„Tak?" začal Yoongi, když se za nimi dveře zavřely. „Co je tak důležitýho?"
„Jin," odpověděl Tae. Yoongi protočil očima a rozešel se ke gauči. Oba mladší jej následovali. Sedl si, Tae se posadil kousek od něj a Jimin elegantně zabral křeslo naproti nim, přehodil si nohu přes nohu a propletl prsty, kterými se chytil za koleno, jako by snad byl na nějakém jednání.
„Hele, mě na tom obědě taky pil krev, ale co s ním chcete dělat? Na jednu stranu měl pravdu. Já i ty jsme udělali chybu v postupu," pravil klidně, možná až dokonce smířeně, Yoongi. Podíval se přitom na charmera přímo naproti sobě.
„Ano, to bohužel uznávám," nasypal si popel na hlavu charmer. „Skutečně to byla moje chyba, to co, mě stálo život. Ale nevyvrátíš mi, že ten chlap ví něco víc, než my."
„Je to operátor, měl by vědět víc, než my," podotkl ledabyle Yoongi.
„V jistém ohledu ano, ale on ví jistě ještě víc, než mu velí jeho post operátora," vypravil ze sebe Jimin. Yoongi nahnul tázavě hlavu.
„Tys ho na tom obědě neposlouchal? Kámo vždyť sundal i Joona tím, že to před ním tají," ozval se Tae.
„Tajil před ním to, že to nebude diplomatická akce. To bylo podle té výbavy docela jasný i mě. Že to Joona nenapadlo, protože žije v trochu jiným světě, je věc druhá," upřesnil Yoongi.
„Ne, tajil před ním to, co tají před náma všema. A jenom to zakecal větou, že se to dalo předpokládat," opáčil na to Jimin a podepřel si zlehka hlavu dlaní ve velmi elegantním gestu.
Do jejich rozhovoru vstoupila Mirage oděna do formálního temně modrého oblečení. Úzká sukně sahala ke kolenům a sako těsně pod prsa. Pod ním měla světlý svršek upnutý na těle skoro jako latex. Lemy celého kompletu zářily blankytně modrou. Všichni tři jí věnovali pozornost.
„Mám dát postavit na kávu?" zeptala se slušně. Bylo poměrně zjevné, že tohle konspirační setkání pokládala za meeting, i když v obleku byl jenom Jimin. Yoongi na tomhle ‚meetingu' seděl jednoduše řečeno v županu, chování jeho drahé ho ale nijak nepřekvapilo. Mirage obdařila každého z nich tázavým pohledem.
„Pro mě ano prosím," ozval se Jimin a Yoongi jí přikývl, aby pochopila, že on chce taky.
„Já ne, díky," odvětil Tae, podíval se na ni nahoru a usmál se.
„Mohu tedy nabídnout ledový čaj," dodala Mirage. To už znělo hackerovi, žijícímu z jídla v rychlém občerstvení, poměrně lépe a nabídku přijal. Podíval se s úsměvem na Yoongiho.
„Zvedni zadek a jdi si pro něj do té ledničky sám. Stejně ti moje lednička není cizí už dlouho," prskl informátor po hackerovi a ten se na oko zklamaně tedy zvedl, ale prozkoumání cizí lednice mu činilo poměrně velké potěšení, takže mu na ‚zklamaném' obličeji ujížděly vesele koutky. Jimin se po něm na malou chvíli otočil a vyprovázel jej pohledem, když hacker obcházel sloupky patrové postele, aby se dostal k barovému pultu s malou ledničkou. Pohled po té opět stočil k hostiteli naproti sobě.
„To, co jsme dělali na tom testu, nebylo nic nestandardního, až tedy na to, že to byla vyhrocená souhra katastrof. Na tohle přeci nemuseli sestavovat tým. Tobě to není podezřelé? Já vím, že je." Yoongi si povzdechl a přikývl mu.
„Ano, je. Máš pravdu. A co dál? Stejně, dokud nám něco neřekne vedení, tak tu můžeme jenom bezmocně sedět," pravil a rozhodil rukama.
„A proč bysme měli jen tak sedět? Nikdy jsme jen tak neseděli, ať se dělo cokoli," odvětil Tae, který si nesl plechovku koly. Yongi pozdvihl obočí.
ČTEŠ
Virtual Dream
Science Fiction*Právě probíhá korekce textu s pomocí betačtenáře. Některé části budou upraveny.* Příběh o životech ve futuristickém kyber světě. Život obklopený technologií přináší mnohá potěšení a nevídané možnosti. Na druhou stranu je plný strastí, nedobrovolný...