Dobré odpoledne moji drazí,
ráda bych informovala o nastávajícím průběhu ohledně VD. Právě teď probíhá korekce za pomoci skvělé betačtenářky. Některé části budou následně upraveny, aby byly více "nefanynkovsky" přátelské, například popis postav.
Zároveň se první část knihy konečně blíží ke konci, proto ji už nehodlám dál natahovat zbytečným odbočováním. Následující sled událostí by tedy mohl být trochu nabytý akcí, ale konečně se tak uzavře jedna velká dějová linie.
Asi jste si všimli, že ustoupila do pozadí D!va a Kain. Je to kvůli tomu, že jsem tak trochu omylem rozběhla v knize dvě dějové linky.
První, která se motá ohledně Edenu a tam patří Kain a D!va, potažmo i Muse a celý televizní štáb (Vio, Liz, Mike).
Druhá, která řeší záhadu okolo projektu Siren. Patří do ní operace: Kachnička, kde jste zjistili proč Joon nedostal stejnou úpravu jako charmer. Také sem patří všechno to velké tajemno ohledně Typhoonu, které se táhne již od druhé kapitoly a také velká záhada ohledně Kima Byung Joona (Namjoonova zesnulého otce), jejíž odtajněním vám konečně všechny ty puzzle zapadnou do sebe.
Proto jsem teď Eden odsunula na druhou kolej. V následujících několika kapitolách uzavřu druhou dějovou linku a Edenu bude věnována nová kniha, kde se kluci zcela ponoří do záhad vytvoření nové reality na internetu.
Na obou dějových linkách se pracuje a také se pracuje na dodatečném obsahu mimo obě knihy: například se můžete těšit na reálie světa VD a odpovědi na čtenářské dotazy, průvodce New Tokyem a největší hřeb - charmerův příběh před tím, než se stal zaměstnancem T1.
Doufám, že zachováte příběhu i nadále přízeň. Stál mě mnoho sil a energie a snad si ho pak třeba budete chtít přečíst celý a ucelený po dokončení a proběhlé korektuře a úpravách. ;)
S láskou Ney.
ČTEŠ
Virtual Dream
Science Fiction*Právě probíhá korekce textu s pomocí betačtenáře. Některé části budou upraveny.* Příběh o životech ve futuristickém kyber světě. Život obklopený technologií přináší mnohá potěšení a nevídané možnosti. Na druhou stranu je plný strastí, nedobrovolný...