Bu gece söyleme kararı almıştım onu sevdiğimi.
Geleceğimiz yere varınca arabayı park edip, Zayn kucağımda arabadan indim. Burada kimsenin olmaması işime geliyordu.
Deniz manzaralı bir yerde rakı masası kurmuştum. Zayn'in tepkisine bakmak için bakışlarımı ona yönelttim.
"Rakı sofrası mi hazırladın bana sen ?" Gözlerine baktığımda gözlerinin dolduğunu gördüm.
"Kurdum tabi gülüm, birinci ayımıza özel."
"Unutmadın mi ?"
"Unutur muyum sence ?" Sıkı sıkı boynuma sarıldı.
"Gülüm kucağımdan inmek istiyor musun ?"
"Yok." Birlikte oturup balık eşliğinde rakı içmeye başladık. Gülümü kucağımdan indirip radyodan müzik açmaya gittim. Eğlenceli bir şeyler olsun diye "Tosuno" açtım. Bebeğim gülerek bana bakıyordu.
"Cidden mi ?"
"Beğenmedin mi ?"
"Beğendim aşkım." Sandalyeye oturup aşkımı geri kucağıma oturttum.
Yemekler bitince içerek muhabbet etmeye başladık.
"Gülüm bir şey diyecem ben sana."
"Söyle aşkım."
"Bir aydır dememi beklediğin şey var ya." Bana ışık saçan gözlerle bakmaya başladı.
"Seni seviyorum, seni çok seviyorum."
"Doğru duydum değil mi ? Beni sevdiğini söyledin ?" Dudaklarına eğilip küçük bir öpücük kondurdum.
"Sana aşığım lan ben."
"Bende sana aşığım aşkım." Dudağıma hızlı bir öpücük kondurup, kucağımdan kalktı. Murat'in yanına gidip roman havası açtı telefonundan**. Karşıma geçip oynamaya başladı. Kaseye bakmaktan yüzüne odaklanamıyordum.
"Kalk lan."
"Olmaz." Beni boş verip karşımda oynamaya başladı.
"Çatlayın bakalım çat çat çat.
Patlayın bakalım pat pat pat.""Bu çoçuk bana aşıkmış lan." Zayn bağıra bağıra benim ona ilanı aşk etmemi ilan ediyordu.
"Gülüm gel otur hadı."
"Dur lan."
"Durdum gülüm." Şarkının sonuna kadar eşlik edip yanıma geldi. Dudağımı öpüp kucağıma geri oturdu. Sandalyenin iki tarafından da bacakları sarkıyordu.
"Biz şimdi seninle sevgili mi olduk değil mi ?"
"Olduk gülüm." Dudakların yeşeren gülümsemeyle bana bakıyordu.
"Niye öyle bakıyorsun lan ?"
"Seni seviyorum gülüm." Ne minnoş ilişki oldu lan bu.
"Bende seni seviyorum aşkım."
*
** Liam hep radyodan açıyor ama neden Zayn telefondan açıyor diye soruyorsanız. Liam rastgele şarkılar dinlemeyi severken bizim Zayn istediği zaman istediğini dinlemeyi seven bir insan.