Pov: Jacky
Hailey en ik zijn gisteren vroeg naar bed gegaan aangezien we genoeg energie willen hebben voor het concert van vandaag. We zijn wel al vroeg op aangezien Hailey veel zenuwen heeft en niet langer meer kon slapen. 'Jack kom eens naar beneden' roept mijn vader waarna ik naar beneden ga. Wanneer ik beneden ben zie ik hem staan met zijn koffers en een paar van mijn koffers. 'Ik ga natuurlijk na vandaag weg, nu heb ik nog geen band waarbij jij kan blijven. Ik ga straks wel al naar het concertgebouw waar FirstThings vanavond speelt aangezien ik daar nog dingen moet regelen dus als jij je koffer pakt zodat je vanavond gelijk naar ons vakantie huisje kan. Ik wil je koffers wel meenemen en dan zet ik ze in de kamer waar jij altijd mag zitten.' zegt mijn vader, ik knik en pak mijn koffers aan van mijn vader waarna ik naar boven ga. 'Wat ga je doen met die koffers?' Vraagt Hailey 'Ik moet mijn koffers pakken aangezien mijn vader de band waarmee ik ga blijven voor de aankomende weken niet hier wil hebben en we dus in het vakantiehuisje gaan bij het strand.' 'Welke band blijft er bij je?' 'Hij heeft nog geen idee' ze knikt. Ik begin met het pakken van mijn koffers, ik hoef niet echt op te letten of ik iets vergeet aangezien ik altijd naar huis kan gaan om dingen op te halen.
Ik heb 1 koffer vol met boeken en camera spullen. Naast die koffer heb ik ook nog een koffer met kleding en de rest daarnaast heb ik nog een tasje voor mijn telefoon en sleutels enzo die ik tijdens het concert bij mij kan houden. In mijn koffer met camera spullen zitten niet mijn camera zelf en de lens die ik wil gebruiken bij het concert. 'Jacky ben je klaar?' roept mijn vader naar mij, ik pak mijn koffers en loop naar beneden 'Ja' zeg ik wanneer ik de woonkamer binnenkom. 'Top, ik ga naar het concertgebouw. Misschien kom ik jullie nog tegen wanneer jullie er zijn.' Ik knik en geef hem een knuffel waarna hij weg gaat. Ik ga weer terug naar Hailey die onderste boven op mijn bed ligt te kijken naar de televisie. 'Hoelaat is het?' vraagt ze waarna ik kijk op mijn telefoon waar ik zie dat het nog maar 10 uur is '10 uur' zeg ik waarna ik Hailey zie zuchten. 'We kunnen naar het bos gaan, dan kan jij ontstressen terwijl ik foto's maak met mijn camera' zeg ik aangezien ik best vaak met Hailey ergens heen ga en foto's maak van haar of van de natuur. 'Ik vind het goed want dan ben ik ook niet zo bezig met het concert.'We zijn bij het bos aangekomen waar we eerst een tijdje rondlopen terwijl ik foto's maak van de natuur. 'Hey zijn het goede foto's?' vraagt Hailey 'Ja, wanneer wil je een fotoshoot doen van jouw?' 'Nu is wel goed als jij een idee hebt voor hier?' zegt ze aangezien we hier midden in het bos zitten en er eigenlijk alleen bomen zijn en geen andere dingen zoals grasvelden enzo. 'Ik heb wel een idee, als je bij die boom gaat staan met die bloemen dan als je naar mij kijkt met die planten voor je' ik ga zo staan dat het er goed uitziet waarna ik vanaf verschillende hoeken foto's maak. We zijn nadat ik de foto's heb gemaakt naar huis gegaan aangezien we ongeveer 1 uur hebben gereisd met de heen en terugweg en we al iets van 3 uur in het bos zijn.
Wanneer we thuis zijn heb ik de foto's gelijk naar Hailey gestuurd zodat ze die kon plaatsen op insta en heb ik zelf 1 foto uitgekozen die ik op mijn eigen insta ga zetten aangezien ik op mijn eigen account ook soms foto's plaats die ik met mijn camera maak.J.Anderson en 1.243.231 andere vinden dit leuk
Grey_H: Photoshoot in het bos
📷J.AndersonReacties uitgeschakeld
Grey_H en 12.323.462 andere vinden dit leuk
J.Anderson: Ochtendwandeling met Grey_H
Reacties uitgeschakeld
Ondertussen heeft Hailey FirstThings aangezet op de speakers. 'Hoe heet dit liedje?' vraag ik aan haar 'Drag me down één van hun bekendste liedjes' ik knik en zit te denken hoe ik vannacht de foto's van de ¨roze¨ maan moet gaan maken wanneer ik met een band opgescheept zit. Ik ga denk ik gewoon mijn wekker zetten in de nacht waarna ik mijn camera standdaard en camera neerzet met de goede inzoom lens en dan maar hopen dat er niemand wakker word. Waarschijnlijk ga ik nadat ik de foto's heb gemaakt nog wel even op het strand zitten, aangezien ik toch niet goed kan slapen doordat ik overgevoelig ben voor de maan.
'Jacky zullen we naar de starbucks gaan want dan kunnen we even wat eten en drinken en dan wanneer we terug zijn is het ongeveer 16:00 en dan kunnen we ons klaar maken' 'Ja is goed' Ik pak mijn tasje met mijn telefoon en sleutels enzo waarna we instappen in Hailey haar auto. 'Eten we binnen of in de auto?' 'We halen binnen het eten waarna we in de auto op de parkeerplaats eten aangezien we dan niet zo veel mensen hun aandacht trekken' 'Ja lijkt mij ook handiger' We hebben beide een croissantje en een koekje bij onze koffie. 'Hailey ga jij na het concert naar huis of niet want van mij mag je eerst wel bij mij blijven dat je niet nog zo laat naar huis hoeft?' 'Ik ga wel met jou mee' zegt ze wanneer we in de auto zijn gaan zitten. 'Je gaat morgen toch niet je trui steeds aan houden boven je shirt want anders trek ik hem persoonlijk bij je uit en leg ik hem backstage' zegt ze dreigend omdat ze weet dat ik liever gewoon mijn trui aan heb zodat ik niet zo opval. 'Ik ga proberen hem alleen aan te houden als het koud is want het is soms echt koud backstage.' ze knikt goedkeurend.
JE LEEST
The photo girl with the boyband
Teen FictionJacky Anderson heeft een beroemde manager als vader. Haar vader is de manager van verschillende boybands. Op een dag gaat haar vader weg op zakenreis dus komt er een boyband bij haar zodat ze niet alleen is. Welke boyband het is komt ze pas de dag z...