„Takže, jak jsme na tom?" ptal se Namjoon sedící v čele stolu u Jimina v obývacím pokoji.
Museli na poradu stůl přestěhovat, aby se k němu všichni vlezli. Stálo na něm korejské barbecue, kterého se Jimin ani nedotkl, grilovaná zelenina několika druhů, jarní závitky, rýže a pražené nudle s fazolkami a zázvorem. Před každým stála láhev piva, miska a hůlky.
Charmer naznal, že nejlepší porada bude u společné večeře a měl pravdu. Jin přijal jeho nápad s povděkem, konečně totiž nebyl nucen jíst podřadné jídlo z donášky. Takové nechutnosti, jako byl stánkový prodej, by charmer nevzal do úst, takže na stole stálo prvotřídní jídlo.
„Dostal jsem tip. Náš člověk má provozovnu na Chongqing street," chopil se slova Yoongi, mezitím, co se natahoval pro trochu masa. „Mám adresu, ale taky jsem dostal varování, že v Čínské čtvrti nás z Yeongsanu nemají rádi. Tak bychom měli být opatrní ať někoho nepodráždíme."
„Chongqing? To je rojiště kriminálních živlů," poznamenal věcně Jimin. „Je to tam samé skladiště. Z toho koukají problémy."
„Jsem pro nechodit tam ve velké skupině. Budeme budit míň pozornosti," ozval se JK ládující do sebe obří porci jídla. Tae jej u toho sledoval.
„Kam to všechno dáváš?" ujelo mu potichu. JK se zarazil a pohlédl na hackera vedle sebe.
„Víš kolika augmentacím musím dodat energii? Kde si myslíš, že ji beru? Ze solárního panelu?" ušklíbl se a věnoval se dál hromadě jídla.
„Souhlasím s menší skupinou," potvrdil Jin a vrátil téma zpět na koleje. „Taky by se mělo popřemýšlet nad vhodným složení týmu, co tam půjde jednat."
„Yoongi, víš něco o tom gangu, ve kterým ten náš člověk dělá?" zeptal se charmer. Yoongi si promnul rty. Hledal slova, jak začít. Tohle nebylo dobré znamení, Jimin přestal jíst a podíval se po něm.
„Patří k Rozparovačům," hlesl. U stolu se rozhostilo ticho.
„No, takže Jimin tam nepůjde, to už víme teď," svědomitě prorazil ticho Jin.
„A co když jsem jedinej, kdo může zamezit tomu, aby se tam něco svrhlo?" ozval se Jimin.
„Možná a možná tam taky bude někdo jako Raskovski a v tu chvíli vám nepomůžou ani všichni svatí. Rozparovači tě rozřežou zaživa, aby z tebe tu augmentaci dostali! To nepřipadá v úvahu!" odmítal striktně Jin.
„Souhlasím s Jinem. Jimin zůstane v bezpečí, půjdu tam já. Na mně si nemají co vzít," rozhodl Namjoon. „Povedu obchodní jednání. JK mi bude krýt záda." Jungkook jen beze slova přikývl. Ani nepočítal s tím, že by lídr šel někam bez něj.
„Nechci vám kazit iluzi, ale zrovna na JKovi si toho můžou vzít nejvíc," prskl Jimin podrážděně.
„Zvládnu to. Nebude to poprvé, co půjdu proti Rozparovačům," obhájil se JK.
„Měl bych jít taky. Já jedinej ty servery poznám, když je uvidim," pronesl Tae s plnou pusou. To s Magdou cuklo tak, že málem upustila hůlky.
„Ale vezmi si, prosim tě, dlouhej rukáv. Ať nevidí, že máš v ruce panel," vypadlo z ní starostlivě.
„Nemyslím si, že zas rozmontují úplně každýho, koho potkají," vysvětlil JK.
„Každýho asi ne, ale když jim někdo dobrovolně přijde do úkrytu?" zkusil nadhodit možnost J hope.
„Jejich obchodní partneři přeci také musejí být augmentovaní," zkusil uklidnit paniku Namjoon, „Pokud budou mít vidinu zisku nebo nějaké výhodné spolupráce, přece si neoddělají kupce."
ČTEŠ
Virtual Dream
Ciencia Ficción*Právě probíhá korekce textu s pomocí betačtenáře. Některé části budou upraveny.* Příběh o životech ve futuristickém kyber světě. Život obklopený technologií přináší mnohá potěšení a nevídané možnosti. Na druhou stranu je plný strastí, nedobrovolný...