.21.

811 29 5
                                    

Pobyt u Dracona szybko minął i miło.
Starałam się unikać jego ojca i na szczęście mi się to udawało.

Gdy wróciłam do domu Riddle nadal u nas był. Myślałam, że znudzi mu się pobyt u nas i wyjedzie ale jednak nie.

Byłam zmęczona po podróży i poszłam do swojego pokoju. Położyłam się na łóżku i ktoś wszedł do środka.

- nie mam siły wstać się przywitać- odparłam nie patrząc kto to wszedł.
- spokojnie nie wymagam tego- na te słowa podnosiłam głowę i obok mnie siedział Riddle.

- spokojnie odpoczywaj- dodał.
- co cię tu sprowadza?- zapytałam zdziwiona.
- a co nie mogę tak o przyjść do ciebie? Może się stęskniłem- odparł z uśmiechem.
- ty i tęsknota- parsknełam ma co chłopak się zaśmiał.

- już tęsknię za nim- odparłam a chłopakowi zszedł uśmiech z twarzy.
- wytrzymasz- powiedział stanowczo.
- oj nie wiem- powiedziałam chowając głowę w poduszkach.

- jestem ja a ja jestem milion razy lepszy niż twój chłopak- odparł dumnie na co uniosłam głowę i spojrzałam na niego z rozbawieniem.

- no co mam rację- odparł a ja zaczęłam się śmiać.
- z czego ty się śmiejesz?- zapytał i zepchnął mnie z łóżka, przez to zaczęłam jeszcze głośniej się śmiać.

- jesteś naprawdę bardzo dziwne i szurnięta- odparł spoglądając na mnie z łóżka, na jego twarzy pojawił się uśmiech.
- odezwał się normalny- odparłam podnosząc się z podłogi.

Chłopak rzucił we mnie poduszką co spowodowało mój kolejny upadek. Chłopak zaczął się śmiać.

- moja ręka- syknęłam z bólu a ten natychmiast znalazł się tuż obok mnie.
- pokaż- powiedział biorąc moją dłoń do swych dłoni.

- spokojnie nic mi się będzie- odparłam.
- przepraszam- powiedział patrząc na moją dłoń.

- czy ja się przesłyszałam?- zapytałam zdziwiona bo nigdy nie słyszałam by przepraszał.
- no przepraszam, gdybym nie rzucił tak mocno w ciebie tą poduszką to by ci się nic nie stało- warknął podnosząc mnie z ziemi.

- to był wypadek, spokojnie nikt się nie dowie- puściłam mu oczko na co się zaśmiał.

Rozległo się pukanie do drzwi i wszedł mój brat.
- Hardin idziesz polatać na miotłach?- zapytał nie zwracając uwagi, że chłopak jest blisko mnie.

- pewnie- wstał i wyszedł. Zostałam sama i postanowiłam poczytać książkę.

Gdy już czytałam przyleciała sowa.
Spodziewałam się, że będzie od Draco ale jednak była od Hermiony.

". Kocha Rose!

Za tydzień mamy zamiar ją Harry i Ron spotkać się na jakieś lody i spacer, jesteś chętna z nami iść?

Hermiona Granger"

Od razu wzięłam pióro w rękę i zaczęłam pisać.

" Kochana Miono!

Pewnie, że chcę się z wami spotkać i na pewno nie przepuszczę takiej okazji byśmy się spotkali za tydzień!

Rose Wood"

Już nie mogłam się doczekać spotkania z przyjaciółmi.

Postanowiłam wyjść na dwór bo była bardzo ładna pogoda. Przebrałam się w białą zwiewną sukienkę w maki i wyszłam.

Obserwowałam jak mój brat i Riddle się ścigają, nie mogę temu zaprzeczyć ale Riddle jest lepszy od Oliviera.

Gdy znudziło mi się ich oglądanie poszłam w stronę parku.

- Rose! Poczekaj!- dobiegł krzyk za mną. Był to Hardin.
- gdzie uciekasz?- zapytał zdyszany.
- nie uciekam tylko idę się przejść- odparłam.
- idę z tobą- odparł.

- aha nawet nie zapytasz się czy chcę pobyć sama tylko sam dajesz sobię zgodę by ze mną iść- odparłam idąc przed siebie, chłopak szedł obok mnie.
- nie muszę czekać na pozwolenie bo to był rozkaz- i n jego twarzy pojawił się uśmiech.

_____________________________________

Kochani chciałabym was zaprosić do przeczytania mojej nowej książki •you need someone who will love you• Marcus Lopez Arguello

Kochani chciałabym was zaprosić do przeczytania mojej nowej książki •you need someone who will love you• Marcus Lopez Arguello

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jest to opowieść o aktorze który nazywa się Benjamin Watsworth.

Grał w serialu" Deadly Class"

Pojawił się jako Matheo Riddle w possessive 🐍

Pojawił się jako Matheo Riddle w possessive 🐍

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Czy to miłość?//Draco Malfoy [ZAKOŃCZONA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz