Beni seviyormuş ya la. (RamazanxTayfun)

71 18 48
                                    

Ramazan konuşuyor :

Bizim dükkandan çıkıp sokaklarda dolaşmaya başladım. İşler erken bitttiğinde Tayfun'la hep sokaklarda dolaşırdık ama artık olmuyordu. İnsanın sevgilisi olunca ömürlük arkadaşıyla zaman geçirmeye vaktı olmuyordu tabi.

Düşüncelere dalmış sokaktan dönüyordum ki, Tayfun'u sevgilisiyle kavga ederken buldum.

"Kızım neyi anlamıyorsun, başkasını seviyorum işte." Kalbime saplanan acıyı görmezden gelmeyi başarıp onları dinlemeye devam ettim.

"Anlamıyorum değil Tayfo ama madem başkasını seviyordun beni niye oyaladın." Yenge doğru söylüyor Tayfo.

"Benim sevdiğim beni seviyor mu bilmiyorum." Seni kim sevmez be kara kaşlım.

"Kim lan bu ?" Arkandayım yengem.

"Söylesem herkese anlatırsın sen." Kim la bu ?

"Ekmek kuran çarpsın söylemem." Yenge büyük oynadı.

"Kız değil." Oha oha oha

"Erkek mi ?" Yok ejderha yenge.

"Yok ejderha." Ömürlük sevdiğim be.

"Kim peki ?" Söyle be Tayfo.

"Ramazan." Ölüyorum lan galiba.

"Arkadaşın olan ?" Güzel soru yenge, bir ben değilim Ramazan.

"Evet." Yok benmişim yenge.

Konuşmanın sonrasını dinleyemedim çünkü kalbim durmuştu. Beni görmesinler diye hızlıca sokaktan çıktım.

"Beni seviyormuş ya la."

"Seviyorum." Aniden gelen sesle arkama döndüm.

"Ciddisin dimi ?" Bir de şimdi taşak geçiyorsa, sonradan çok büyük çökerdim.

"Ciddiyim, seni seviyorum." Yok ben öleyim.

"Aniden söyleme amına koyayım."

"Küfür etme aşkım." Gözlerim fal taşı gibi açılmış Tayfo'ya baktım.

"Bakma öyle pörtlek pörtlek." Yüz ifademi düzeltip, Tayfo'yu kolundan tutup yan sokaya çekiştirdim.

"Seni şimdi öpücem haberi olsun, sonra yok ben istemiyordum falan deme, daha kötüsü ben sana şak-" Dudaklarımdaki baskıyla sözlerim yarıda kesildi.

Tadını çıkartarak öpüyordum dudaklarını sevdiğimin.

"Seni sevmediğimi bir daha söyleme Ramazan."

"Ne zamandan beri ?"

"Bilmiyorum, yeni farkına vardım ama."

"Ben seni hep sevdim."

"Sevgine karşılık veremediğim için özür dilerim."

"Hep sana karşı anlamadığım bir sevgi besledim, sadece arkadaşça bir duygu değil bu."

"Seni seviyorum."

"Seni hep sevdim, sevmeye de devam edicem." Kollarımı boynuna dolayıp sıkı sıkı sarıldım, Tayfo beni kalçamdan kaldırıp kucağına aldı. Yüzümü boynuna gömüp kokusunu doya doya içime çektim.

"Kokun çok güzel biliyorsun değil mi ?"

"Bilmem mi."

Gülüm Ziam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin