Pov: Jacky
'Wie is je dochter dan?' vraagt Sammy verbaasd dat hij zijn dochter al ontmoet heeft, zonder dat hij het doorheeft. 'Mijn dochter zit naast je' zegt hij waarna de jongens mij verbaasd aankijken en ik begin te blozen. 'Ben jij echt zijn dochter?' 'Ja, oja pap Hailey gaat ook mee naar het huis omdat ik haar niet nog laat naar huis laat gaan' Hij knikt 'Ik stuur voor jullie wel wat koffers naar het huis toe zodat jullie wel wat hebben om te gebruiken, jullie kunnen altijd nog wat halen.' ze knikken maar ze zijn nog steeds een beetje verbaasd. 'Ethan?' vraagt Hailey 'Ja?' 'Nog bedankt, mag Kiki soms mee komen wanneer ik bij Hailey ben met Kitty?' Hij knikt en gaat weer weg met zijn telefoon aan zijn oor. 'Wie zijn Kiki en Kitty?' vraagt Bradley nieuwsgierig 'Bradley je gaat niks doen met Kiki want dat mag niet volgens de wet en als je iets doet met Kitty dan ben je gewoon raar' zeg ik aangezien ik weet hoe hij is door Noah. Hij kijkt mij raar aan terwijl de jongens en Hailey stuk gaan. 'Jij denkt ook ik hoor twee meisjes namen dus dan zouden er chicks komen.' Zegt Parker 'Maar zodat je het weet Kiki is mijn zusje van 8 en Kitty is een kitten' Hij keek eerst nog zelfverzekerd maar nu kijkt hij beschaamd naar beneden. De jongens gaan nog erger stuk.
Er wordt omgeroepen op de speakers dat de soundcheck begint dus pak ik mijn camera en loop ik alvast naar de zaal terwijl de jongens naar de zaal rennen. Hailey gaat op de grond zitten luisteren terwijl ik foto's begin te maken. Voordat de jongens achter de microfoons staan maak ik een foto waarna ze beginnen. Ik heb al een aantal foto's gemaakt waarna ik stop zodat ik niet te veel foto's heb. Ik ga naar Hailey toe die op de grond ligt en ik ga naast haar zitten. Ze is zo erg goed aan het luisteren dat ze met haar ogen dicht ligt. Ik kijk naar de jongens en ik zie ze glimlachend naar ons kijken. Wanneer ze klaar zijn leggen ze alles weg en praten ze in een kring met elkaar. Ze komen opeens naar ons toe gerend waarna Bradley en Parker Hailey op pakken. Sammy en Noah komen naar mij toe waardoor ik gelijk weg ren en ik verstop mij achter het podium. Ik hoor Hailey gillen en de jongens lachen, ik kijk om het hoekje maar ik zie niemand dus kom ik achter het podium vandaan maar ik kom niet ver doordat ik van achter bij mijn middel wordt gepakt. Sammy staat voor mij en pakt mij ook vast en zo rennen ze met mij in hun armen naar Bradley, Parker en Hailey die bij de visagie zijn. 'Jongens laat mij los' zeg ik rustig, ik word losgelaten boven de bank waardoor ik op iemand zijn schoot val, ik kijk op en zie Bradley mij lachend aan kijken. Ik ga snel rechtop zitten en kijk om mij heen. Ik zie Hailey op bank zitten naast Bradley, Parker zit in de visagie stoel met Sammy in de stoel naast hem zodat hij ook alvast klaargemaakt kan worden. Noah kan ik niet zien tot ik opeens opzij wordt getrokken en tegen iemand aan lig, ik kijk op en zie Noah lachen. Mijn benen leg ik op de tafel zodat ik niet zo naar lig, in mijn ooghoek zie ik Bradley met Hailey flirten en ik wil omhoog komen en met haar praten door wat Noah tegen mij zei maar ik word tegengehouden door een arm om mij heen. 'Als je het niet fijn vind moet je het zeggen' wordt er gefluisterd in mijn oor, ik knik 'En over Bradley hoef je je geen zorgen te maken want hij doet niks als ze het niet wil' ik knik maar blijf Bradley in de gaten houden.
Nadat ik dodelijke blikken van Hailey heb gekregen kijk ik maar naar hoe Parker en Sammy onder de make-up worden gezet. Wanneer ik naar boven kijk zie ik Noah ook naar die kant kijken. Parker is klaar waardoor Bradley moet, ik zie Parker even met een gefronst gezicht naar Noah en mij kijken maar dat verandert al snel wanneer ik Noah zijn arm van mij af voel gaan. Ik grinnik en Noah geeft mij een duw waardoor ik nog even door grinnik en Parker een blos over zijn wangen zie krijgen. Sammy is ook al klaar waardoor Noah achter mij weg gaat en zijn plaats in neemt. Parker en Sammy hebben zich omgekleed waarna hun al bij de deuren gaan kijken. Er is bij de deuren een balkon waar je kan staan om te kijken wie er voor staan zonder dat je gezien kan worden. Hailey en ik lopen mee, er staan al een hoop meiden en een paar jongens voor de deur te zingen. Ik kijk naar hoe Sammy verlegen glimlach van wat hij heeft bereikt terwijl Parker meer oplet of niemand ons ziet maar hij zit ook wel te glimlachen. Op de terugweg houd Sammy mij vast bij mijn arm om mij mee te trekken naar een leeg stuk in de gang. 'Wat is er?' vraag ik 'Uhm ik heb een vraag maar ik weet niet hoe ik het moet vragen' zegt hij verlegen 'Vraag maar gewoon hoe jij denkt dat het beste is' zeg ik gerustellend 'Uhm vind je Noah leuk? Aangezien je net zo naast hem lag en je begon te grinniken' 'Nee, ik ken hem pas net maar ik lag naast hem omdat hij mij naast hem trok en ik ging niet weg omdat ik hem vertrouw aangezien hij toen jullie al weg waren en ik nog wat moest pakken ervoor zorgen dat ik bij jullie kwam en hij heeft gezegd hoe jullie zijn. Gewoon de info die elke fan weet.' Hij knikt en wil weglopen maar ik pak hem nog even vast bij zijn arm. 'Als je wat wil vragen of vertellen mag je het altijd gewoon zeggen' zeg ik waarna hij opkijkt en ik hem zie blozen 'Dankje' zegt hij zacht waarna we terug lopen.
JE LEEST
The photo girl with the boyband
Teen FictionJacky Anderson heeft een beroemde manager als vader. Haar vader is de manager van verschillende boybands. Op een dag gaat haar vader weg op zakenreis dus komt er een boyband bij haar zodat ze niet alleen is. Welke boyband het is komt ze pas de dag z...