Tanışma faslı.

226 42 165
                                    

Onu görmeyeli bir hafta olmuştu. Olayın üstünden de bir o kadar geçmişti. Puşt sözünü tutup bir daha karşıma çıkmamıştı.

Benimki ona kalktığından beri onu düşünüyordum hem de durmaksızın. Türlü türlü hallerimizi düşünerek kendimi rahatlıyordum.

Murat 131'ime binip Diken** mahallesine sürmeye başladım. Radyodan Namık abıyı açıp söylemeye başladım. Ankaralı olmak ruhumda vardı ayol.

Mahallenin hemen girişinde olan kahvehanenin önüne park ettim. Yanımda bilerek kimseyi getirmemiştim. Arabadan inip, kapının önündeki çoçuklara baş selamı verdim.

"Selamın aleyküm." Bir kaç şaşırmış bakış dışında kimse garip karşılamamıştı gelişimi. Muhtemelen yine hesap sormaya falan geldiğimi düşünüyordu herkes.

Gözlerimle onu aramaya başladım. En arka köşede boynunu bükmüş oturuyordu. Duruşumu bozmadan oraya ilerledim.

"Kalk." Başta tepki vermeden durdu ama bir-iki saniye sonra hızla başını kaldırıp bana baktı. Yüzüne Nur indi çoçuğun beni görünce, demek ki o da beni özlemişti.

"Gülüm gelmişsin." Beni bekliyordu demek.

"Geldim hadi kalk." Tespihimi alıp hemen peşime takıldı. Dışarı birlikte çıkıp arabama bindik.

"Nereye gidiyoruz ?"

"Senin ev boş mu ?" Çapkınca gözlerimin içine baktı.

"Boş."

"Oraya gidiyoruz." Arabayı çalıştırıp sürmeye başladım . Eve vardığımızda Zayn hızla kapısını açıp benim kapımın oraya geldi. Onu da açıp beni yakamdan kavrayıp dışarı çekti. Çektiği gibi aç bir hayvan gibi dudaklarıma yapıştı. Sertçe karşılık veriyordum. Geri geri yürüyüp evin kapısına geldik.

Zayn benden ayrılmadan kapıyı ne zaman çıkardığını bilmediğim anahtarıyla açtı. Vahşi sayılabilecek şekilde öpüşüyorduk. Zayn dudağımı ısırınca boğukça ağzının içine inledim. Dudağından ayrılıp boynuna indim, küçük küçük öpüyordum altımdaki deriyi. Zayn fazla inlemeye başlayınca yaptığımın farkına varıp durdum.

"Niye durdun gülüm ?" Zayn asık suratıyla gözlerimin içine bakıp sordu.

"Yavrum ben seni sikmek için gelmedim buraya."

"Niye geldin ?"

"Seni ..."

"Beni ne ?"

"Hiç, seni tanımak istiyorum."

"Gülüm beni tanımıyor musun sen ?" Gülerek konuştu.

"Tanıyorum ama o anlamda değil."

"Anladım." Gülümseyerek yüzüme bakmayı uzun bir süre sürdürdü.

Dayanamayarak yüzüne yaklaşıp gülüşünden öptüm.

"Yarın buluşalım mi gülüm ?"

"Olur bebek."

"Öpsene beni." Zayn kıkırdayarak dudaklarıma yapıştı.

*

** Diken mahallesi Zayn'in mahallesi

Gülüm Ziam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin