Úkol č. 3 - Získat data

127 13 11
                                    

Jimin se po čtvrt hodině opravdu vrátil. Byl obejít pár bloků, kdyby ho náhodou předtím někdo viděl. Nechtěl, aby to vypadalo, že se potuluje okolo a něco zjišťuje.

„Cos zjistil?"

„Máš něco?" ptali se kluci jeden přes druhého.

„Jsi v pořádku?" vypadlo z Magdy. Jimin se potěšeně usmál.

„Ano jsem. Raskovski přijede touhle dobou tak za hodinu. Ester nás pustí zadním vchodem." J hope zahvízdal.

„Ester, jo?" Tae se zasmál. „Jak ses jí představil?" Jimin si dal dlaň na hruď a stoupl si vzpřímeně a slušně.

„Jaesung, jméno mé," pověděl s úsměvem na rtech hodně divadelním přednesem. „Jsem tu za obchodem jako přední mluvčí společnosti Brightman a syn. Nevíte prosím, kde najdu pana Raskovskiho?" Ostatní ten výstup rozesmál. Namjoon se potěšeně usmíval.

„Skvělá práce, jsi v tom vážně dobrý," pochválil charmera.

„Spousta let praxe a nějakej ten rok u divadla," řekl a rozešel se za ním.

„Tys hrál v divadle?" podivila se Magda. „Tam ještě dneska někdo chodí?"

„Jo, podívej se támhle k tomu stolu a dobře si ty tváře zapamatuj," vychrlil vesele Tae a ukázal dozadu, kde seděl lídr s informátorem.

„Ale no tak, divadlo je klasika," hájil se lídr.

„Jste nevycválaní spratci," prsknul na ně informátor.

„My jsme nevystupovali v jednom divadle. Byli jsme spíš takový cestující spolek. Jezdili jsme po turné tak různě po světě a hráli jsme klasiky předělané do moderní doby. Divili byste se, jakou oblibu to mělo. Julie měla šaty podsvícený stovkami miniaturních ledek, bylo to monumentální, když stála na balkóně," zasnil se trochu Jimin a unikl na malou chvíli zpět do dob, kdy se jako mladinký učeň chytil té správné příležitosti a ta mu vynesla celosvětový úspěch. Na malou chvíli si dovolil zavzpomínat nostalgicky na to, jaké to bylo stát na prknech, která znamenají svět, do té doby, než jeho vzácnou zasněnou chvilku zabil dotaz: „Kdo je Julie?" Jako by se v tu chvíli zadrhla gramofonová deska. Jimin vrhl pohled na Taeho. „Jsi opravdu tupý," ujelo mu a probodl ho u toho pohledem. Pak se demonstrativně dal do kroku a předstíral, že je výsostně uražen. Taeho to královsky pobavilo.

Magdě to ale nedalo a rychle si vytáhla telefon, aby mohla na internetu zjistit, kdo je Julie, protože to taky nevěděla a nechtěla vypadat, že je až tak moc nevzdělaná. Přeci jen, tady je mezi lidmi, co mají školu.

Následující hodinu si v zadní části trupu vznášedla zkoušel Namjoon svoji prezentaci. Mluvil na Yoongiho s Jiminem jako na obecenstvo a Jimin mu dával tipy, jak z toho udělat dokonalé a neprůstřelné divadlo.

Vpředu hrál J hope s JKem karty, co jim Tae naprogramoval, i když by to dělat neměl a on sám pařil o sto šest na mobilu. Magda se celou hodinu utápěla v romantickém ději tragického díla Romeo a Julie a byla dojata tím, jak se ty dvě děti milovaly až za hrob. Musela si najít nějaký novodobý překlad, protože původní mluvě nebyla schopná porozumět a do té doby jí to přišlo jako obrovská blbost. Když ale zjistila, že Julie je dcera překupníka se zbraněmi a Romeo je syn mafiánského bosse z druhé části města, jehož cílem bylo zastřelit Juliina otce, ale pak jednoho dne spatřil ji, tancovat v klubu u tyče, jen tak pro zábavu a hned se do ní zamiloval. Dvojice si nechala udělat stejné tetování a oba spolu plánovali utéct, a aby měli na cestu, tak chtěli vybrat účty svým rodičům. Tomuhle chtěli jejich rodiny zamezit, a tak se Julie předávkovala drogami a Romeo se zastřelil. Magda ze srdceryvného příběhu byla neskutečně dojatá.

Virtual DreamKde žijí příběhy. Začni objevovat