28.

64 2 0
                                    

Pov: Jacky

De uitleg die Jordan en ik aan de jongens hadden gegeven is nu al een paar weken terug. Jordan is vaker langs geweest en we kunnen het goed met z'n allen vinden. De zusjes van Parker zijn ook nog een paar keer langs gekomen en toen zijn we naar het park geweest, hebben we ijs gehaald en een filmmarathon gedaan met disney films. Mijn vader heeft een paar keer met mij gebeld en Jordan was er ook een paar keer bij. Ze hebben toen bij gepraat en Jordan is er nu al helemaal achter gekomen dat hij geen eikel is en dat het vooral aan onze moeder ligt. Jordan heeft Sam ook al gekeurd wat Sam niet zo leuk vond aangezien hij mij langer kent dan Jordan mij kent dus Sam eigenlijk Jordan moet keuren volgens hem. Buddy is ook erg vooruit gegaan. Kort gezegd de afgelopen weken waar geweldig. Sam en ik liggen nu op mijn bed te knuffel met soms een paar zoenen ertussen. Ik zit dus al een tijdje te denken om de foto van ons te plaatsen waardoor iedereen weet dat we hebben alleen weet Sam nog niet of hij het wel al wil omdat we dan haat kunnen krijgen. Sam zal dan vooral haat krijgen omdat mensen denken dat hij mij gebruikt om hoger te komen bij mijn vader. Zelf kan ik haar krijgen dat ik hem gebruik voor zijn fame. 'Sam' 'Luna' 'Wat boeit die haat, ik heb al mijn hele leven haat dat kleine beetje extra kan ik echt wel aan' Sam zucht en begraaft zijn gezicht in mijn nek 'Ik weet het en ik denk ook wel dat het kan. Ik vind onze bubbel nu zo fijn dat ik bang ben dat het minder wordt wanneer we het bekend maken.' mompelt hij 'Ik vind onze bubbel ook fijn maar we moeten het ooit bekend gaan maken voordat ze nog meer theorieën bedenken die niet kloppen en dan kunnen we in het openbaar ook alles doen wat we willen in plaats van steeds ons inhouden' hij knikt en pakt mijn telefoon waarna hij mijn instagram opent en de foto opzoekt. Hij laat mij zelf de tekst kiezen maar ik doe hetzelfde als hem. Wanneer de foto is geplaatst pakt hij mijn telefoon en gooit hem aan de andere kant van mijn bed waarna hij boven mij gaat hangen.

Hij begint mij te zoenen en ik duw mijn heupen tegen hem aan waarvan hij schrikt. Hij duwt mijn heupen met zijn heupen tegen het bed aan terwijl ik mijn handen in zijn haar zet. Mijn handen trekken een beetje aan zijn haar waardoor hij kreunt en mijn keel vast pakt om de zoen te verdiepen. Mijn handen gaan over zijn rug naar zijn shirt rand waar ik aan trek, hij laat mijn lippen even met rust om zijn shirt uit te trekken. Mijn trui is ook al gauw uit, mijn handen gaan over zijn buik terwijl hij op mijn heupen zit en mij aan het bewonderen is. Hij gaat met zijn hoofd naar mijn nek waar hij mij kusjes geeft richting mijn buik over mijn borsten heen. Bij mijn broekrand stopt hij om mij aan te kijken waardoor ik zijn hoofd naar boven trek en hem weer kus. Tijdens het zoenen duw ik hem op zijn rug waarna ik op hem zit. Zijn handen liggen op mijn rug waardoor hij zijn armen om mij heen doet en mij knuffelt. 'Ik wil nog even wachten' mompel ik 'Dat is goed, Luna. We doen het op ons eigen tempo.' zegt hij waarna hij zijn shirt pakt en die over mij heen trekt. Het shirt ruikt naar hem waarvan ik glimlach maar hem wel vragend aankijk. Hij doet zijn knieën omhoog waardoor ik zijn boven benen en middel tegen mij aan voel en ik al snap waarom hij mij weer een shirt geeft. 'Dus als ik geen shirt aan heb kan jij je niet inhouden' hij begint te blozen en verstopt zijn hoofd in mijn nek. Sinds dat wij hebben is dat iets wat hij altijd doet, niet alleen als hij zich schaamt maar ook als we knuffelen. Hij is niet de enige die het doet, zelf doe ik het ook maar wanneer hij staat kan ik niet bij zijn nek dus probeer ik het bij zijn shirt. Meestal als ik het dan doe slaat hij zijn armen om mij heen waardoor ik nog erger verstopt raak.

Na het knuffelen zijn we naar beneden gegaan waar de rest aan het gamen is, Jordan is er ook. Noah kijkt mij aan en glimlacht. 'Jongens wij willen wat zeggen.' zegt Noah terwijl hij naar Parker en hem wijst, ik kijk ze vragend aan. Gaan ze het bekend maken aan de jongens, Noah knikt waardoor ik begin te grijnzen en blij op de grond ga zitten in kleermakerszit. Sam kijkt naar mij maar laat het al snel gaan en gaat zelf op de bank zitten, Buddy komt op mijn schoot liggen en kijkt mij met een blij gezicht aan. 'Parker en ik hebben een relatie' de jongens kijken eerst verrast op maar feliciteren ze al snel. 'Wist jij dit al?' vraagt Sam aan mij, ik knik 'Ik wist het al de dag dat ze wat kregen en ik heb ze zelfs geholpen om vaker alleen te zijn omdat ik het al door had bij jullie concert dat hun elkaar leuk vinden.' Sam knikt. 'En daar zijn we je erg dankbaar voor' zegt Parker. 'Over relaties gesproken, Bradley hoe gaat het nu tussen jou en Hailey?' vraag ik 'Ja hoe is Leyley' zegt Noah enthousiast. 'Leyley?' vraagt Bradley 'Ja jullie ship name. Sammy en Jacky zijn Jammy. Parker en ik zijn Narker en jullie twee zijn Leyley' Bradley lacht 'Hailey is geweldig maar ik denk niet dat zij wat met mij wil doordat ik alleen maar flirt met mensen' Iedereen kijkt mij aan om iets uit mij te krijgen. 'Ik zeg niks' zeg ik terwijl ik zogenaamd mijn mond dichtrits. 'Probeer het gewoon Bradley' zegt Parker 'Ja wat kan er fout gaan' zegt Jordan 'Jordan heb jij eigenlijk al iemand. Ja ik ga het proberen voordat jullie dat weer vragen.' 'Nee, er is niemand' zegt hij. 'Echt niet?' vraag ik 'Nope. Naast jullie ga ik ook niet echt om met iemand omdat mijn moeder mij best wel af schuilt van de wereld en eerst snapte ik niet waarom maar waarschijnlijk was ze bang dat iemand erachter kwam dat ik de zoon ben van Ethan.' ik knik. 'Ook niet Daisy?' vraagt Parker, Jordan kijkt hem boos aan. 'Wie is Daisy?' vraag ik nieuwsgierig. 'Dat is een meisje bij mij in de buurt die naar dezelfde school gaat als mij. Parker ja ik heb een crush op haar maar ze heeft al een vriend.' Parker knikt en kijkt verontschuldigend aan, Jordan en Parker zijn de laatste tijd beste vrienden geworden naast Bradley aangezien hij meer gamed dan echt om gaat met ons. Ja hij praat met ons maar Bradley is wat meer op zichzelf dan je zou denken.

'Maar een ander onderwerp. Ik heb instagram geïnstalleerd. Ik ga er waarschijnlijk niet op plaatsen maar ik ben wel nieuwsgierig naar wat jullie plaatsen.' zegt hij. Ik pak mijn telefoon en open instagram waarna ik een melding binnen krijg dat hij mij is gaan volgen maar hij is ook mijn foto account gaan volgen. 'Ik ben ook wat andere accounts gaan volgen die jullie volgen zoals dat foto account van ene photo girl. Zij maakt trouwens echt mooie foto's dus ik snap wel waarom jullie haar volgen.' zegt hij waarna iedereen knikt en hem terug is gaan volgen. Hij heeft ook geen profiel foto en zijn naam is een random naam dus niet zijn eigen naam.

The photo girl with the boybandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu