı açmaya gitti.
"Dikkat ettik abi, ahırdaydık."
"Babam gelmez ki oraya."
"Onun için oraya gittik zaten."
"Asel'e** ne yaptı ?"
"Çok kötü vurdu be abi." Mehmet yüzünü buruşturdu.
"Çok mu kötü ?" Mehmet'in sarsılmasıyla konuşmayı kesip rahatlaması için sırtında daireler çizmeye başladım.
"Gönderir mi beni ?" Konuşmasıyla irkilip, sorusunu düşünmeye başladım. Babam bu sefer emin gibi duruyordu.
"Konuşucam ben onunla."
"Abı bırak göndersin hem Asel de acı çekiyor."
"Benim masum kalplı kardeşim sen beni dinle ben halledecem söz veriyorum. Sen şimdi Asel'in yanına git." Mehmet üstümden çekilip hızla ayağa kalktı, üstünü başını silkeledi, yüzüme son kez bakıp salondan çıktı.
Kalkıp mutfağa gittim, annem ve Pakize abla oturmuş konuşuyorlardı.
"Anne, babam nerede ?"
"Odaya çıktı oğlum." Mutfaktan çıkıp babamın odasının kapısının önüne geldim. Derin bir nefes alıp iki kere kapıya tıkladım.
"Gel Liam." İçeri geçip babamın karşısına oturdum, tespihi elinde camdan dışarı bakıyordu.
"Baba yapma."
"Bırak dedim, terk et dedim, yapmadı.
"Seviyor baba."
"Onun sevmesine sokayım, tövbe estağfurullah."
"Baba öyle deme."
"Kendisi gitmek isteyecek." Ağzımı açıp konuşacaktım ama bir boka yaramayacağını anlayıp odadan çıktım.
Salona geçip azıcık kestirmek için uzandım.
♡︎
Kapının yumruklanmasıyla sıçrayarak uyandım.
"Ben şimdi seni sikmez miyim ?" Söylene söylene kapıyı açtım, karşımda Mahmut abiyi görünce şaşırmadım diyemem.
"Ne oldu abi ?"
"Mehmet."
Tek bir sözle ne olduğunu anlamıştım.
"Nerede ?" Yüzümü acıyla buruşturup sordum, Mahmut abi bizim Ahırı gösterdi. Kapıyı çekip koşar adımlarla oraya ilerledim.
Girdiğim gibi kardeşimin sallanan vücudunu görmem bir oldu, yanaklarımdan akan yaşlarla olduğum yere çöktüm.
Uzun süre hiç kıpırdamadan durdum, Mahmut abinin omzuma dokunmasıyla bakışlarımı ona yönelttim.
"Oğlum, mektup yazmış sana." Elindeki mektubu bakıp aldım, daha saatler önce konuştuğum kardeşimden elimde tek kalan şey bu muydu şimdi ?
Kalkıp kardeşimi yatırdıkları yere baktım, yanında Asel'in kana bulanmış vücudu vardı.
Asel de ölmüştü. Babam ikisinin de katilli olmuştu.
"Herkes gitsin ben ilgilenirim." Yalnız kalınca kardeşimin yanına oturup elini tuttum. Mektubu açtım ama okuyamaya cesaret edemiyordum. Göz yaşlarımı elimin tersiyle silip okumaya başladım.
"Abi ben özür dilerim, sana bu zalimliği yapmak istemezdim.
Sen Asel'in yanına git diyince geldim ama onu canlı bulamadım.
Öldürmüş abi, sevdiğim adamı öldürmüş.
Asel hak etmedi, hiç kimse haketmiyor ki ölmeyi.
Biz neden birbirimizi sevdiğimiz için kotu insan oluyoruz abi ?
Eğer bir gün sevdiğin olursa onu bırakma, onu özgürce sev.
Sizi yanlış bulanlar olursa, karşılarında sevgilinle öpüş.
Sakın benim yaptığım hataları yapma.
Eğer üzülürsen bil ki ben mutluyum, sevdiğime kavuştum.
Seni seviyorum abim kendine iyi bak.
Elveda.
Sevdiği için ölen kardeşin."Okuduğum şeyle hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
Sevdiği için ölen kardeşim için saatlerce oturup ağladım.
*
Bu arada hikaye de Asel erkek ismi.
** Asel ismi Arapça kökenlidir ve "cennetteki dört ırmaktan biri", "bal ırmağı", "bal" anlamlarına gelmektedir.
Liam aslında Zayn için terk etmiş oluyor gibi bir şeyler sonuçta babası kardeşinin katılı yanı Zayn için korkuyor
Neyse benim eror verdi benim
Sorunuz varsa alayım