Bu bölümde arabada sex var. Ne kadar çok istendiğini bildiğim için, bölüm yazmaya motive olduğum bu haftada yazmak istedim. Bu bölümü yayınladıktan sonra, ben yine bir süre buralardan kaybolurum. Bir kaç planım daha var ama 2-3 hafta sonrası için. Hikayeye gösterdiğiniz destek için çok teşekkür ederim.
Raki sofrası sonrası sarsak adımlarla mekandan çıktık.
"Gülüm, biz niye bu kadar içtik ki amına koyayım ?"
"Nerden bileyim lan ben."
"Benimle lanlı manlı konuşma alırım ayağımın altına." Çekinmeden kolumu tutup, arabaya çekiştirdi.
"Ne çekiyorsun lan."
"Ne dedim ben az önce."
"Özür dilerim gülüm."
"Şöyle şeyler yapman beni çok azdırıyor şerefsizim."
"Sik o zaman." Liam beni sertçe arabanın kapısına itip, tüm ağırlığını üstüme verip boynumu emmeye başladı.
"Bir gören olucak Liam." Bir kaç ay önce yaşadığımız şeylerin aynısını yaşamak şu an istediğim son şey bile değildi.
"Geç arabaya, geliyorum." Beni bırakıp, arabaya girmem için kapımı açtı.
Onun neden girmediğini soracaktım ki kapıyı yüzüme kapatıp, arabanın biraz uzağına gitti.
"Salak çoçuk." Ne yaptığına bakmak için koltuğumda biraz öne eğildim.
Sigara çıkartmış onu içiyordu. Liam'a fırça atmak için camı açtım.
"Mal misin Liam, ben burada sikişmek için seni bekliyorum sen sigara içiyorsun." Bana dönüp, gülümsedi.
"Gülüm, biraz sabırlı ol. Bu akşam çok yorulacaksın." Sigarasından son dalını çekip yere attı ve üstüne bastı.
"Sabırlı olmak istemiyorsam ?" Elini kemerine atıp, gülümseyerek kemerinin tokasını çözdü.
"Olmana gerek yok gülüm." Pantolonun düğmesini de çözüp, kapıyı açıp sürücü koltuğuna yerleşti.
"Sakso çekmeye hazır misin gül yanaklım ?" Cevap vermeden, yüzümü erkekliğiyle aynı hizaya getirdim. Liam da aynı zamanda anahtarı kontağa takıp çevirerek çalıştırdı.
*smut
"Gülüm sen kafayı mi yedin ? Gerçekten araba mi süreceksin bu halde ?" Baksırın üstünden yavaş yavaş öpmeye başladım.
"Bize engel olan ne gülüm ? Şu an bize engel olan tek şey benim don, onu çıkar yani." Dediğini ikiletmeden paçasından tutup indirmeye çalıştım.
"Liam inmiyor bu amına koyayım." Işıklara yakalanmıştık.
"Ben şimdi kalkıyorum, sen de çekiyorsun." Dediğini yapıp yerinden biraz kalktı, ben de baksırı çektim.
"Oldu."
"Hayatının en büyük zevkini yaşamaya hazır misin gülüm ?" Cevap vermeden saçımdan tutup erkekliğini ağzıma soktu. Boydan yavaşça yalamaya başladım.
Gel git yapıyordum. Biraz daha hızlanmıştım şimdi. Liam beni saçımdan kavrayıp yönlendiriyordu. Hızı bozmadan verdiği yönlendirmelere uyuyordum.
"Geliyorum galiba." Beni sertçe erkekliğine bastırdı. Saçımdaki elini indirip, daha hızlı gelmesi için boydan boya yaladım.
Erkekliği seyirdi, ağzıma boşaldı. Sıvıyı yutup, kalktım.
"Lan çok iyiydi." Liam arabayı tenha bir yerde durdurdu.
"Şimdi seninle ilgilenme vaktı, arkaya geçiyoruz."
Dışarıya çıkmadan, on koltuktan arkaya geçtim. Liam arabanın kapısını açıp, öyle geldi yanıma.
"Ne kadar çok kibar bir şey çıktın sen amına koyayım." Liam kemerini eline alıp kolumu tuttu.
"Ne yapıyorsun şu an ?" Elimi kemeriyle bağladı.
"Biraz daha fantezi."
Liam üstümdeki pantolonu ve baksırı çıkardı. Çok yavaşça.
"Biraz daha hızlı olsan diyorum." Gözümle şişmiş aletimi işaret ettim.
Parmaklarını ağzıma yaklaştırıp, yalamamı söyledi. Boydan boya onları da yaladım.
Liam parmaklarını çıkartıp, iki parmağını birden içime soktu. Gel git yapıp, çok geçmeden üçüncü parmağını da soktu. İnliyordum.
"Ellerimi çözsene ya."
"Olmaz." Parmaklarını içimden çıkarıp, aletini deliğime hızaladı.
"Giriyorum."
"Gir." İçime giren koca şeyin acısıyla inledim. Liam alışmam için biraz durdu.
"Devam et dur demedim." İçimden çıkıp, bu sefer daha hızlı girdi. Durmadan gel git yapıyordu. Prostatıma vurunca seslice inledim.
"Liam beni çeksene amına koyayım." Liam elini aletime atıp çekmeye başladı.
Hızını kesmeden gel git yapmaya devam ediyordu. Prostatıma her vurduğunda gelmeye daha yakındım.
"Geliyorum." Elini daha çok hızlandırdı.
İçimde hissettiğim sıcak sıvıyla, dayanamayıp Liam'in eline boşaldım. Liam elindeki sıvıyı yaladı.
*smut
"Ellerim ?"
"Daha bitmedi."
"Ne daha bitmedi lan ? Daha ne yapacaksın bana ?" Liam gülerek ön koltuğa geçti.
"Liam !"
"Eve geçince senin üstünde başka bir şey daha deneyeceğim."
"Ne deneyeceksin psikopat herif."
"Geçen gün bana istekle aldırdığın oyuncağı." Gözlerimi kocaman açıp, Liam'in yanağını öptüm.
"Hadi o zaman çabuk eve gidelim."
*
Ev yok evet