Pov: Jacky
Vandaag gaan we Buddy ophalen en ik ben echt druk en ik heb ook niet heel veel geslapen en dat heeft Sam ook gemerkt aangezien we bij elkaar slapen sinds we wat hebben. Hailey was echt heel blij en ik denk dat ik het wel tegen mijn vader wil zeggen voordat hij terug is zodat hij aan het idee kan wennen voordat hij terug is. Zelf denk ik niet dat hij hierheen zou komen omdat ik, zijn enige kind voor het eerst een relatie heeft. Ja dit is mijn eerste relatie omdat mijn vader de meeste jongens uit mijn buurt houd. Sam begint te bewegen naast mij waardoor ik door heb dat hij wakker word, ik druk een kus op zijn lippen maar hij pakt mij vast waardoor ik op hem lig en hij het doorzet naar een zoen. Hij gaat met zijn handen naar mijn kont waar hij in knijpt en daarna naar mijn middel gaat met zijn ene hand en de ander om mijn nek legt. Mijn handen liggen in zijn haar, we trekken los en kijken elkaar aan 'Goeiemorgen' zeg ik 'Een hele goede morgen' mompelt hij waardoor ik mij op zijn borst laat vallen 'We gaan Buddy vandaag ophalen' zeg ik terwijl ik naar boven kijk om hem aan te kunnen kijken. 'Daarom heb je dus amper geslapen vannacht' 'Heb ik je wakker gemaakt?' vraag ik schuldig 'Nee hoor ik was nog wakker en toen voelde ik je heel veel bewegen maar na een tijdje heb ik mijn been om je benen gedaan en mijn arm om je heen waardoor je stil ging liggen.' 'Ik dacht dat je toen aan het slapen was toen je het deed.' 'Half' mompelt hij waarna hij mij een kus op mijn voorhoofd geeft en ik op wil staan maar hij houd mij vast. 'Sam ik moet op staan' zeur ik 'Nog heel even Luna' ik laat mij maar weer liggen op zijn borst waardoor ik wel ietsjes rustiger wordt door zijn hart en ademhaling.
Beneden aangekomen zijn Parker en Noah al wakker, Sam is nog boven aan het klaar maken. Parker en Noah zijn aan het zoenen wanneer ik binnen kom, ze schrikken van mij en zijn gelijk een paar meter van elkaar af. Noah ziet dat ik het ben en zucht opgelucht. 'Jacky het is niet wat het lijkt' zegt Parker maar Noah duwt hem om 'Houd je mond het heeft geen zin want ze wist het al' zegt Noah waardoor Parker bloost. 'Het was toch alleen maar flirten' zeg ik eigenwijs tegen Noah aangezien hij dat zei 'Sinds gisteravond niet meer.' Ik wil eigenlijk juichen en gillen maar dat kan niet omdat de rest het dan hoort. 'Sam komt zo naar beneden' zeg ik terwijl ik naar ze glimlach en Noah snel even knuffel geef en fluister 'Lekker gedaan' en Parker een gerustellende glimlach geef. In de keuken begin ik hyper eten te maken terwijl ik twee armen om mij heen voel gaan en een hoofd op mijn schouder voel rusten 'Wat ben je rustig vandaag' zeg ik tegen hem waarna hij knikt en mij een kus geeft '1 druk kind is genoeg' fluistert hij. Waardoor ik bloos, ik pak ons eten en ga naar de woonkamer waar Bradley ook al zit. 'Hallo allemaal' ze groeten mij terug en ze beginnen te eten. 'Wat is er met jullie gebeurt? Jacky is druk en Sammy is rustig' vraagt Parker 'Deze meid hiero heeft amper geslapen omdat' Sam kan niet uitpraten omdat Bradley begint te schreeuwen 'Ik hoef niet te weten wat jullie in de nacht alleen doen!' 'Dat wilde ik helemaal niet zeggen, ze heeft amper geslapen omdat over een uur we weg gaan om Buddy op te halen en daardoor ben ik nog moe omdat ze maar bleef bewegen en uiteindelijk heb ik haar een soort van in de houdgreep vast gezet zodat ze stopte en ik kon slapen.' Ik begin te blozen, waarom bloos ik zo veel de laatste tijd normaal gesproken bloos ik nooit. 'Wie gaat er allemaal mee Buddy ophalen?' vraag ik 'Ik niet want ik ga straks naar de stad' zegt Bradley snel, ik zie Noah en Parker elkaar aan kijken 'Dan gaan we dus met zijn tweeën' zeg ik waarna Noah en Parker mij dankbaar aan kijken 'Gezellig voor het eerst met zijn tweetjes weg' zegt Sam al wat wakkerder 'Geen dingen doen die ik niet zou doen' horen we Bradley nog zeggen voor hij weg gaat en wij in de lach schieten. 'Sam, wil je voor mij Buddy zijn doos met spullen naar beneden halen zodat ik alles kan goed leggen en neem het kleed met de knuffel naast mijn bed niet mee die blijft daar' ik kijk hem aan met puppy ogen waardoor hij zucht en naar boven gaat. 'Jacky, je gaat toch niks tegen iemand zeggen?' vraagt Parker 'Dat deed Noah toch ook niet dus tuurlijk niet' Parker zucht opgelucht en geeft mij een knuffel.
Sam en ik hebben alles klaar gelegd met een beetje hulp van Noah en Parker. We hebben alleen nog geen brokken maar dat krijgen we mee van Bailey want dan is er nog iets vertrouwt hier en dna kunnen we later overstappen naar voer wat voor oudere pups zijn. Onderweg zitten Sam en ik mee te zingen met de muziek terwijl hij zijn hand op mijn been heeft liggen. Bij de pups aangekomen kijkt Sam zijn ogen uit terwijl hij hetzelfde doet dat ik moest doen toen ik hier voor het eerst kwam. Zelf stap ik al het hek binnen waar de pups rond lopen en ik ga zitten waarna ze allemaal even komen ruiken en ik Buddy zoek. Al snel voel ik een pup op mijn schoot klimmen waarna ik kijk naar de halsband voor de zekerheid zodat ik weet dat het echt Buddy is maar ik heb al door zijn gedrag doordat hij het is. Sam komt aanlopen en gaat naast mij zitten 'Is dit Buddy?' ik knik waarna Buddy nieuwsgierig naar hem kijkt en even ruikt maar al gauw weer terug gaat liggen op mijn schoot. 'Ze hebben net gespeeld dus hij zal wel moe zijn' zegt Bailey die achter ons staat. 'Zal ik jullie eerst even laten of zal ik alvast de spullen geven die je nog krijgt zodat jullie kunnen gaan?' Sam kijkt mij aan en zegt 'Ik leg de spullen wel in de auto neer en dan knuffelen we nog even waarna we gaan' Bailey knikt en loopt met Sam mee om de spullen in de auto te doen. 'Hey Buddy' hij kijkt op en begint mijn gezicht te likken waarna hij een speeltje pakt en wil spelen. Ik begin met hem te spelen maar na een tijdje wordt hij al moe en legt hij het speeltje op mijn schoot waarna hij erop gaat liggen.
Het is een knuffel vosje waar hij mee speelt en nu op ligt. 'Luna, ligt daar een vossen speeltje want die gaat ook mee zegt ze' ik kijk op en knik naar hem waarna ik naar het speeltje wijs en Sam rustig eraan komt en naar Buddy glimlacht. 'Ze zei al dat hij echt van het speeltje houd' ik grinnik waardoor hij op kijkt en ik hem aai en daarna op til zodat we kunnen gaan. Bailey had hem al eerder afscheid laten nemen van zijn ouders en broers en zusjes.
JE LEEST
The photo girl with the boyband
Novela JuvenilJacky Anderson heeft een beroemde manager als vader. Haar vader is de manager van verschillende boybands. Op een dag gaat haar vader weg op zakenreis dus komt er een boyband bij haar zodat ze niet alleen is. Welke boyband het is komt ze pas de dag z...